maar dat was omdat ik er zeker van wou zijn dat knetter geen hossel meebrachtquote:
Dat zegt gelukkig niets over innerlijk, dat heb je snel genoeg doorquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:53 schreef JJH het volgende:
[..]
en veel 16jarigen zien er tegenwoordig ook uit alsof ze minstens een sletterige 20er is
Het lijkt iets van nu omdat iedereen nu zijn swek enzo moet laten zien op instagramm maar dat soort figuren is van alle tijden hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig met de yologeneratie helemaal erg. Ik zeg niet dat ik volwassener was en ben dan leeftijdsgenoten, maar ik ben wel altijd serieuzer geweest.
Ik snap best dat al die relaties met yolo swek slet personen hooguit vier maanden duren.
Ik dacht omdat ik er als een 17jarige uitzag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dat was omdat ik er zeker van wou zijn dat knetter geen hossel meebracht
twee woorden kan al genoeg zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zegt gelukkig niets over innerlijk, dat heb je snel genoeg door
[..]
Het lijkt iets van nu omdat iedereen nu zijn swek enzo moet laten zien op instagramm maar dat soort figuren is van alle tijden hoor
wat gek.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ook eentje op school laatst "weeeeeehhh ik heb seks met hem gehad en toen kwam hij erachter dat ik 16 ben ipv 20 en nu wil hij niets met me"
. Damn, als je zoiets wilt voorkomen moet je maar zorgen dat je er gewoon uitziet als een 16-jarige of je leeftijd zeggen
.
Als hij het niet al door hadquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ook eentje op school laatst "weeeeeehhh ik heb seks met hem gehad en toen kwam hij erachter dat ik 16 ben ipv 20 en nu wil hij niets met me"
. Damn, als je zoiets wilt voorkomen moet je maar zorgen dat je er gewoon uitziet als een 16-jarige of je leeftijd zeggen
.
De eerste twee lettergrepen alquote:
dat zal niet de reden zijn waarom hij niets meer met d'r wilquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
.
Een andere van 17 zat te klagen over dat vriendjelief zo serieus was. "Hij is klaar met zijn opleiding en hij zoekt nu een huis en hij wil nooit mee uit, ik weet het niet hoorquote:
pfff.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een andere van 17 zat te klagen over dat vriendjelief zo serieus was. "Hij is klaar met zijn opleiding en hij zoekt nu een huis en hij wil nooit mee uit, ik weet het niet hoor". Mag hij op zijn 24e
?
Niks mis met een oudere vriend(in) hebben, maar doe het gewoon niet als je het niet kunt handlen.
Nooit meer mee uit op 24 lijkt me eigenlijk best een terechte klachtquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een andere van 17 zat te klagen over dat vriendjelief zo serieus was. "Hij is klaar met zijn opleiding en hij zoekt nu een huis en hij wil nooit mee uit, ik weet het niet hoor". Mag hij op zijn 24e
?
Niks mis met een oudere vriend(in) hebben, maar doe het gewoon niet als je het niet kunt handlen.
Had je er daarom een die wat minder volwassen was?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
?
lichaamstaal voordat ze wat zegt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als hij het niet al door had
[..]
De eerste twee lettergrepen al
Zij wil alleen naar van die zuiptenten waar alleen maar 16-jarigen komen, ik snap dat dat voor een wat serieuzere 24-jarige niet echt tof isquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit meer mee uit op 24 lijkt me eigenlijk best een terechte klacht
Toch is dat wel kut hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij wil alleen naar van die zuiptenten waar alleen maar 16-jarigen komen, ik snap dat dat voor een wat serieuzere 24-jarige niet echt tof is.
Hahaha. Ach, als je het op de juiste momenten maar wel bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Had je er daarom een die wat minder volwassen was?![]()
netjes hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha. Ach, als je het op de juiste momenten maar wel bent.
Ben er stiekem best trots op dat mijn eerste serieuze relatie ruim 1,5 jaar geduurd heeft. En we zijn nog vrienden en hebben nog contact, dus wie weet wat tijd heelt en de toekomst brengt.
Bubblesquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch is dat wel kut hoorEen paar maanden geleden kwam ik bijna een van mijn favoriete tenten in Utrecht niet meer in omdat de portier me te oud vond
Kutzooi..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
Je hebt gelijk KG ik had op andere manier mijn mening moeten geven.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
BubblesGF en ik zaten al klaar
Awww, je wordt oud KG.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch is dat wel kut hoorEen paar maanden geleden kwam ik bijna een van mijn favoriete tenten in Utrecht niet meer in omdat de portier me te oud vond
Kutzooi..
Samenwonen scheelt vaak ook wel al veel (mits je elkaar los kunt laten uiteraard)quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
netjes hoor.
Mijn eerste twee jaar and going strong
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
Tof, tnxquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
afstand is idd een relatie killerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Awww, je wordt oud KG.
[..]
Samenwonen scheelt vaak ook wel al veel (mits je elkaar los kunt laten uiteraard).
Afstand en steeds minder tijd speelden behoorlijk mee.
dat kunnen we prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Awww, je wordt oud KG.
[..]
Samenwonen scheelt vaak ook wel al veel (mits je elkaar los kunt laten uiteraard).
Afstand en steeds minder tijd speelden behoorlijk mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |