Ja, alleen het gaat (veel) langzamer dan in de single player. Met racen gaat het iets sneller; fiets - stamina en auto - race,quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Verbeteren die stats driving, shooting, stamina etc. Ook in online door gewoon veel te schieten en veel te rennen?
Missies, dus niet join deatmatch op je tel maar join mission.quote:
Eigenlijk alle missies, bij team deatmatch krijg je veel als je wint en veel doodschiet. Hoe beter je presteert is hoe meer je rankt, tijdens "gewone" missies varieert het per missie maar het gaat redelijk snel. Toen online het deed ben ik door alleen maar missies te doen in een paar uurtjes tot lvl18 gekomen.quote:
Bij mij niet, althans ik ga zonder mededeling te krijgen dat de cloud het niet doet naar het char aanmaak scherm. En die trucks kan je beroven zodra je er 1 ziet volgens mij, althans ik heb er al redelijk snel een beroofd...quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef tonic1 het volgende:
een vraag voor de mensen die vandaag al gespeeld hebben , is de cloud beschikbaar ? aangezien ik geen zin heb om online te gaan als het niet zo is. was al level 16. En vanaf wanneer kun je geldwagens beroven ?
Bij 19 zag ik voor het eerst geldwagensquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef tonic1 het volgende:
een vraag voor de mensen die vandaag al gespeeld hebben , is de cloud beschikbaar ? aangezien ik geen zin heb om online te gaan als het niet zo is. was al level 16. En vanaf wanneer kun je geldwagens beroven ?
Kloptquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef tonic1 het volgende:
als de cloud niet beschikbaar is kun je beter wachten en later terugkomen zodat je je char niet verliest toch ?
Ik denk eerst kijken wat er gebeurd als je cloud beschikbaar is, want ik heb vandaag op mijn social gekeken en toen waren alle 4 op 0 en toen daarna niet meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef marimbondo het volgende:
@Yepss, bij mij staat dus Join crew members en friends wel verlicht maar ik kom alsnog bij het char aanmaakscherm...? Bij social club is mijn char weg, dus wel geld op de bank en bij stats staat 97k global rp point maar rank 0.
Wat raad jij me aan, een nieuwe char aanmaken en kijken wat er gebeurt?
Maar volgens de plaatjes die jij net post is de cloud, bij mij, dus wel beschikbaar gezien "join friends" en "join crewmembers" niet grijs is maar wit... :S! Alleen jobs dus niet, is dat het... xD!? Damn man, ik wil spelenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ik denk eerst kijken wat er gebeurd als je cloud beschikbaar is, want ik heb vandaag op mijn social gekeken en toen waren alle 4 op 0
Dan kan je het proberen en naar je char te gaan en kijken wat je char nu isquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:29 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar volgens de plaatjes die jij net post is de cloud, bij mij, dus wel beschikbaar gezien "join friends" en "join crewmembers" niet grijs is maar wit... :S! Alleen jobs dus niet, is dat het... xD!? Damn man, ik wil spelen
Thnx! Maar dan kom ik in het char aanmaak menu...quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:31 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dan kan je het proberen en naar je char te gaan en kijken wat je char nu is
Wist je dat nog niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:34 schreef YepssNL het volgende:
En op op mijn Back knopje op mijn xbox controller zie ik een mooie optie knopje als je paar seconden langer in drukt
[ afbeelding ]
Blijven proberen ik moest 4 of 5 keer blijven proberenquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:38 schreef Tijn het volgende:
Het werkt echt weer voor geen meter. Geen enkele mission wil downloaden
hier wel. Gelukkigquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:38 schreef Tijn het volgende:
Het werkt echt weer voor geen meter. Geen enkele mission wil downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |