Wie of wat is tinderquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef PeuRac het volgende:
Tinder is echt te dom (maar ergens ook grappig)
Een app, is wel grappig, wat foto's beoordelenquote:
Slaap lekker Vinquote:
Ik had er al kunnen zijn en tussen je benen kunnen liggenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:20 schreef Raene het volgende:
Ik denk dat ik kan wachten tot ik een ons weeg voor mijn wederhelft zich weet los te rukken van zijn pc.
Waar kom je vandaan daannnnquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had er al kunnen zijn en tussen je benen kunnen liggen
Net voorbij A'dam vanuit jou gezien.quote:
Zonde van dat bier, had je beter hier kunnen brengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tijd voor noodles en bier, en dan kijken of ik het op heb voordat ik in slaap flikker
Sterker nog, er is geen bier zie ik net, het is op, zelfs m'n laatst bewaarde flesje.. Kut broertjequote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde van dat bier, had je beter hier kunnen brengen.
Heb je ook niks in de bus liggen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, er is geen bier zie ik net, het is op, zelfs m'n laatst bewaarde flesje.. Kut broertje
Je hebt een fles bourbon staan zuip die opquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, er is geen bier zie ik net, het is op, zelfs m'n laatst bewaarde flesje.. Kut broertje
Zelf nooitquote:
Volgensmij moet ik die nog een keertje naar Hoorn brengenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt een fles bourbon staan zuip die op.
Van een biertje naar een hele fles drank, toe maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt een fles bourbon staan zuip die op.
Dat je het niet lustquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij moet ik die nog een keertje naar Hoorn brengen
bourbon is vrouwen whiskey, dus logisch dat hij dat niet drinktquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat je het niet lust.... Onvoorstelbaar
Drank is drankquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bourbon is vrouwen whiskey, dus logisch dat hij dat niet drinkt
Er is heel veel dat ik niet drink, ben geen alcoholistquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bourbon is vrouwen whiskey, dus logisch dat hij dat niet drinkt
Des te meer voor jou toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat je het niet lust.... Onvoorstelbaar
Kut dat is een blendquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:30 schreef Raene het volgende:
[..]! Heus niet.. een flesje chivas regal bv noem ik geen wijven muk per se
Ik neem de fles (incl inhoud) graag voor je meequote:Op zondag 6 oktober 2013 02:30 schreef Raene het volgende:
[..]! Heus niet.. een flesje chivas regal bv noem ik geen wijven muk per se
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |