7km dit keer.quote:
Mooie kans om hem uniek te makenquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:48 schreef iamredleader het volgende:
Expreshet hout wilde ik sowieso minimaal helemaal opknappen, maar bij het uit elkaar schroeven zag ik dat het kansloos was - rot, beschadigd. Dus nieuwe platen zagen, grondverf, afschilderen, monteren - even een klus maar daarna 450x mooier
dat is wel heel ernstigquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij vacatures bekijken kom ik er een tegen waarbij een van de criteria is dat je zeer nauwkeurig moet zijn. Gelukkig hebben ze het woord nauwkeurig verkeerd gespeld
Ik zie vaker taalfouten in vacatures, en vraag me dan af of het een test is of gewoon domheid. Meestal hou ik het op het tweede. Ze waren trouwens de w vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat is wel heel ernstigmooie wel om ze erop te wijzen, weten ze meteen dat jij wel nauwkeurig bent
maar hoe schreven ze het dan, nouwkeurig?
Het is in ieder geval een nieuwe vacature, anders had de huidige nauwkeurigaard er wel ruim op tijd voor gezorgd dat zijn vervanger zonder spelfauten binnen was.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:34 schreef wyccie het volgende:
Logisch dat ze die fout maken, anders was er toch geen vacature vrijgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dames (of herenik wil niemand buitensluiten) nog behoefte aan een aseksuele outfit?
Niet nodig, mijn normale kleren voldoen daar ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn normale kleren voldoen daar ook aan
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn normale kleren voldoen daar ook aan
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dames (of herenik wil niemand buitensluiten) nog behoefte aan een aseksuele outfit?
lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens wat anders dan sexy zuster, sexy engel of sexy koe voor carnaval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |