SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Ps3 of Xbox?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb Totti ook maar even opgekocht voor 3,5k!
BIN's van 3,7k wordt zelfs meteen weggekocht![]()
ditquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kun jij niet even een vet logo maken voor de wefutang clan?
Medel op CAM lijkt me ook echt kutquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef detennismaster het volgende:
Het is zo frusterend dat die 1.5 nationlink weg is. Elke keer loop ik vast met hybrids. Heb nu dit gefabriceerd maar dus 3 mensen op 8 chem. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Canales (ST) lijkt me wel echt heel goed: 1,88 lang, 85 strength, 83 pace en 73 shooting.
Mjah ik was er al mee bezigquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kun jij niet even een vet logo maken voor de wefutang clan?
Lekkere dribbling ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:39 schreef detennismaster het volgende:
Het is zo frusterend dat die 1.5 nationlink weg is. Elke keer loop ik vast met hybrids. Heb nu dit gefabriceerd maar dus 3 mensen op 8 chem. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Canales (ST) lijkt me wel echt heel goed: 1,88 lang, 85 strength, 83 pace en 73 shooting.
Ps3.quote:
Mooi, dan ben ik nog ruim op tijd geweest voor 1.2K.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ps3.
Max. BIN van 3.8k levert al geen resultaten meer op
Mijn ninja-edit was niet ninja genoeg.quote:
Iedere wedstrijd mensen moeten omwisselen gaat ook snel vervelen denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn ninja-edit was niet ninja genoeg.
En nu alweer genoeg voor 3,6kquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik nog ruim op tijd geweest voor 1.2K.
It's a bubblequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |