en golf?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is echt saaitennis is wel leuk!
Ik zal ff zien of alles er nog is, anders ik pissed off en fuck heel online dan.quote:
Bij Tennis had ik lag, als enige gamemode tot nu toe. Das niet zo handig.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is echt saaitennis is wel leuk!
Boeiend. Alsof het zo'n straf is om weer te spelen. Heb je gegrind dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
2 levels kwijt, was gister lvl 9 nu weer lvl 7, 40.000$ kwijt..
LEUK HOOR ROCKSTAR, fucking nigger retards
18 levels kwijt hier, inmiddels weer bij cypress flats lts aangekomen met lvl 3quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:39 schreef BaajGuardian het volgende:
2 levels kwijt, was gister lvl 9 nu weer lvl 7, 40.000$ kwijt..
LEUK HOOR ROCKSTAR, fucking nigger retards
Hele avond voor lvls en geld gegrind in missies samen met mn broertje ja, en nu weer terug bij niks hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:40 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof het zo'n straf is om weer te spelen. Heb je gegrind dan?
Moet je ook niet doen. Gewoon voor de fun spelen toch? Ik wil juist niet al te snel geld verdienen en alles al hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hele avond voor lvls en geld gegrind in missies samen met mn broertje ja, en nu weer terug bij niks hebben.
Ik wilde ook niet 'alles hebben'; Enkel een fucking 25.000 kostende garage, maar dat is ook teveel gevraagd want elke keer als ik bij dat bedrag of hoger zit na wat missies loopt die @#%(&zooi weer in een endless loading loop en krijg ik niks gesaved omdat je door de BRILJANTE coders @ rockstar enkel kunt saven als je online verlaat en laat het spel nu net DAAR problemen geven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Gewoon voor de fun spelen toch? Ik wil juist niet al te snel geld verdienen en alles al hebben.
Deze is de echtequote:Op zondag 6 oktober 2013 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
https://twitter.com/rockstarsupport
spuw hier gal.
Is ook wel zo, maar in het begin speel je met luitjes samen die soms die missies niet eens snappen. Zo zat ik gisteren drie kwartier te wachten op kiddo's die 2 auto's terug moesten brengen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen. Gewoon voor de fun spelen toch? Ik wil juist niet al te snel geld verdienen en alles al hebben.
Haha ja, dan leave ik hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:55 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar in het begin speel je met luitjes samen die soms die missies niet eens snappen. Zo zat ik gisteren drie kwartier te wachten op kiddo's die 2 auto's terug moesten brengen...
Headset ??quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:49 schreef Muto het volgende:
Sorry Roces, moet nog even de tutorial afronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |