OP-chick:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
+1quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef JamesTKirk het volgende:
Vind de op babe helemaal goed. Laat die maar ff staan
ze lijkt serieus op een vriendin van m!quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef JamesTKirk het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:04 schreef JamesTKirk het volgende:
Zu Spät!quote:
[Nerd modus]een 1e serie Viperquote:
dan mag je me wel voorstellen, rood haar en zoquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze lijkt serieus op een vriendin van m!
ze is uiteraard al bezetquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan mag je me wel voorstellen, rood haar en zo
En hoeveel vriendinnen heb je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit nu even te denken en ik heb serieus maar 2 vrijgezelle vriendinnen
lastige vraag want wanneer is iemand nou echt een vriendin?quote:
vooral dat 'uiteraard'..quote:
Goeie vraag, geen ideequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lastige vraag want wanneer is iemand nou echt een vriendin?
ja want ze is echt een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb!quote:
Es ff gluren tussen je Facebookvrienden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want ze is echt een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb!
Klinkt interessant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want ze is echt een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb!
Misschien is ze wel een kluizenaar die gewoon niet zoveel mensen ontmoet.quote:
En geen Fok!ster?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een kluizenaar die gewoon niet zoveel mensen ontmoet.
dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeft niks. Hoef geen relatie die heb ik alquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze ook een open relatie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:30 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Geeft niks. Hoef geen relatie die heb ik al
En dat!quote:
Vreemd. Ik voel me alweer wat beter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Wat apart
Gisteren was ik echt beroerd maar geen hoofdpijn
en nu heb ik echt van die irritante kater hoofdpijn
veel water drinken dan maar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Wat apart
Gisteren was ik echt beroerd maar geen hoofdpijn
en nu heb ik echt van die irritante kater hoofdpijn
huh?quote:
Zit geen quotum op volgens mijquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ow zo, en die 2 onbezette hebben uiteraard al een scharrel of 2![]()
Nee lekker andersmans zaad uitlikken wanneer je aan het beffen bentquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan er toch ook niks aan doen dat mijn vriendinnen zo leuk zijn
Moet ik dan maar bevriend worden met saaie mutsen die niemand wil hebben?
Maar die willen jullie dan ook niet en dan blijf ik er mee zitten
Ik zeg toch niet dat t perse tegelijkertijd moest?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee lekker andersmans zaad uitlikken wanneer je aan het beffen bent
En wat als ze d'r 's middags eentje ontvangt en jij 's avonds langs komt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:19 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat t perse tegelijkertijd moest?
daar merk jij niks van hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat als ze d'r 's middags eentje ontvangt en jij 's avonds langs komt?
ligt eraan, heb een scharrel gehad die het met een andere scharrel van haar zonder bescherming deedquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar merk jij niks van hoor
dus daar word jouw dag ook niet kutter van
My thoughts exactly.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar merk jij niks van hoor
dus daar word jouw dag ook niet kutter van
ja en? zolang jij het veilig doet heb jij daar geen last van natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ligt eraan, heb een scharrel gehad die het met een andere scharrel van haar zonder bescherming deed
Bovendien, als je van je snikkel aan het smikkelen is weet zij toch ook niet waar die eerder in heeft gehangen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en? zolang jij het veilig doet heb jij daar geen last van natuurlijk
Gewoon geen fijn idee dat er nog zaad in kan hangenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en? zolang jij het veilig doet heb jij daar geen last van natuurlijk
Dan ga je voor een exclusieve scharrel. Ofwel een vriendinnetjequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon geen fijn idee dat er nog zaad in kan hangen
Zolang ze het met condoom doet boeit het me niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dan ga je voor een exclusieve scharrel. Ofwel een vriendinnetje
Condooms... wel verstandig. Maar niet mijn ding.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang ze het met condoom doet boeit het me niet.
tja dat kun je je dan altijd wel afvragen natuurlijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon geen fijn idee dat er nog zaad in kan hangen
Alleen in een vaste relatie gebruik ik ze niet. Beetje oncomfortabel misschien maar 10000000x beter dan een kind of een soa.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:28 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Condooms... wel verstandig. Maar niet mijn ding.
Kindjes kan niet meer haha.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen in een vaste relatie gebruik ik ze niet. Beetje oncomfortabel misschien maar 10000000x beter dan een kind of een soa.
Ik overweeg dat ook al een tijdje, uit veiligheid inderdaad. Heb al een paar keer de angst gehadquote:
dat jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen in een vaste relatie gebruik ik ze niet. Beetje oncomfortabel misschien maar 10000000x beter dan een kind of een soa.
maar je bent single?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg dat ook al een tijdje, uit veiligheid inderdaad. Heb al een paar keer de angst gehad
Ja en ja. Daar heb ik nooit over getwijfeld.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je bent single?
en je weet zeker dat je geen kinderen wil?
als je zeker weet dat je er geen (meer) wil een prima oplossing. Wij vinden 2 genoegquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg dat ook al een tijdje, uit veiligheid inderdaad. Heb al een paar keer de angst gehad
Over 10 jaar vind ik mezelf te oud om nog kinderen te krijgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook geen kinderen maar ik vind het wel te eng om daar definitief iets aan te laten doen
Je weet nooit wat voor persoon je over 10 jaar bent/hoe je in het leven staat etc
als ik mezelf vergelijk met 10 jaar terug zouden het zo 2 verschillende mensen kunnen zijn
het was een matter of speakingquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Over 10 jaar vind ik mezelf te oud om nog kinderen te krijgen
28quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een matter of speakingniet precies 10 jaar
hoe oud ben je dan?
oh ik ook maar ik vind 38 niet echt oud of zoquote:
Ik wel voor kinderen, vind dat je jong ouder moet worden om de kinderen alle energie te kunnen geven die ze verdienen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik ook maar ik vind 38 niet echt oud of zo
mensen van 38 hebben ook nog zat energie hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wel voor kinderen, vind dat je jong ouder moet worden om de kinderen alle energie te kunnen geven die ze verdienen.
En als je kind dan 20 is? Mijn vader is 60 en nog kern gezond, maar merk toch dat hij al ouder begint te worden, nu vind ik dat niet meer zo erg, maar 10 jaar geleden was dat toch lastiger geweest denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen van 38 hebben ook nog zat energie hoor
wat voor energie heeft een ouder nodig voor een 20jarige?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je kind dan 20 is? Mijn vader is 60 en nog kern gezond, maar merk toch dat hij al ouder begint te worden, nu vind ik dat niet meer zo erg, maar 10 jaar geleden was dat toch lastiger geweest denk ik.
Als ze jonge kinderen hebben valt dat tegen haha. Zelfs als je 'slechts' 34 bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen van 38 hebben ook nog zat energie hoor
Ik vind het leuk om dingen te doen met mijn ouders, is toch jammer als ze altid moe zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor energie heeft een ouder nodig voor een 20jarige?
ik denk alleen tijd, liefde en advies
je hoeft er niet meer achteraan te rennen of zo
Dat dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:48 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Als ze jonge kinderen hebben valt dat tegen haha. Zelfs als je 'slechts' 34 bent
mijn ouders zijn nu rond de 60 en al hun vrienden ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dingen te doen met mijn ouders, is toch jammer als ze altid moe zijnIk zie mijn ouders op hun 70e niet meer de dingen doen die ze nu doen.
Zonde van de bandbreedtequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Of je besluit Hercules en Xena te gaan downloaden..
Jammer dat er zo weinig seeds zijn..
Ik heb genoegquote:
Mijn ouders zijn nu ook nog wel fit en ondernemen veel, ze reizen continu en mn vader heeft ook meerdere bedrijven, maar ik zie in mijn ervaring dat jonge ouders meer kunnen en doen met de kinderen en ook klein kinderen later. Dat is waarom ik het niet eerlijk vind voor kinderen om er laat aan te beginnen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn ouders zijn nu rond de 60 en al hun vrienden ook
en ze ondernemen meer dan iksporten, andere hobbies, theater, concerten, naar de kroeg, feestjes, etentjes, zetten nieuwe ondernemingen op etc
stuk voor stuk energieke mensen waar ik vaak dingen mee onderneem
natuurlijk geld dat niet voor iedereen van die generatie maar mijn ouders en hun vrienden zijn altijd progressief geweest dus ik denk dat mijn generatie ook op die manier in het leven zal staan als ze rond de 60 zijn
Ik zie mijn vrienden niet stoppen met de dingen die ze nu belangrijk vinden ook al zijn ze 60
aangezien ook nog niemand kinderen heeft en ik een van de jongste uit de groep ben, zullen ze ook wel tegelijk kinderen krijgen en dat houdt je natuurlijk ook jong, zo'n groep koters
tja nachten door halen zal lastig zijn, maar het lukt ze nu ook nog omdat ze een festival organiseren en die week moeten werken (bijvoorbeeld)
de kater blijft wat langer hangen, dat klopt maar dat weerhoudt bij ons niemand
tja over kleinkinderen wil ik je misschien gelijk geven, maar je weet niet eens of die er komen en of je dan nog leeft dus dat zou ik niet eens mee nemenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu ook nog wel fit en ondernemen veel, ze reizen continu en mn vader heeft ook meerdere bedrijven, maar ik zie in mijn ervaring dat jonge ouders meer kunnen en doen met de kinderen en ook klein kinderen later. Dat is waarom ik het niet eerlijk vind voor kinderen om er laat aan te beginnen.
Dat laatste hangt sterk van het individu af hoor. En ja elk kind heeft zijn eigen temperament. Bij die 2 van ons zie je al duidelijk verschil.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja over kleinkinderen wil ik je misschien gelijk geven, maar je weet niet eens of die er komen en of je dan nog leeft dus dat zou ik niet eens mee nemen
ik zie in mijn ervaring dat juist niet terug
ik zie juist dat de mensen die lager opgeleid zijn jong voor kinderen kiezen, en wel allerlei dingen willen hebben en daardoor veel van huis zijn om te werken
en dat de mensen in mijn vriendenkring die ouder zijn en kinderen hebben er bewuster tijd mee door kunnen brengen omdat andere dingen niet meer zo hoeven
qua energie zie ik echt geen verschil tussen mensen die ik ken van 24 met een kind en van 34
wel zie ik daarin trouwens verschil in manier van opvoeden
de jongeren zitten er veel meer boven op en creëren (naar mijn mening) veel meer problemen,
de ouderen zijn wat relaxter en hebben ook kinderen die veel makkelijker zijn
maar goed, dat kan ook genen zijn
ik bedoelde niet in temperament maar de kinderen die ik ken/kende van oudere ouders zijn vaak makkelijker mee te nemen naar nieuwe plekken bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:05 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat laatste hangt sterk van het individu af hoor. En ja elk kind heeft zijn eigen temperament. Bij die 2 van ons zie je al duidelijk verschil.
Onzekere moeders heb je ook al ib alle leeftijden. Althans, in mijn omgeving.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde niet in temperament maar de kinderen die ik ken/kende van oudere ouders zijn vaak makkelijker mee te nemen naar nieuwe plekken bijvoorbeeld
minder gewent dat mama komt bij elke kreet dus huilen minder
alle kindjes die niet willen gaan slapen en daarom blijven huilen, die ik ken, komen van jonge moeders
en moeder kan dan niet beneden blijven zitten en gaat toch weer naar boven
niet dat alle jonge moeders die ik ken zo zijn, maar andersom wel
zie mijn editquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Onzekere moeders heb je ook al ib alle leeftijden. Althans, in mijn omgeving.
oh dat denk ik ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:24 schreef PeuRac het volgende:
Hoe dan ook, ik denk dat ik persoonlijk een beter leven heb zonder kinderen dan met
Het enige jammere hieraan is, dat je tijdens zwangerschap nog voluptueuzer bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat denk ik ook
daarom wil ik er ook geen
maar dat is mijn kijk nu
en humeurigerquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Het enige jammere hieraan is, dat je tijdens zwangerschap nog voluptueuzer bent![]()
Mjah, dat kan. Heb hier vier jaar hormoonbehandelingen meegemaakt, dan valt daarna alles mee haha.quote:
Handig joh, zo'n hulpje in de huishouding.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat denk ik ook
daarom wil ik er ook geen
maar dat is mijn kijk nu
moet je wel geduld hebben. De eerste 6 jaar stofzuigen ze niet zo best.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig joh, zo'n hulpje in de huishouding.
Beter africhten, denk ik dan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
moet je wel geduld hebben. De eerste 6 jaar stofzuigen ze niet zo best.
Dochter van bijna 2 kan al heel aardig afdrogen. Klein beginnen.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:46 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dochter van bijna 2 kan al heel aardig afdrogen. Klein beginnen.
een poolse is goedkoperquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig joh, zo'n hulpje in de huishouding.
Die betaal je in naturaquote:
quote:
dat zou helemaal ideaal zijnquote:
Je bent dan wel geen Poolse, maar je mag best bij me komen poetsen hoorquote:
ik kan niet goed poetsenquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je bent dan wel geen Poolse, maar je mag best bij me komen poetsen hoor
Rhu en poetsen? Als iemand de prinses op de erwt is, is zij het wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Je bent dan wel geen Poolse, maar je mag best bij me komen poetsen hoor
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rhu en poetsen? Als iemand de prinses op de erwt is, is zij het wel.
Mensenkennis lieverd.quote:
Geeft niet. Je krijgt toch wel betaaldquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:57 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Geeft niet. Je krijgt toch wel betaald
Nee die krijgen niet betaald in naturaquote:
Een luie hoer zelfs.quote:
oh in naturaquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:59 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee die krijgen niet betaald in natura
Tuurlijk. Zonde hoor niks mis met een beetje sletterigheid op zijn tijd (geldt voor beide geslachten).quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh in natura
neeee joh zo ben ik niet
maagd tot aan het huwelijk en zo
je nog vermaakt in Hilversum?quote:
have fun!quote:
Mwah, redelijk, behalve het gratis eten wat geouwehoerd met collega's en nog wat geslapenquote:
koud gratis, dat telt als afvalquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, redelijk, behalve het gratis eten wat geouwehoerd met collega's en nog wat geslapen
Afgekoeld, niet koudquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
koud gratis, dat telt als afval![]()
Dus jij bent 'Zwerversmurf'??
uhuh, dus een dooie die afgekoeld is, maar nog niet koud kan je ook nog doen?quote:
Volgens sommigen wel ja. Let op dat ben ik niet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh, dus een dooie die afgekoeld is, maar nog niet koud kan je ook nog doen?
Mooie analyse weerquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh, dus een dooie die afgekoeld is, maar nog niet koud kan je ook nog doen?
mooie mensen, mooie analyse.. Klopt welquote:
Ben jij zo mooi ja?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie mensen, mooie analyse.. Klopt wel
alleen van buitenquote:
Ill take that as a yesquote:
En hoe was het gisteravond/vannacht?quote:
Een faal.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hoe was het gisteravond/vannacht?
Nee, vind daar weinig meer aan tegenwoordig.quote:
De sloerie.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een faal.
De dame in kwestie kwam pas laat binnenzetten en was gelijk bij een of andere lange kale kerel.
Handjes vasthouden en alles.
Heb haar wel nog even gesproken, maar ze moest weer vroeg weg.quote:
De Aziatische?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar wel nog even gesproken, maar ze moest weer vroeg weg.
Daarna nog lopen balen in de disco. Waar ik me overigens heb vermaakt door te kijken naar grotere stumpers.
Jahoor, 2 oktober viel een beetje tegen, maargoed, wel goed dat ik even mijn vriendschappen onderhoud op die manierquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, vind daar weinig meer aan tegenwoordig.
JIj wel?
Dat is al snel jij bent niet zo grootquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar wel nog even gesproken, maar ze moest weer vroeg weg.
Daarna nog lopen balen in de disco. Waar ik me overigens heb vermaakt door te kijken naar grotere stumpers.
Mjaquote:
Barry Badpakquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, 2 oktober viel een beetje tegen, maargoed, wel goed dat ik even mijn vriendschappen onderhoud op die manier
3 oktober lekker wezen drinken en jewelste + barry badpak gekeken. Wel tof als er een bandje speelt vind ik altijd
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is al snel jij bent niet zo groot
Ze kregen wel iedereen mee met gek doen, ze hadden zo een dansje en dat hele publiek deed mee, dat is toch wel leukquote:
Ik dacht trouwens dat je alleen op blond viel?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zit wel eens mee, het zit wel eens tegen.
Dichterlijke overdrijving.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je alleen op blond viel?
Hehe, je had het er gewoon uit moeten stampen in bed vannachtquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:31 schreef Raene het volgende:
Brakheid.. Check.. Ik heb me lang niet meer zo brak gevoeld als vandaag..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, je had het er gewoon uit moeten stampen in bed vannacht
Goede beweging helpt altijd tegen een kater, of iig het drinken van het water erbij en het etenquote:
Die kater is wel weer redelijk voorbij maar ik ben zo gaar door het bijna niet slapenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede beweging helpt altijd tegen een kater, of iig het drinken van het water erbij en het eten
ooh, dan gewoon op tijd slapenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Die kater is wel weer redelijk voorbij maar ik ben zo gaar door het bijna niet slapen
Wel eerst even neukenquote:
uiteraard, dat slaapt beter.quote:
als ik zo dronken ben dat ik een kater krijg moet je niet aan me gaan lopen sjorren hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, je had het er gewoon uit moeten stampen in bed vannacht
uit de datingleague?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Goedenavond
weer een stap dichter bij degradatie![]()
Ja, hij gaat trouwenquote:
ik zou zeggen dat dat gelijk staat aan het winnen van de kampioensschaalquote:
wat is degradatie dan? Je anaal laten vernederen door een stel bosnegers?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat dat gelijk staat aan het winnen van de kampioensschaal
fok-kluizenaar zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is degradatie dan? Je anaal laten vernederen door een stel bosnegers?
nee ik niet, ik heb de kampioensschaal al binnenquote:
nu nog 2 kinderen, een kad, en een huisjequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik niet, ik heb de kampioensschaal al binnen![]()
poezel heb ik alquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu nog 2 kinderen, een kad, en een huisje
Daarna kan je doodvallen, want aan je biologische verplichting voldaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu nog 2 kinderen, een kad, en een huisje
traumatje?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarna kan je doodvallen, want aan je biologische verplichting voldaan
vrouwenquote:
Kleine Aldo's zouden te tof zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
poezel heb ik al
huisje half
kinders hoef ik niet brrr
ik zou nog wel graag een puppie willen
Misschien moet je daar mee wachten tot je volwassen bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vrouwen
[..]
Kleine Aldo's zouden te tof zijn
Hoiquote:
Soms.. ja, echt.quote:
ooohquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nou, ik had eigenlijk een date vanavond. Om precies te zijn, nu.
[..]
Soms.. ja, echt.
Nee hoor, zo klonk t gewoonquote:
ik ben al volwassen tijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je daar mee wachten tot je volwassen bent
watskeburt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Soms.. ja, echt.
en Rhubjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat iemand zit te wachten op kleine Rhutjes
Nu heb je een avond op Fok! hmm ik snapquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
Meestal nemen mensen kinderen omdat ze ze zelf willen, niet omdat anderen erop lopen/zitten/staan te wachten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat iemand zit te wachten op kleine Rhutjes
En hij komt niet meer?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Soms.. ja, echt.
Go your gangquote:
naja als ik er al niet op zit te wachten dan lijkt het me beter als ik geen kinders maakquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal nemen mensen kinderen omdat ze ze zelf willen, niet omdat anderen erop lopen/zitten/staan te wachten.
ik denk dat je je daar nog lelijk in kan vergissenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal nemen mensen kinderen omdat ze ze zelf willen, niet omdat anderen erop lopen/zitten/staan te wachten.
ik meen het hoorquote:
Groepsdruk van uit de maatschappij/familie/geloofquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar nog lelijk in kan vergissen
quote:
Hij heeft dus afgezegd. Een uur van te voren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
En hij komt niet meer?![]()
Dan moet ie wel een verdomd goed excuus hebben
gewoon lekker een hoge boom laten uitzoeken dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft dus afgezegd. Een uur van te voren.
We daten al een tijdje.. Misschien is date ook niet het goede woord. Hij is gewoon mijn fuckbuddy ofzo. We hebben elkaar alleen al ruim een maand niet gezien omdat hij steeds druk was met vanalles en nog wat. Met veel moeite vanavond afgesproken, zegt 'ie een uur van te voren af![]()
Godverdegodver.
Mannen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
We daten al een tijdje.. Misschien is date ook niet het goede woord. Hij is gewoon mijn fuckbuddy ofzo. We hebben elkaar alleen al ruim een maand niet gezien omdat hij steeds druk was met vanalles en nog wat. Met veel moeite vanavond afgesproken, zegt 'ie een uur van te voren af![]()
Godverdegodver.
Aah, je hebt dezelfde frustraties als Raene gisteren dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Godverdegodver.
Kom jij mij doen dan? Want het gaat mij erom dat ik fucking veel zin heb, en hij dus nu niet komtquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon lekker een hoge boom laten uitzoeken dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom jij mij doen dan? Want het gaat mij erom dat ik fucking veel zin heb, en hij dus nu niet komt
Aldo to the rescueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet ik heen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik zeg nergens 'alle' mannen. Ik zeg gewoon 'mannen'. Als je je aangesproken voelt, is dat niet mijn probleem.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vertel wat hebben alle mannen je aangedaan?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom jij mij doen dan? Want het gaat mij erom dat ik fucking veel zin heb, en hij dus nu niet komt
Je woont ook zo ver heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enschedequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aldo to the rescueWaar moet ik heen?
Ik was niet serieusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg nergens 'alle' mannen. Ik zeg gewoon 'mannen'. Als je je aangesproken voelt, is dat niet mijn probleem.
Oh, oke.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, je hebt dezelfde frustraties als Raene gisteren dus
Ook niet mijn probleem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jepquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pluskutwel focking ver vanuit Rotterdam
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aanquote:
Dan moet je naar Rhubarbquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan
Ik had het natuurlijk over vrouwen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar nog lelijk in kan vergissen
Het is dat ik morgen om half 9 al weer op de uni hier moet zijnquote:
Je hebt een kut dus probleem opgelostquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan
Nee, want ik wil niet alleenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt een kut dus probleem opgelost
Dat is niet hetzelfde als waar ze op gehoopt had he..quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt een kut dus probleem opgelost
Waar is hier?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik meen het hoor
mijn vriend is zo toch werken
Daar moet ik straks nog heenquote:
Die ook welquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over vrouwen.
Ik ga je een keer spotten daar.quote:
Join the clubquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want ik wil niet alleenNiet alweer
Wat kom je hier doen dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar moet ik straks nog heen![]()
zal naar je zwaaien
quote:
Liever nietquote:
Hé nikker van me, ik heb denk ik zo 1-2-3 niets leuks voor je op de plank liggen, of ik heb nog niet genoeg alcohol op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
WT, held van me.
Vertel me eens iets grappigs. Daar heb ik behoefte aan.
Best and only friendquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jouw beste vriend is je rechterhand toch?
Wat spullen naar mn opa brengen en daarna doorrijden naar mn ouders.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat anders zag.
Je opa woont in Enschede? Jij hebt een bazenopaquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat spullen naar mn opa brengen en daarna doorrijden naar mn ouders.
Al zijn hele volwassen leven (net als mijn wijlen oma), mijn moeder komt er vandaan.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je opa woont in Enschede? Jij hebt een bazenopa
midden van brabantquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al zijn hele volwassen leven (net als mijn wijlen oma), mijn moeder komt er vandaan.
Leugens fax.quote:
Helaas. Dan moet ik mijn eigen vermaak vinden vanavond.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé nikker van me, ik heb denk ik zo 1-2-3 niets leuks voor je op de plank liggen, of ik heb nog niet genoeg alcohol op.
Wanneer kom je mijn kast leegdrinken?
Net als enschede voor de rest nu dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is voor nu een beetje ver
Jij woont er hoe lang?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En Rotterdam?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ja wie gaat daar dan ook wonenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net als enschede voor de rest nu dus.
Als ze daar niet woonde was ik mijn DM aan d'r al lang nagekomenquote:
Jepquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net als enschede voor de rest nu dus.
Mijn hele leven. Ben er alleen 3 jaar tussenuit geweest naar Amersfoort. Maar ik ben weer terug en (zoals het er naar uit ziet) van plan om nooit meer hier weg te gaanquote:
Mjuhquote:
Geen slecht beeld toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens fax.
Ik weet dat je in je hoofd die 2 samen bezig zag.
[..]
Helaas. Dan moet ik mijn eigen vermaak vinden vanavond.
Aanstaande vrijdag kan ik niet, maar zaterdag ben ik geloof ik nog vrij. Schikt dat?
Op een schaal van 1 tot 10, hoe vol is je kast?
Als jij Enschede ver vind vanuit Rotterdam, vind ik Rotterdam vanuit Enschede al helemaal ver.quote:
Hee das lekker dichtbijquote:
In welke buurt? (dan weet ik in welke richting ik moet zwaaien straks)quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep
[..]
Mijn hele leven. Ben er alleen 3 jaar tussenuit geweest naar Amersfoort. Maar ik ben weer terug en (zoals het er naar uit ziet) van plan om nooit meer hier weg te gaan
[..]
Mjuh
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je te bang was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze daar niet woonde was ik mijn DM aan d'r al lang nagekomen. Of niet
.
ik ben vergeten waar jij ook al weer woondequote:
Ja maar jij bent ook zo overdonderendquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat je te bang was.
ik ben wel altijd te bangquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel een beetje angstaanjagend.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet te ver, maar de wekker staat hier morgen nu al weer op 7 uurquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij Enschede ver vind vanuit Rotterdam, vind ik Rotterdam vanuit Enschede al helemaal ver.
Klopt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben wel altijd te bang
fokkers zijn eng
Ja zolderkamerautisten enzoquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fokkers zijn eng
't Ribbelt. Welke wijk woont je opa?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In welke buurt? (dan weet ik in welke richting ik moet zwaaien straks)
Die 24 uur in een dag zijn echt te weinig voor mij somsquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opscheppert.quote:
Valt meestal wel meequote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fokkers zijn eng
Geen idee hoe dat daar heet, ik rij er gewoon heen, hij woont al mijn hele leven in dezelfde wijk :$ Bij zo'n parkje waar vroeger een standbeeld van een laars in stond.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
't Ribbelt. Welke wijk woont je opa?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:42 schreef Faxie het volgende:
Hoe kan je nou bang zijn voor een schattige blondine?
Uiteraard schikt dat voor jou!quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas. Dan moet ik mijn eigen vermaak vinden vanavond.
Aanstaande vrijdag kan ik niet, maar zaterdag ben ik geloof ik nog vrij. Schikt dat?
Op een schaal van 1 tot 10, hoe vol is je kast?
De Parel van het Zuidenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vergeten waar jij ook al weer woonde
of ik heb het nooit geweten?
morgen tot 10 uur s avonds werken en schoolquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard schikt dat voor jou!
Op een schaal van 1 tot 10 is het ongeveer 11, want ik heb al flessen erop moeten zetten.
haar is geverfdquote:
Ik was jou al wel vergeten. To be honestquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die 24 uur in een dag zijn echt te weinig voor mij soms. Ik ben je nog niet vergeten
.
ooh dat is wel dicht bij dan jaquote:
Oh je gaat er al van uit dat je ook mag blijven slapenquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is niet te ver, maar de wekker staat hier morgen nu al weer op 7 uurvanuit enschede zou dat 5 uur worden dus
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo overdonderend
Een leuke meid is toch niet eng ofzo ?? Alleen maar leukerquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel een beetje angstaanjagend.
quote:
die doet het nietquote:
Noice.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard schikt dat voor jou!
Op een schaal van 1 tot 10 is het ongeveer 11, want ik heb al flessen erop moeten zetten.
Zie niks.quote:
Zou ik zo niet weten. Noord, Oost, Zuid of West Enschede?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat daar heet, ik rij er gewoon heen, hij woont al mijn hele leven in dezelfde wijk :$ Bij zo'n parkje waar vroeger een standbeeld van een laars in stond.
Is dat niet standaard?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh je gaat er al van uit dat je ook mag blijven slapen
Nee hoor, TGND is een leuke meid.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Een leuke meid is toch niet eng ofzo ?? Alleen maar leuker.
Ik zeg toch ook niet dat ze eng is?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Een leuke meid is toch niet eng ofzo ?? Alleen maar leuker.
[..].
Ok had niet anders verwachtquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was jou al wel vergeten. To be honestMaar ik wacht af.
Ook het Ribbelt zie ik netquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik zo niet weten. Noord, Oost, Zuid of West Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |