quote:
Ja dat snap ik, je bedoelt wie er voor 16 met iemand van 18 of ouder heeft gesekst of andersom?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor je 16e met iemand van 18 jaar of ouder is illegaal.
Nee echtquote:
Ik was een illegaaltje. Drie dagen of zoquote:
dan ben ik nooit illegaal geweestquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor je 16e met iemand van 18 jaar of ouder is illegaal.
Allebei toch volgens de wetquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je bedoelt wie er voor 16 met iemand van 18 of ouder heeft gesekst of andersom?
Baby's komen niet van de ooievaarquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je bedoelt wie er voor 16 met iemand van 18 of ouder heeft gesekst of andersom?
quote:
good old nijntjequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Baby's komen niet van de ooievaar?
je hebt een andere geboortedatum gekregenquote:
Variabelquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt een andere geboortedatum gekregen![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Baby's komen niet van de ooievaar?
Ik alleen toen ik 20 was denk ik, meisje was een week later 16. Dat heeft een maand of vier geduurd denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik nooit illegaal geweest
Ja maar welke variant vroeg jij je af dat hier aanwezig wasquote:
ik nooit onder 16 nadat ik 18 ben gewordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik 20 was denk ik, meisje was een week later 16. Dat heeft een maand of vier geduurd denk ik.
Toen ik 17 was heb ik wel een scharrel van 37 gehad, maar dat was gewoon legaal
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt een andere geboortedatum gekregen![]()
Het is ook niet controleerbaar tenzij iemand aangifte zou doenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Maar die wet wordt gelukkig niet heel strak (pun pun pun) toegepast. Heb nog nooit gehoord dat een puberstelletje echt gestraft werd, terwijl dat blijkbaar eigenlijk niet mag.
Maar ook echt:
"Nee schat, wacht even drie dagen tot ik 16 ben."
As if.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
Maar die wet wordt gelukkig niet heel strak (pun pun pun) toegepast. Heb nog nooit gehoord dat een puberstelletje echt gestraft werd, terwijl dat blijkbaar eigenlijk niet mag.
Maar ook echt:
"Nee schat, wacht even drie dagen tot ik 16 ben."
As if.
Ik ben aseksueel als er 'niets' bij me is.quote:
en veel 16jarigen zien er tegenwoordig ook uit alsof ze minstens een sletterige 20er isquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het ligt ook aan de persoonEen gemiddelde 16-jarige is echt niet aantrekkelijk, dat zijn meestal net kleine kinderen ofzo. Ik denk dat het verschil ook wel zit in wat iemand meemaakt, hoe volwassen iemand is.
Ik was op mijn 17e voor het eerst bedrijfsleider, toen zat er ook een enorm verschil tussen vrienden van mijn leeftijd en mij. Ligt aan de situatie dus
geen "handwerk"dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel als er 'niets' bij me is.
Tegenwoordig met de yologeneratie helemaal ergquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het ligt ook aan de persoonEen gemiddelde 16-jarige is echt niet aantrekkelijk, dat zijn meestal net kleine kinderen ofzo. Ik denk dat het verschil ook wel zit in wat iemand meemaakt, hoe volwassen iemand is.
Ik was op mijn 17e voor het eerst bedrijfsleider, toen zat er ook een enorm verschil tussen vrienden van mijn leeftijd en mij. Ligt aan de situatie dus
tegenwoordig durf ik het niet meer te raden hoe oud ze zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Inb4: Ja wat je toen voorliep heb je nu weer ingeleverd of nietGF
mij vroeg je ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegenwoordig durf ik het niet meer te raden hoe oud ze zijn
daarom ook legitimatieplicht bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |