inderdaadquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:04 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat dit in commercieel/professioneel verband doen? Moet je dan niet gewoon iemand inschakelen die ervoor heeft geleerd?
Ik zou daar eens mee beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef JosHuizinga het volgende:
In een later stadium zal dat wel gebeuren, ja.
maar nu ga je eerst zelf aan kloten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef JosHuizinga het volgende:
In een later stadium zal dat wel gebeuren, ja.
Dit, huur anders iemand in of volg een cursus... dit is onverantwoordelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar nu ga je eerst zelf aan kloten?
waar is dat sportcentrum van je? dan weet ik dat ik tegen mensen moet zeggen dat ze dat moeten vermijden
Bedankt voor je reactie, maar volgens mij heb ik zoiets niet gezegd. Het is de bedoeling dat men iets extra's krijgt van ons. Wanneer dit aanslaat, zal het op hoger niveau gestalte krijgen. Ik vraag je ook niet om het werk voor mij op te knappen. Ik vraag om mensen die me hierbij kunnen helpen. We proberen daarin de juiste balans te vinden op een manier die past.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
inderdaad
beetje lame dat jij op fok rond loopt te vragen en het daarna gaat verkopen als 'luister naar ons! wij snappen dit!'
en onverantwoord
Erik, helemaal mee eens! En dat is de reden dat ik hier een balletje opgooi. In de hoop dat ik er verder mee kom!quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef erikkll het volgende:
Een professioneel bedrijf moet dit professioneel aanpakken.Je kunt niet met ongefundeerde adviezen smijten.
jij geeft advies toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:15 schreef JosHuizinga het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar volgens mij heb ik zoiets niet gezegd. Het is de bedoeling dat men iets extra's krijgt van ons. Wanneer dit aanslaat, zal het op hoger niveau gestalte krijgen. Ik vraag je ook niet om het werk voor mij op te knappen. Ik vraag om mensen die me hierbij kunnen helpen. We proberen daarin de juiste balans te vinden op een manier die past.
Dus je zegt nu dat jullie niet professioneel zijn? Mag ik weten welke sportschool we het over hebben zodat ik daar iig niet heen ga?quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:16 schreef JosHuizinga het volgende:
[..]
Erik, helemaal mee eens! En dat is de reden dat ik hier een balletje opgooi. In de hoop dat ik er verder mee kom!
ik heb je een dm gestuurdquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:16 schreef JosHuizinga het volgende:
[..]
Erik, helemaal mee eens! En dat is de reden dat ik hier een balletje opgooi. In de hoop dat ik er verder mee kom!
nee joh gewoon op een forum wat informatie vragen en dan je klanten er geld voor laten betalen. VOC mentaliteit yo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:04 schreef Lienekien het volgende:
Je gaat dit in commercieel/professioneel verband doen? Moet je dan niet gewoon iemand inschakelen die ervoor heeft geleerd?
Je typt tenminste wel al als een feelgood trainer met een super witte tanden lachquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:16 schreef JosHuizinga het volgende:
[..]
überhaupt deze stelling geeft al aan dat je geen flauw benul hebt van wat goed of slecht is. Daarom sluit ik mij bij alle anderen in dit topic aan: Het enige wat jij gaat bereiken als jij die mensen iets over eten gaat vertellen is dat ze compleet zinloze en waarschijnlijk verkeerde informatie krijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef JosHuizinga het volgende:
oftewel recepten die het mogelijk maken om met weinig vetten en suikers toch iets redelijks op tafel te toveren.
Dat zie ik als een compliment. Een beetje feel good kan hier geen kwaad, geloof ikquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:27 schreef aequus het volgende:
[..]
Je typt tenminste wel al als een feelgood trainer met een super witte tanden lach
correct?
Bedankt, ga ik zeker doen!quote:
Ik zou je aanname omtrent de gezondheid van vetten toch eens verder bestuderen. Effecten op de gezondheid variëren enorm onderling bij diverse soorten vetten - van erg gezond tot erg ongezond.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:03 schreef JosHuizinga het volgende:
Zodoende ben ik op zoek naar verantwoorde voeding en goede recepten, oftewel recepten die het mogelijk maken om met weinig vetten en suikers toch iets redelijks op tafel te toveren.
^^ that.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Het internet staat natuurlijk vol heerlijke gezonde recepten
Zo moeilijk is dat niet. Tenzij je zelf niet zo heel goed weet wat precies 'gezond' is, dan zou ik beginnen met je daar in te verdiepen. En voor je verzuipt in alle tegenstrijdige artikelen een heel helder en handig stuk tekst: http://impruvism.com/clean-eating/
Heb het met interesse gelezen en ik denk zeker dat dit iets voor ons kan betekenen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Het internet staat natuurlijk vol heerlijke gezonde recepten
Zo moeilijk is dat niet. Tenzij je zelf niet zo heel goed weet wat precies 'gezond' is, dan zou ik beginnen met je daar in te verdiepen. En voor je verzuipt in alle tegenstrijdige artikelen een heel helder en handig stuk tekst: http://impruvism.com/clean-eating/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |