Hahaha. Ach, als je het op de juiste momenten maar wel bentquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Had je er daarom een die wat minder volwassen was?![]()
netjes hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha. Ach, als je het op de juiste momenten maar wel bent.
Ben er stiekem best trots op dat mijn eerste serieuze relatie ruim 1,5 jaar geduurd heeft. En we zijn nog vrienden en hebben nog contact, dus wie weet wat tijd heelt en de toekomst brengt.
Bubblesquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch is dat wel kut hoorEen paar maanden geleden kwam ik bijna een van mijn favoriete tenten in Utrecht niet meer in omdat de portier me te oud vond
Kutzooi..
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
Je hebt gelijk KG ik had op andere manier mijn mening moeten geven.
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
BubblesGF en ik zaten al klaar
Awww, je wordt oud KG.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch is dat wel kut hoorEen paar maanden geleden kwam ik bijna een van mijn favoriete tenten in Utrecht niet meer in omdat de portier me te oud vond
Kutzooi..
Samenwonen scheelt vaak ook wel al veel (mits je elkaar los kunt laten uiteraard)quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
netjes hoor.
Mijn eerste twee jaar and going strong
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
Tof, tnxquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
afstand is idd een relatie killerquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Awww, je wordt oud KG.
[..]
Samenwonen scheelt vaak ook wel al veel (mits je elkaar los kunt laten uiteraard).
Afstand en steeds minder tijd speelden behoorlijk mee.
dat kunnen we prima.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Awww, je wordt oud KG.
[..]
Samenwonen scheelt vaak ook wel al veel (mits je elkaar los kunt laten uiteraard).
Afstand en steeds minder tijd speelden behoorlijk mee.
Hoeft niet...quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
afstand is idd een relatie killer
moet jij geen sigaretten gaan halenquote:
Sommige auto's moeten nou eenmaal rijden als je ze eenmaal opgewonden hebt, daar doe je niets meer aanquote:
quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sommige auto's moeten nou eenmaal rijden als je ze eenmaal opgewonden hebt, daar doe je niets meer aan
Hoiquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sommige auto's moeten nou eenmaal rijden als je ze eenmaal opgewonden hebt, daar doe je niets meer aan
mpgquote:
Als de relatie helemaalquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
afstand is idd een relatie killer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |