OP-red-head:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Waar is hij nu dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:09 schreef Raene het volgende:
Ik heb semi-naakt fotos naar mijn vriend gestuurd. Beter krijgt hij nu direct een stijve piemel en komt hij me batsen
Dus ik en Peu hebben maar pech vanavond?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:09 schreef Raene het volgende:
Ik heb semi-naakt fotos naar mijn vriend gestuurd. Beter krijgt hij nu direct een stijve piemel en komt hij me batsen
Jouw buuf is nog thuis, die van mij nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ik en Peu hebben maar pech vanavond?
Gelderland, lan partyquote:
Vul een plastic zakje met vla, en pak wat olijfolie....quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw buuf is nog thuis, die van mij niettenzij ik nu de straat op ga en iemand aanrand, zal ik het met mn handjes moeten doen
Dan heb je meer kans op Faxie die langs komt dan hij vermoed ikquote:
dude...quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vul een plastic zakje met vla, en pak wat olijfolie....
Ik zou mn router nog een tandje opschroevenquote:
Sandwichquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus ik en Peu hebben maar pech vanavond?
Eerst die foto's zien.quote:
't Is maar een idee. Geen ervaring mee hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dude...
[..]
Ik zou mn router nog een tandje opschroeven
Ja tochquote:
Wie of wat is tinderquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef PeuRac het volgende:
Tinder is echt te dom (maar ergens ook grappig)
Een app, is wel grappig, wat foto's beoordelenquote:
Slaap lekker Vinquote:
Ik had er al kunnen zijn en tussen je benen kunnen liggenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:20 schreef Raene het volgende:
Ik denk dat ik kan wachten tot ik een ons weeg voor mijn wederhelft zich weet los te rukken van zijn pc.
Waar kom je vandaan daannnnquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had er al kunnen zijn en tussen je benen kunnen liggen
Net voorbij A'dam vanuit jou gezien.quote:
Zonde van dat bier, had je beter hier kunnen brengen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tijd voor noodles en bier, en dan kijken of ik het op heb voordat ik in slaap flikker
Sterker nog, er is geen bier zie ik net, het is op, zelfs m'n laatst bewaarde flesje.. Kut broertjequote:Op zondag 6 oktober 2013 02:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde van dat bier, had je beter hier kunnen brengen.
Heb je ook niks in de bus liggen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, er is geen bier zie ik net, het is op, zelfs m'n laatst bewaarde flesje.. Kut broertje
Je hebt een fles bourbon staan zuip die opquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker nog, er is geen bier zie ik net, het is op, zelfs m'n laatst bewaarde flesje.. Kut broertje
Zelf nooitquote:
Volgensmij moet ik die nog een keertje naar Hoorn brengenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt een fles bourbon staan zuip die op.
Van een biertje naar een hele fles drank, toe maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt een fles bourbon staan zuip die op.
Dat je het niet lustquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij moet ik die nog een keertje naar Hoorn brengen
bourbon is vrouwen whiskey, dus logisch dat hij dat niet drinktquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat je het niet lust.... Onvoorstelbaar
Drank is drankquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bourbon is vrouwen whiskey, dus logisch dat hij dat niet drinkt
Er is heel veel dat ik niet drink, ben geen alcoholistquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bourbon is vrouwen whiskey, dus logisch dat hij dat niet drinkt
Des te meer voor jou toch?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat je het niet lust.... Onvoorstelbaar
Kut dat is een blendquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:30 schreef Raene het volgende:
[..]! Heus niet.. een flesje chivas regal bv noem ik geen wijven muk per se
Ik neem de fles (incl inhoud) graag voor je meequote:Op zondag 6 oktober 2013 02:30 schreef Raene het volgende:
[..]! Heus niet.. een flesje chivas regal bv noem ik geen wijven muk per se
Hehequote:
Dat vind ik best wel een prijzige alquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem de fles (incl inhoud) graag voor je mee
Ik heb een klein kapitaal aan drank staan hierquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel een prijzige al.
Ik niet meer.. sinds ik mijn baan kwijt ben komt er geen nieuwe drank meer in huis... ik heb nu nog een fles wodka en een fles becherovka en 14 flessen rode wijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een klein kapitaal aan drank staan hier
Vroeger (toen ik 16 was) vond ik van welquote:
Jij was geen bacoboy?quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vroeger (toen ik 16 was) vond ik van wel
Hmm zo maar eens proberen danquote:
Ik kreeg vanuit mijn vorige werk heel vaak drank en van vrienden ook en ze wisten dat ik van goede drank houd, dus dan krijg je die ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik niet meer.. sinds ik mijn baan kwijt ben komt er geen nieuwe drank meer in huis... ik heb nu nog een fles wodka en een fles becherovka en 14 flessen rode wijn
Ik heb m'n halve voorraad toen bij Huppel achtergelatenquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik niet meer.. sinds ik mijn baan kwijt ben komt er geen nieuwe drank meer in huis... ik heb nu nog een fles wodka en een fles becherovka en 14 flessen rode wijn
Nee, ik dronk vodkaquote:
Is al lang geleden dan, want ze vroeg vrijdag nog om drankquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb m'n halve voorraad toen bij Huppel achtergelaten
Nouja het meeste dronk ik toch niet eigenlijk.
Daar staat ie nu nog mooi te zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb m'n halve voorraad toen bij Huppel achtergelaten
Nouja het meeste dronk ik toch niet eigenlijk.
Nee, bier..quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is al lang geleden dan, want ze vroeg vrijdag nog om drank
Nog geen jaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is al lang geleden dan, want ze vroeg vrijdag nog om drank
Ik dronk bijna standaard... safari met 7up (4,50)... en als ik krap zat... dronk ik coebergh (2,50)quote:
bier is ook drank.quote:
Safari jus dronk ik ook wel jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik dronk bijna standaard... safari met 7up (4,50)... en als ik krap zat... dronk ik coebergh (2,50)
dan zal t alwel op zijn tochquote:
QFTquote:
Die meeting was in januari tochquote:
Welke meeting?quote:
Oh kut ik dacht dst ik faxie quotequote:
De pannenkoekbierneukenseksboterkoek meet tochquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rond oud en nieuw dacht ik, of erna.. t was iig koud
Die van Lola naar Huppel ging jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:45 schreef Raene het volgende:
[..]
De pannenkoekbierneukenseksboterkoek meet toch.
Die jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:45 schreef Raene het volgende:
[..]
De pannenkoekbierneukenseksboterkoek meet toch.
Eeuwig zonde jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:47 schreef Raene het volgende:
Ik moest werken toen plots.. wel dikke moneys verdiend , maar mooi iedereen misgelopen
..
Ik ookquote:
Lieg nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eeuwig zonde ja
En iedereen maar vragen aan Lola: 'Waar is die lieve Raene nou?'
Je neemt me in de malingquote:
Slaap lekker peuquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen trouwens, aangezien niemand mij komt helpen met mijn issues
Fapzequote:Op zondag 6 oktober 2013 02:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen trouwens, aangezien niemand mij komt helpen met mijn issues
Grrrr *bijt*quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Mja ik overdrijf een beetje, maar we hadden je wel gemist
Dat krijg je er vanquote:
Ik hou van dominante mannenquote:
Denk je dat je mij te baas kanquote:
Lief zijnquote:
Een beetjequote:
Krijg je een tik tegen je balzakquote:
Doe lief ik zat op kickboxen dit datquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
vrouwen die denken iets iemand aan te kunnen
Denk niet dat je dat lekker vindquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als ik dat toevallig lekker vind?
Ik zoek nog een trainingsmaatjequote:Op zondag 6 oktober 2013 03:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe lief ik zat op kickboxen dit dat.
Gezelligquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zoek nog een trainingsmaatje
Komt goed, mochten we elkaar een keer meeten krijg jij een tik tegen je balzakquote:
Geilquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Komt goed, mochten we elkaar een keer meeten krijg jij een tik tegen je balzak.
quote:
Glibberige seksquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hard trainen en daarna de sauna in
Sauna is het heerlijkste wat er is na het sportenquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hard trainen en daarna de sauna in
quote:
Sauna is echt te warm voor seksquote:
Is dat alles?quote:
Wat verwacht je danquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Nouja, beter dan die tik tegen de balzak![]()
Zo'n poes maakt op mij geen indrukquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat alles?![]()
Nouja, beter dan die tik tegen de balzak![]()
MOAAARR!quote:
You obviously haven't met Raene yet, have you?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n poes maakt op mij geen indruk![]()
[ afbeelding ]
Helaasquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MOAAARR!
[..]
You obviously haven't met Raene yet, have you?
Wat heeft dat te betekenen jongequote:Op zondag 6 oktober 2013 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MOAAARR!
[..]
You obviously haven't met Raene yet, have you?
Kan jullie allebei tegelijk hebben jongequote:Op zondag 6 oktober 2013 03:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij niet zo'n pussy bent als dat hij denkt
Ik verlegenquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nouja, als je over je shyness heen bent iig, dan heul niet
Dealquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan jullie allebei tegelijk hebben jonge!
.
Ik ben heus niet verlegen heusquote:
Er moeten wel een paar glazen drank in eerstquote:
Zeg maar hoeveelquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Er moeten wel een paar glazen drank in eerst.
Hehe bazinquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:29 schreef Raene het volgende:
Op mijn eerste date met J was ik half lam terwijl hij onderweg was naar mijn huis! Tijdens de date heb ik een fles mousserende rose van 25 euro achterover getikt
..
Ik was strontje lam en hij heeft me naar bed geholpen en is naar huis gegaan en de volgende dag stond hij weer voor mijn deurquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was strontje lam en hij heeft me naar bed geholpen en is naar huis gegaan en de volgende dag stond hij weer voor mijn deur
I mis mijn vriendje!!
Ik moet stippen met drinkenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was strontje lam en hij heeft me naar bed geholpen en is naar huis gegaan en de volgende dag stond hij weer voor mijn deurinmiddels zijn we 2 jaar verder
..
I mis mijn vriendje!!
Als ik teveel drink word ik op een gegeven moment zo emotioneelquote:
Hij had denk ik een koude douche nodigquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Zoiets zou ik ook gedaan hebben
Alleen was ik denk ik dan in de auto gaan slapen in zo'n situatie..
Je liep 'm bestwel aan te randen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij had denk ik een koude douche nodig.
We waren bestwel heel erg aan het zoenen en dry humpenquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je liep 'm bestwel aan te randen?
Ik had je kleren van je lijf gescheurdquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:41 schreef Raene het volgende:
[..]
We waren bestwel heel erg aan het zoenen en dry humpen.. Maar hij is echt een heer
.
Met de eerste datequote:Op zondag 6 oktober 2013 03:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had je kleren van je lijf gescheurd
Ik heb daar slechte ervaring mee, vaak bleef het dan bij 1 datequote:
Dat is wel karakter tonen jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb daar slechte ervaring mee..
J had er op kunnen duiken en dan had ik het ok gevonden , maar dat hij het niet deed toonde wel aan dat hij me niet meteen voor de seks wilde
Ik had er al bijna kunnen zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:48 schreef Raene het volgende:
Godver ik zie hem pas maandag of dinsdag oid.. Ik wil nu neuken
.
Ik kan echt wel meteen seks hebben en dan hoeft het niks te betekenen voor de relatie.. alleen denken mannen niet altijd zoquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ligt eraan of het de bedoeling is dat het iets voor langer wordt of alleen een beetje aankloten denk ik..
Ik weet 't niet, verschilt vaak van persoon tot persoon denk ik..
Met lockpicken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, ik had al bezig kunnen zijn
quote:
Dat komt omdat signalen nog weleens onduidelijk zijn misschienquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan echt wel meteen seks hebben en dan hoeft het niks te betekenen voor de relatie.. alleen denken mannen niet altijd zo.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:52 schreef Raene het volgende:
[..]!! Succes de anti inbraak haken zitten er op en de ketting
.
Het badkamer raam zit niet op de haak thoughquote:
Sta ik eerst met mijn hondje in mijn enkels omdat ik probeer bij de deur te komen zonder haarquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik aanbel doet Raene heus wel open hoor![]()
Bikkelquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Sta ik eerst met mijn hondje in mijn enkels omdat ik probeer bij de deur te komen zonder haar
Vieze stinkert is zequote:
Hhehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 03:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Vieze stinkert is ze. Mij een beetje in mijn enkels bijten als de deurbel gaat
..
Whehe, koekje drin stoppenquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Vieze stinkert is ze. Mij een beetje in mijn enkels bijten als de deurbel gaat
..
Vrienden bellen al nieteens meer aan en J heeft zijn eigen huissleutel gekregenquote:
Voed dat beestje dan eens op johquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Vrienden bellen al nieteens meer aan en J heeft zijn eigen huissleutel gekregen.. als ik pizza bestel loop ik op mijn tenen naar de deur als ik een scooter hoor aankomen
.
Bikkel doesnt give a shiiiit om koekiesquote:
Ik zal jou opvoeden met mijn zweepquote:
Reserve enkel dan maarquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Bikkel doesnt give a shiiiit om koekies!
Hee Fl hoe gaat hetquote:
Appen is beterquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Reserve enkel dan maar
En anders appen als ik voor de deur sta
Ik ga komenquote:
Raenequote:
yo faxquote:
Ik ben niet moe, intens geil wel. Ik slaap al 2 weken bar en bar slecht.. eerder dan 5 uur lukt me nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Raeneja goed alleen erg moe. Ben al 24 uur op (ja tussendoor nog wel twee uurtjes geslapen) dus zo slapen. Met jou dan?
Slaap lekker Joofquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ook, met de nachttrein naar dromenland..
Trustequote:Op zondag 6 oktober 2013 04:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ook, met de nachttrein naar dromenland..
Tijd voor een kleine vinger sessie dan voor het slapen gaan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben niet moe, intens geil wel. Ik slaap al 2 weken bar en bar slecht.. eerder dan 5 uur lukt me niet..
Dat denk ik wel ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tijd voor een kleine vinger sessie dan voor het slapen gaan?
Waarom ben je al bijna 24 uur wakker flquote:
Whaha viespeukjequote:
4.30 moest ik werken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom ben je al bijna 24 uur wakker fl
Mijn PI's zijn altijd toepasselijkquote:
Wut je moet zometeen werken?quote:
Maar waarom ben je nu nog zo laat wakker danquote:
Verjaardag gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu nog zo laat wakker dan!?
Ik vond 7:30 beginnen al zo verschrikkelijkquote:
Gezelligquote:
Ik mag volgende week lekker nacht draaienquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vond 7:30 beginnen al zo verschrikkelijk!
Luxequote:Op zondag 6 oktober 2013 04:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vond 7:30 beginnen al zo verschrikkelijk!
Jeeeej maar wanneer heb je dan tiet om te fokkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag volgende week lekker nacht draaienUitslapen jeej
Voor het werken nog evenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Jeeeej maar wanneer heb je dan tiet om te fokken
Ik werkte van 7:30 tot 17:00 danquote:
My thoughts exactlyquote:
Yeah cash flow jeweetzelf.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:19 schreef Raene het volgende:
[..]
My thoughts exactly.. Maar ik barstte wel van het geld toen jonge
Geld is zeer relaxed om te hebben.quote:
Als een collecte bus was grappig geweest.quote:
Ondertussen al bezig trouwens ofquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Als een collecte bus was grappig geweest.
Hihaho
LOL vingeren is voor het plebs.quote:
En dit iddquote:
Mijn vriend zie ik maandag of dinsdag pasquote:
Het is je vergeven hoorquote:
Duurt nog lang dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn vriend zie ik maandag of dinsdag pas.
Ik ben het gewend.quote:
Ik zou zo ook maar eens moeten slapen...quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:38 schreef Raene het volgende:
Misschien is het tijd voor bed.. maar echt moe voel ik me niet..
Ik had alang moeten slapen, ik zou om 13:00 op de boerderij van mijn tante zijn, dat is 1,5 uur rijdenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou zo ook maar eens moeten slapen...
Slaap lekker FLquote:
Dan kan je toch nog wel genoeg slapen op zich?quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had alang moeten slapen, ik zou om 13:00 op de boerderij van mijn tante zijn, dat is 1,5 uur rijden
We stonden op het punt om te gaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Fukking hell, slapen jullie nou nog niet!
Ik moet ook nog douchen, persoonlijke verzorging dit dat en normaal ontbijten etc etc.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog wel genoeg slapen op zich?
Owja, dat is minstens een uur bij vrouwenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet ook nog douchen, persoonlijke verzorging dit dat en normaal ontbijten etc etc.
Wtf magnetronquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Fukking hell, slapen jullie nou nog niet!
Niet zo hequote:Op zondag 6 oktober 2013 04:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, dat is minstens een uur bij vrouwen
Wat ben je aan het doen geweest danquote:
Braafquote:
Gewoon, beetje gamenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen geweest dan!?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb een vriend op bezoek, dus samen gamen, samen zuipen, beetje lullen, enjoying the good life
ben ik tenminste eventjes niet meer eenzaamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together alonequote:Op zondag 6 oktober 2013 04:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ben ik tenminste eventjes niet meer eenzaam
Wat game je zoalquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb een vriend op bezoek, dus samen gamen, samen zuipen, beetje lullen, enjoying the good life
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ben ik tenminste eventjes niet meer eenzaamSaaaaaaaaaamen ziiiiiijjjjnnnnnn is saaaaaaaamen lachennnnnn samen huiiillennnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik ben bloedaerieusquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:56 schreef Raene het volgende:
Nu heb ik willeke alberti in mijn hoofd met dat suffe lied.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaamen ziiiiiijjjjnnnnnn is saaaaaaaamen lachennnnnn samen huiiillennnnnn
quote:
Lach me nou niet uihuiiiitquote:
Oke dan is het goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar maar we lachen met je mee!
nou wordt ie lekker zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeiemorgen vanuit mijn bedjequote:
wat heb je gedaan dan?quote:
Ik lig er ook nog inquote:
wat een verrassingquote:
ik was vanacht zo brak dat ik nogal kut geslapen hadquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:52 schreef JamesTKirk het volgende:
Goh en ik ben al een paar uur op de fiets op stap geweest stelletje luiaards
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was vanacht zo brak dat ik nogal kut geslapen had
nog lopen kotsen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik was vanacht zo brak dat ik nogal kut geslapen had
Goed voorbeeld doet volgen?quote:
nee gelukkig niet! Dat heb ik nog nooit gedaan van de drankquote:
jupquote:
volquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
En net toen ik was stoppen kwamen we leuke jongens tegen die ons drankjes aan bleven bieden dus ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |