Diepzinnig.. zullen we het weer over seks hebben?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie zegt er dat erin de KSC geen diepzinnige gesprekken kunnen worden gevoerd
Ik heb een ex die daar last van hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
dat kan ook diep gaanquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Diepzinnig.. zullen we het weer over seks hebben?
quote:
Nog wat van je vriendinnetje gehoord dan? Of was ze inderdaad aan het werk?quote:
Was je getrouwd dan?quote:
quote:
quote:
Truequote:Op zondag 6 oktober 2013 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo leer je elkaar opeens weer wat beter kennen he
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog wat van je vriendinnetje gehoord dan? Of was ze inderdaad aan het werk?
Dan is het of je sterrenbeeld of arme haan heeft al die tijd semi droog gestaanquote:
de maagd nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie kennen deze maagd niet goed genoeg.
Balenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
en van mijn andere vriendinnetje ook niets meer
Zolang ik je nog niet ken kan je me alles wijsmaken hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
Bijna altijd als ik dat post zijn er nog mensen die het geloven. Blijft grappig.
tjaquote:
hij heeft niet voor niets een rsi polsquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan is het of je sterrenbeeld of arme haan heeft al die tijd semi droog gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |