Lijkt me gezelligquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Zodra ik verhuis mag je dochter in de logeerkamer crashen en gaan we samen trainen en eten
Hoe lang is je ginger hubby?quote:
Fok blokkeert me als ik te snel post. Tyfus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:05 schreef CarbonC het volgende:
JMF:![]()
![]()
in 12 seconden een nieuw topic openen, voor de neus van McNulty weg.
Wel even die mascotte veranderen.
und du?quote:
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..quote:
Inwonen bij Ircute en haar ginger hubby op de koop toe krijgen: is er iemand die niet geloofd dat Fanta nu niet nat^2 is?quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok blokkeert me als ik te snel post. Tyfus.
Amerikanen zijn allemaal manlets.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
1.70 is echt veeeeeeeelste klein voor een man..
Post pic van je hubby. Ik ben wel nieuwsgierig geworden waarom je op een kortere ginger bent gevallen.quote:
true story, zit iemand bij mij in de klas bij geschiedenis die gewoon een kop kleiner is dan ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn allemaal manlets.
Maar over het algemeen wel vaak knapper.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Amerikanen zijn allemaal manlets.
mwah, valt tegen waar ik woon.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar over het algemeen wel vaak knapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |