Check! Irritant he?:'(quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:30 schreef Wizzy het volgende:
Hier nog eentje.
Al lijkt F. nu te slapen en ben ik nu wakker.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:25 schreef bellelena het volgende:
Verder denk ik ook dat L0t in bikini (incl. opbollende buik) nog steeds een uberhotmomma ismet een lijntje waar ik jaloers op ben
![]()
Wij hebben die per ongeluk 1 keer gebruikt (was nummer 2). Daarmee zat ie inderdaad sneller vol. Maar ik ben t gaan mixen met standaard, omdat t eigenlijk niet nodig was voor J. Spul is ook dikker (zelfde effect als nutriton toevoegen vond ik), dus spugen was wat minder, en een grotere speen gepakt (hier werkt 1-2-3 speen het beste).quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:29 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand ervaring met flesvoeding van nutrilon voor hongerige baby's?
Ik heb het op aanraden gekocht omdat Senn een vreetzakje is en dat dit zijn buik langer 'vol' zou houden. Hij mag van mij eten wat hij wil, maar het gaat ten kosten van zijn slaap tijd. Hij is zo hongerig dat hij gedurende de dag soms alles bij elkaar maar 1 uur slaapt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij hebben die per ongeluk 1 keer gebruikt (was nummer 2). Daarmee zat ie inderdaad sneller vol. Maar ik ben t gaan mixen met standaard, omdat t eigenlijk niet nodig was voor J. Spul is ook dikker (zelfde effect als nutriton toevoegen vond ik), dus spugen was wat minder, en een grotere speen gepakt (hier werkt 1-2-3 speen het beste).
Jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:29 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand ervaring met flesvoeding van nutrilon voor hongerige baby's?
Deed je dat mengen met 'gewoon'? En was het ook omdat ze dan niet zo vaak kwam voor meer eten?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja. E heeft vanaf dat ze een maand of 5 was tot ze 10 maanden was Nutrilon Forte gedronken.
Nee, niet gemengd. Ja, ik had een hongerlapjequote:Op zondag 6 oktober 2013 11:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Deed je dat mengen met 'gewoon'? En was het ook omdat ze dan niet zo vaak kwam voor meer eten?
ik ga ook een poging wagen... Thanks!quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, niet gemengd. Ja, ik had een hongerlapje. Ze dronk het liefst 6 flessen van 180cc en dat is teveel
. Met Forte hield ze het langer vol tussen flessen en was ze meer voldaan. Toen ze 10 maanden was zijn we overgestapt op Nutrilon 3 (en daar is geen Forte versie van, ging toen ook prima dankzij de bijvoeding) en toen ze 1 was op gewone melk.
Whahaha!!!quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:27 schreef Kyara het volgende:
Ik ben weer gruwelijk de mis in gegaan zojuist. Ik dacht echt dat ik J naar bed aan het brengen was, ze deed alleen een beetje raar toen ik haar in haar bed legde, eenmaal beneden begreep ik waaromDus weer terug om ze allebei in hun eigen bed te leggen....
Tsja als je in Arnhem (omgeving Arnhem) woont logisch natuurlijk!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:43 schreef Kyara het volgende:
Ik ken Burgers hoorkom er zelf ook al jaren, van kleins af aan.
Enne, is je schoonzusje zo erg?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef bellelena het volgende:
Jemig, ik zie weer foto's van mijn (kleine) zusje op FB voorbij komenEcht zooooo jammer dat ze liever op ons schoonzusje wil lijken... Ik hoop different voor mijn eigen kleine Pluis
Pyjamadagquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef Enfermera het volgende:
Coco wat een schattige pata's!Welk merk is dat?
Hier een lekker makkelijk/pyjama-dagje voor ons allenEn M. was lekker hangerig dus een lekkere fles net, ik vond het gescheten. Maar nu wil ze niet slapen
Ja die is supertof!! Voor M eigenlijk nu nog de hoofdreden waarom hij naar de dierentuin wil.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:53 schreef Kyara het volgende:
En er is nu ook een superleuke speeltuin bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |