abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131890900
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131890909
Waar het spannend is voor Loj, SecretSanta wordt besproken ennnnnn weer ruimte is voor veel leuke nieuwe babyfotos! *;
pi_131891048
En ruimte om te nachtbraken toch? Mijn monster vind dat het mooi geweest is voor vannacht. :O
pi_131891093
Jaaaaa nachtbrakers united!
pi_131891134
Echt wel ;)
Home is where the O+ is...
pi_131891169
Hier nog eentje.

Al lijkt F. nu te slapen en ben ik nu wakker.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_131891264
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 04:30 schreef Wizzy het volgende:
Hier nog eentje.

Al lijkt F. nu te slapen en ben ik nu wakker.
Check! Irritant he?:'(
Sarcasme. Herken het.
pi_131891301
Behoorlijk. Als iemand nog tips heeft, naast topics lezen
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_131891430
ik ben dus ook nog steeds wakker. Vanaf kwart voor 3. Kind is niet aan het schreeuwen maar zodra ik hem neerleg gaat hij miepen. Slaapt alleen als ik hem wieg.
pi_131891448
Voor alle nachtbrakers :*

Loj leuk idee dat je een seizoenskaart voor de dierentuin gaat geven
*O* voor het staan van Ow. Was ik nog vergeten
pi_131891492
Hier van 22:00 tot 02:30 een huilende sac. en een wakkere ean om 06:30 gaaaaaaaappppp
pi_131891497
Oooh dat is wel lang fr. En vroeg! Dat wordt een zware dag voor je! :*
pi_131891515
Fr. :*
  zondag 6 oktober 2013 @ 08:14:15 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131891631
Kun je nog even terug naar bed vandaag FR? Als je de mogelijkheid hebt, zeker doen :*
  zondag 6 oktober 2013 @ 08:42:31 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131891830
:W

Hier was het om 5u de kat, en om 6:30 weer... :') en toen werd E ook wakker.

Nu lig ik tussen een snurkende baby en snurkend vriendje in O+
pi_131891982
Hier heeft Pluis een feestje gehouden gisteravond toen wij er niet waren w/ dus ze heeft uitgeslapen tot half 9 net O+ Ze heeft vannacht wel weer een paar keer gedronken, d'r tandje is nog niet door.
Mijn lief was pas om 4 uur oid thuis, dus die ligt nog lekker te slapen.
pi_131892214
:* voor de slechte nachten.

Luc zat net 15 min lang naar tiktak te kijken op mijn telefoon. Een klein wonder want normaal wil hij altijd na een paar min de telefoon hebben :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 6 oktober 2013 @ 09:22:36 #18
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131892257
:* voor alle nachtbrakende mama's. Ik hoop dat jullie nu slapen! Ik voel me af en toe schuldig naar jullie toe dat J. zo goed slaapt. Meestal 's nacht's 1 keer wakker omdat zn luier vol is. Als die dan vervangen is, slaapt ie vaak weer lekker verder. Vandaag hadden we extreem veel geluk, hij was pas om half 8 wakker.
Doen jullie in het weekend ook om en om? Vriend is vandaag opgestaan, zodat ik iets langer kon uitslapen, gisteren andersom.

Seizoenskaart voor de dierentuin, leuk!
Hier riepen opa en oma al dat ze zodra hij het snapt, en abonnenement op de Efteling nemen (senioren krijgen 60 euro korting, dus dat leek ze wel wat). Wonen op een kwartiertje afstand, en toen ik klein was hadden we dat ook. Geweldige tijd, elk weekend naar de Efteling. Toen was er ook nog een zwembad, dus dat was ook dolle pret...
Ik ga ze alleen laten beloven dat we de eerste keer Efteling met J. zelf willen doen :Y .

Voor onszelf denk ik eerder aan de Beekse Bergen, Safaripark *O* Ik ben dol op beestjes :Y :
pi_131892297
Wat een tof (eerste) verjaardagscadeau trouwens, zo'n abo op de dierentuin (voor papa en mama ;) )! En een bijdrage voor nieuwe autostoelen vind ik ook een goeie! Suiker heeft voor d'r eigen verjaardag een bijdrage voor een 'mamafiets' gevraagd. Vond ik ook al zo'n goed idee!

En och al die kleine minies die vannacht mamahonger hadden! Hopelijk kunnen de mama's vandaag nog een beetje bijslapen!

Verder denk ik ook dat L0t in bikini (incl. opbollende buik) nog steeds een uberhotmomma is O+ met een lijntje waar ik jaloers op ben ;)

Loj :o dat is wel heel spannend! Kun je zo gewoon maar even 2 weken geduld hebben joh?!?!
pi_131892311
Poeh, hoop slechte nachten hier. J. was vannacht ook wakker van 3 tot 4, maar ze was wel heel vrolijk dus het was eigenlijk wel gezellig :D

Was het feestje nog leuk belle? :) Fijn dat je een beetje kon uitslapen!

Wij vertrekken zo naar het zwembad, zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!
  zondag 6 oktober 2013 @ 09:27:19 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131892322
Ik krijg volgend jaar voor mijn verjaardag een abo op Burgers Zoo. Heb nog even getwijfeld over de Apenheul ivm goede aanbieding maar ik denk dat Burgers wat leuker is (en dichterbij).

:* voor de slechte nachten

Ik ben weer gruwelijk de mis in gegaan zojuist. Ik dacht echt dat ik J naar bed aan het brengen was, ze deed alleen een beetje raar toen ik haar in haar bed legde, eenmaal beneden begreep ik waarom :@ Dus weer terug om ze allebei in hun eigen bed te leggen....
pi_131892337
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 09:25 schreef bellelena het volgende:
Verder denk ik ook dat L0t in bikini (incl. opbollende buik) nog steeds een uberhotmomma is O+ met een lijntje waar ik jaloers op ben ;)
:D :@

Kyara _O-
pi_131892355
Iemand ervaring met flesvoeding van nutrilon voor hongerige baby's?
  zondag 6 oktober 2013 @ 09:31:48 #24
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131892374
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 09:29 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand ervaring met flesvoeding van nutrilon voor hongerige baby's?
Wij hebben die per ongeluk 1 keer gebruikt (was nummer 2). Daarmee zat ie inderdaad sneller vol. Maar ik ben t gaan mixen met standaard, omdat t eigenlijk niet nodig was voor J. Spul is ook dikker (zelfde effect als nutriton toevoegen vond ik), dus spugen was wat minder, en een grotere speen gepakt (hier werkt 1-2-3 speen het beste).
pi_131892389
Leuk L0t! Ben ook benieuwd hoe J. het zal vinden! Nog een paar nachtjes en ze is alweer een half jaar oud!

Het feestje was eigenlijk helemaal niet zo heel boeiend ;) Maar ach, straks nog even horen of het later nog iets geworden is. Al vond m'n lief het volgens mij nog minder boeiend om zonder ons Pluisje op stap te zijn! Achteraf denk ik ook dat ik d'r net zo goed in de draagdoek had kunnen meenemen :D
Een kwartier nadat wij weg zijn gegaan is ze wakker geworden en ook dusdanig dat ze niet meteen weer terug ging slapen. Dus heeft ze lekker gespeeld met m'n ouders. Precies toen ze weer echt moe werd en m'n ouders d'r niet terug in bed kregen, kwam ik thuis dus kon ze zo aan de borst en slapen. Vannacht nog een paar keer wat last van d'r tandje, dus net dat uurtje extra uitslapen was erg lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')