abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131893403

Laat je PSN of XBL gamertag (via DM/PM naar TS), zodat iedereen elkaar af kan knallen online!

PSN (Forum nick tussenhaakjes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBL (Forum nick tussenhaakjes):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew

Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.

De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!

GTA V Online Trophies/Achievements:
SPOILER
GTA V Online Screenshots:
SPOILER
pi_131893411
Fuck iemand heeft een bounty van 7k op me gezet :')

En ik zit in la customs met een wagen uit '85
pi_131893431
@Snoepje5, PS3 of Xbox?

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Durf eigenlijk niks te kopen omdat er hier sommigen waren waarvan het geld weg was en het huis ook ?
Moet het straks nog zien, als online het weer eens gaat doen, of mijn poppetje überhaupt terug is met de auto en stuff... :)! Anders is dat weg, maar het geld wat ik op de bank had staat nog wel @ mijn social club:
pi_131893438
Ps3
pi_131893521
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:35 schreef marimbondo het volgende:
@Snoepje5, PS3 of Xbox?

[..]

Moet het straks nog zien, als online het weer eens gaat doen, of mijn poppetje überhaupt terug is met de auto en stuff... :)! Anders is dat weg, maar het geld wat ik op de bank had staat nog wel @ mijn social club:
[ afbeelding ]
Dat is wel zonde
pi_131893586
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:40 schreef YepssNL het volgende:

[..]

Dat is wel zonde
Is mij ook overkomen, heel vervelend. Wel m'n geld opslaan en bijhouden welke missies ik al gedaan heb, maar wel opnieuw beginnen.
pi_131893634
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:40 schreef YepssNL het volgende:

[..]

Dat is wel zonde
True, maar het went ;)! Inmiddels al de tweede keer, zonder dat ik zelf een nieuwe char aanmaak. Alleen durf/kan ik nu niet verder gaan, ik krijg geen mededeling dat de cloud niet werkt (maar deze krijg ik 9/10 keer niet wanneer die er uit ligt) en start in het char maak screen wanneer ik online start. Nu lees/hoor ik dat meerdere PS3 players wel online zijn, zonder enige problemen... I love this game ;(!
pi_131893681
Sorry Roces, moet nog even de tutorial afronden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_131893687
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:46 schreef marimbondo het volgende:

[..]

True, maar het went ;)! Inmiddels al de tweede keer, zonder dat ik zelf een nieuwe char aanmaak. Alleen durf/kan ik nu niet verder gaan, ik krijg geen mededeling dat de cloud niet werkt (maar deze krijg ik 9/10 keer niet wanneer die er uit ligt) en start in het char maak screen wanneer ik online start. Nu lees/hoor ik dat meerdere PS3 players wel online zijn, zonder enige problemen... I love this game ;(!
Ik heb dat ook vaak en vaak wat ik doe mijn gta opnieuw opstarten en opnieuw kijken dat je online kan zo niet opnieuw proberen
pi_131893766
Wtf ik had dus ook een nieuwe char moeten aanmaken, maar die is level 0, en krijg ook geen toturial of niks. Dus alles echt op 0, en kan niks doen want je moet minimaal iets hebbn voor die missies. Pfff
pi_131893791
Weet iemand nou al hoe het precies met geld zot bij het vermoorden van iemand? Verlies je nou alles boven de 5000 wat je draagt en krijgt de ander alles daarvan of verlies je een bepaald percentage? Ik heb tot nu toe nog alleen 100 gekregen.
  zondag 6 oktober 2013 @ 10:55:08 #12
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131893810
Mijn GTA Online doet het gewoon nog wel, character nog steeds level 7 enzo :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_131893817
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:53 schreef WeCanDoIt het volgende:
Wtf ik had dus ook een nieuwe char moeten aanmaken, maar die is level 0, en krijg ook geen toturial of niks. Dus alles echt op 0, en kan niks doen want je moet minimaal iets hebbn voor die missies. Pfff
Ben ook rank 0, met 232k op de bank ;(!
  zondag 6 oktober 2013 @ 10:56:21 #14
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131893844
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:55 schreef marimbondo het volgende:

[..]

:o
Ik heb maar 15k ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_131893915
Wat is nou de bedoeling van dat online. Ik zit in een NL crew, ik join, zit met allerlei vage gasten in een sessie en iedereen schiet elkaar kapot.
Daar zit ik niet echt op te wachten, ik wil gewoon samenwerken met elkaar, geen deathmatch ofzo.
pi_131893982
quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dat online. Ik zit in een NL crew, ik join, zit met allerlei vage gasten in een sessie en iedereen schiet elkaar kapot.
Daar zit ik niet echt op te wachten, ik wil gewoon samenwerken met elkaar, geen deathmatch ofzo.
Laten we wachten totdat de servers werken..
pi_131894018
quote:
9s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Je kunt online crew only doen...
Met freeroam heb je inderdaad veel van die kiddo's die je gelijk kapot blazen terwijl je net rustig je telefoon aan het checken bent, kosten 5% van je $$$ met maximum van $5000. Gelukkig komen deze niet snel "verder" en als we Rockstar mogen geloven worden die uiteindelijk gescheiden... Kwam gisteren, toen online het deed, terug uit een missie met 12k op zak. Spawnde dichtbij een andere, deze reed me dood zonder dat ik ook maar iets kon doen... xD!
pi_131894062
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 10:55 schreef marimbondo het volgende:

[..]

Ik had niks op de bank, maar er staan ook maar een paar winkels op mijn kaart.
Los Santos customs bv niet..
pi_131894074
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:07 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Ik had niks op de bank, maar er staan ook maar een paar winkels op mijn kaart.
Los Santos customs bv niet..
Hoe hoger je level is hoe meer je krijgt te zien op de kaart
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:10:50 #20
12221 Tijn