Vrees van niet. Gek genoeg zijn m'n stats er nog wel op socialclub......quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Probeer het nog een paar keer. Misschien komt die terug.
Heb ik ook..quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:40 schreef MisterWTF het volgende:
Hebben meer mensen dat ie vastloopt als je de naam van je character hebt ingevoerd en dan save en continue klikt? Heb dit constant namelijk..
Ja wilde ik. Maar hij deed niksquote:
Zonder wapens is het onmogelijk te vluchten tegen figuren met volautomatische 1hit kutguns.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef robben93 het volgende:
Niet zo janken als je doodgeknald wordt, moet je maar vluchten zo moeilijk is dat niet
Nu weten we het wel. Vreemd genoeg kan iedereen het prima volhouden online. Beetje geld verdienen met vallen en opstaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zonder wapens is het onmogelijk te vluchten tegen figuren met volautomatische 1hit kutguns.
ik ga ff eten enzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef Yaku het volgende:
Even naar Freemode en dan weer opnieuw proberen? Meer mensen te krijgen?
Lekker man, jij had ook al een huis en shit toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:16 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Haha mijn personage is weer weg.
Leer vluchtenquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zonder wapens is het onmogelijk te vluchten tegen figuren met volautomatische 1hit kutguns.
leer je kinderachtige bek houden voordat iemand hem irl dichtstampt.quote:
Die zal niet terugkomen denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef Chillings het volgende:
mijn personage is ook weg, rank 13 en ook is 120k op bank weg.
als die niet terugkomt, stop ik met gta online.
Ga huilen om een spelletje omdat je niet kan vluchten, idioot.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
leer je kinderachtige bek houden voordat iemand hem irl dichtstampt.
Wachten dat de Clpud beschikbaar isquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:24 schreef wieisboos het volgende:
Character wegheb wel mijn geld nog. Sowieso geen nieuwe beginnen toch?
En dan? Nieuw poppetje maken die morgenmiddag toch weer weg is?quote:
Heb je uiteindelijk niks aan als de servers zo gaar izjn als een zongedroogte tomaat.quote:
Als het niet werkt gewoon je spel opnieuw starten en als je logo niet op je shirt staat is je cloud niet beschikbaar dat had ik net dus ik ging me spel opnieuw starten en toen zag ik de Fok logo weer op mijn shirtquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:28 schreef Fok-now het volgende:
[..]
En dan? Nieuw poppetje maken die morgenmiddag toch weer weg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |