Omdat... ik.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zolang ik je nog niet ken kan je me alles wijsmaken hoorWaarom zou ik twijfelen?
Ik denk dat er tussen alle regels door best een hoop waarheid te vinden isquote:
Wat bedoel je.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat er tussen alle regels door best een hoop waarheid te vinden isDe details komen later wel.. of niet
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Kom op jongens, 15 en 18 oké, maar we waren ook 17 en 20.
Ik ken er genoeg die nog maagd zijn hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
Kom op jongens, 15 en 18 oké, maar we waren ook 17 en 20.
eerste jaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat er tussen alle regels door best een hoop waarheid te vinden isDe details komen later wel.. of niet
ik nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die nog maagd zijn hoor
16 is ook legaal hequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
tenminste niet die legaal zijn
Sterrenbeeld, seks of beiden?quote:
we bedoelen het vrouwelijke geslachtquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
de veren uit het matras zeker
Ik ben boogschutter van sterrenbeeldquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
16 is ook legaal he
Hoe zit dat eigenlijk in België? Is het daar ook 16?
[..]
Sterrenbeeld, seks of beiden?
Oooh, I seequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we bedoelen het vrouwelijke geslacht![]()
geen monniken
Ik bedoelde zowel man als vrouwquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we bedoelen het vrouwelijke geslacht![]()
geen monniken
Komt vanzelf als het tijd isquote:
Dat heb ik je ooit verteld. Jij geloofde me nietquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
16 is ook legaal he
Hoe zit dat eigenlijk in België? Is het daar ook 16?
quote:Om in te stemmen met seks moet je minstens 16 jaar zijn. Onder deze leeftijd gaat de Belgische wet ervan uit dat jongeren niet voldoende 'rijp' zijn voor seks. Bij seksueel contact met familieleden of inwonende personen, moet je minstens 18 jaar zijn. Daarna legt de wet geen beperkingen meer op. Maar zedelijke normen weerhouden familieleden ervan om seks met elkaar te hebben.
TMIquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er nooit ingezeten hebben.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ben toch benieuwd wie er hier illegaal waren.
quote:
Niet waarquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heb ik je ooit verteld. Jij geloofde me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |