Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Jup.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
Vorige TT: Rustig
Deze TT: Een avond vol teringherrie
Ik niet. Ik ga wel hele avond bij de kassa staan bovenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Leuk deathcore luister ik ook wel eens
Geen slechtvalk luisterenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Leuk deathcore luister ik ook wel eens
Nope.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga wel hele avond bij de kassa staan boven
Wat bedoel je? Je hebt toch echt organen nodig die de signalen naar je hersens stuurt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
wtf hoe kan iemand 'zien' dat is fucking raar want het licht komt in je oog, maar wie heeft bepaald hoe je het moet zien? Ja, je hersens, maar het is gewoon een rechthoek en wtf ik vind dit fucking raarEigenlijk zie je dus helemaal niet door je ogen, maar met je brein.. waarom is het beeld dan op de plaats van je ogen ipv op je hersens? Ogen zijn toch alleen om waar te nemen, niet om ook het zicht mee te creëren, dat gebeurt in je hersens. Dus het is veel logischer als je de beelden ziet op de plaats van je hersens waar het verwerkt wordt tot beeld
uhquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
wtf hoe kan iemand 'zien' dat is fucking raar want het licht komt in je oog, maar wie heeft bepaald hoe je het moet zien? Ja, je hersens, maar het is gewoon een rechthoek en wtf ik vind dit fucking raarEigenlijk zie je dus helemaal niet door je ogen, maar met je brein.. waarom is het beeld dan op de plaats van je ogen ipv op je hersens? Ogen zijn toch alleen om waar te nemen, niet om ook het zicht mee te creëren, dat gebeurt in je hersens. Dus het is veel logischer als je de beelden ziet op de plaats van je hersens waar het verwerkt wordt tot beeld
onzinquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
Kom jij weer aanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
Daarom geld pinnen en je pinpas thuislaten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:35 schreef Studeur het volgende:
Bankrekening checken na een avond uitgaan, altijd een angstig moment
quote:
Je had nog een beetje magie overquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
IN BRABANT HEBBEN ZE GEEN MAGIE HEUHEUHEU
Ik geloof dat je wat anders aan het doen was vanachtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
I've been up all night, been trying to get that rich
Ik en flips die om 5 uur whatsappenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wat anders aan het doen was vanacht
sliep ik toch dus dan merk ik dat nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik en flips die om 5 uur whatsappen
snow heeft last van haar hormoontjesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Nou vertel Snow, vanwaar die hartjes?
Feeling good.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Nou vertel Snow, vanwaar die hartjes?
Al die haatquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
He beach zit je tampon weer scheef???
alles door elkaar gooien dan werkt het beterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:28 schreef Sardu het volgende:
Bierbebierbierbierbier.. wiet een beetje lsd en morgen weer werken.![]()
Klinkt als weer een mooie avond.
lsd?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:28 schreef Sardu het volgende:
Bierbebierbierbierbier.. wiet een beetje lsd en morgen weer werken.![]()
Klinkt als weer een mooie avond.
lolligquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het verschil zal je niet voelen, een jsf komt nog niet door die vetkwabben heen
Je zegt helemaal niks,quote:
Ja ik had 100kudos geboden maar er gebeurde niks,quote:
Ja dan heb je de laatste 2 delen niet gereageerdquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik had 100kudos geboden maar er gebeurde niks,
Kan kloppen dat ik er niet was afgelopen delen, mijn sociale leven is op zoek naar mij. Moest onderduikenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dan heb je de laatste 2 delen niet gereageerdOf ik heb erover heen gelezen, maar dan ben je ook echt de enige denk ik
Sorry![]()
![]()
![]()
hoeraquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan kloppen dat ik er niet was afgelopen delen, mijn sociale leven is op zoek naar mij. Moest onderduiken
Nu wel dm ontvangen![]()
oooohquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
alleen cams doen het, ben aan het communiceren met sv via briefjes
Tot nu toe welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alles door elkaar gooien dan werkt het beter
Is nog steedsquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Ahhhh men. Ik zie je nu pas dat er een TC was.crap
Hoop dat je ze terugvind. Maar waarom allemaal in 1 bos? Aparte voor oppas en huis+fiets is toch handiger imo?quote:Op zondag 6 oktober 2013 03:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Sleutelbos kwijt geraakt in tha club![]()
![]()
met oa fietssleutel, huissleutel en sleutels van oppasadres
![]()
![]()
met mijn dronken kop een wanhopig mailtje naar de club gestuurd
![]()
![]()
Ja achteraf gezien welquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoop dat je ze terugvind. Maar waarom allemaal in 1 bos? Aparte voor oppas en huis+fiets is toch handiger imo?
Ik hoop zo dat ze hem vindenquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo cliché maar achteraf besef je het pas
Me too, is echt een kut klus om alle sleutels te vervangenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze hem vinden
Dat is fuckedquote:Op zondag 6 oktober 2013 03:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Sleutelbos kwijt geraakt in tha club![]()
![]()
met oa fietssleutel, huissleutel en sleutels van oppasadres
![]()
![]()
met mijn dronken kop een wanhopig mailtje naar de club gestuurd
![]()
![]()
Lekker.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:14 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik ben blij
Eindelijk weer seks gehad na 5 weken
Wat doe je hier? Ga het inhalen, nog een rondje seks kan welquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:14 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik ben blij
Eindelijk weer seks gehad na 5 weken
Nee man, hij is dood moequote:Op zondag 6 oktober 2013 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat doe je hier? Ga het inhalen, nog een rondje seks kan wel
Arme jijquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee man, hij is dood moeWas hij daarvoor al haha. Die ligt inmiddels ook al in coma (meteen al toen ik wegging)
In dit geval is meer altijd beterquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahNet goeie seks gehad dus je hoort mij niet klagen hihi
True maar met één keer goeie seks ben ik ook tevreden hoorquote:
Geef je gelijk en kan ik begrijpenquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True maar met één keer goeie seks ben ik ook tevreden hoorBen allang blij joh haha!
Nou, niet altijd als er een iemand als een zak cement seks heeftquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik bedoel.. Seks1x of 10x.. Seks is en blijft chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:32 schreef Amarantha het volgende:
Yeey ik heb een nieuwe UI gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:32 schreef Amarantha het volgende:
Bedankt hiervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou, niet altijd als er een iemand als een zak cement seks heeft
Hmm even kijken.. Nope!quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Staat dat niet ergens op je lichaam, op je voorhoofd ofzo?![]()
Moet je ook niet elke keer zo moeilijk nadenken over dingen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben zo fucking stronken dat ik pijn heb van het nadenken
Je denkt te veel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben zo fucking stronken dat ik pijn heb van het nadenken
Jezus snow je hebt het echt voor elkaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb al 2 dagen zo'n honger maar krijg niks door m'n keel. Ik word overal misselijk van
Erg voedzaam toch? Jij lust daar wel pap van.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:15 schreef Beach het volgende:
ik heb nog wel wat vloeibaars voor in je keeltje
??quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Erg voedzaam toch? Jij lustudaar wel pap van.
Ja gvdquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jezus snow je hebt het echt voor elkaar
Zwanger?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb al 2 dagen zo'n honger maar krijg niks door m'n keel. Ik word overal misselijk van
Leuk. Groetjes doen aan zequote:Op zondag 6 oktober 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
Oh eerste verjaardagsbezoek komt vandaag al
Werd om 11 uur door m'n moeder wakker geappt dat mijn tante en haar man tussen 1 en 2 kwamen, incl zij zelf.
Weer in slaap gevallen en net wakker geworden omdat m'n moeder nu thuis is
Straks maar ff sociaal doen dan
quote:Op zondag 6 oktober 2013 04:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je ook niet elke keer zo moeilijk nadenken over dingen.
quote:
Maar ik hou gewoon van denken :cquote:Op zondag 6 oktober 2013 04:44 schreef Amarantha het volgende:
Altijd als je dronken bent, stoned of wat dan ook Uns dan komen hier hele verhalen over dingen waar je over na hebt gedacht
Vetquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Oooh vet mooi. Er waren hier bandjes uit o.a Brazilië en 2 bandleden, de enige die nog niet sliepen, die gingen om 03:00 helemaal mee los op hardcore wat ik aan had gezetBraziliaanse metalheads die een poging doen om mensen na te doen die aan het hakken zijn haha
Donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Done
Mijn vader verkondigde net ook nog dat ze voor haar doen hartstikke normaal is
Hebben m'n ouders goed gedaan dan, de kinderen weggehouden van haar als ze manisch was.
Maar nu is ze dus flink hypomaan en heb d'r nog nooit zo gezien
Echt net alsof ze XTC op had, maar dan zonder de pupillen
Wel leuk dat ze er waren thoughLang niet gezien
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Done
Hebben m'n ouders goed gedaan dan, de kinderen weggehouden van haar als ze manisch was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Your beauty never ever scared me.
[..]
Done
Zoiets gooi je toch niet allemaal op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeiend, ik zit ook wel eens in het Bipolair topic in R&P, en heb dit soort dingen al vaker gedeeld hier in de stoners.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoiets gooi je toch niet allemaal op fok
Je kent Moira tochquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoiets gooi je toch niet allemaal op fok
Ja precies, wat maakt het uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Mwah ik zou 't zelf ook wel doenBoeit mij het
MAG NIET!quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:07 schreef Moira. het volgende:
Kan me geen reden bedenken waarom ik dit niet zou mogen zeggen hier ofzo
NEE NAAR HET GESTICHT IS BETER!quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
GODVERDOMME MOET IK NU NAAR DE GEVANGENIS???![]()
Gelukkig ben ik niet gekquote:
De neurologische werkingen in mijn brein zeggen van nietquote:
goede levenquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:15 schreef smitjew het volgende:
Vanochtend om 7 uur pizza zitten bakken
Nu pas wakker
Waarvan ?quote:
Mooi weekendquote:
Jep,quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het post je mood op dit moment-tijd?
Iemand ontmoet of zo ?quote:
Nee niet iemand ontmoet, nog steeds de zelfde jongen. Verder een relaxt weekendje gehad, beste vriend is 2x langs gekomen (wou nooit meer langskomen omdat zn vriendin er niet in mag hier) dit weekend en alles liep lekker verderquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Iemand ontmoet of zo ?
Of gewoon geniaal weekend.
Sowieso.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig:
Jointje draaien en roken, of niet?
Kijk Moira. Je hebt onze hulp nodig, je weet dat wij als stoners sowieso ja zeggen, dus die beslissing om te draaien en roken moest al gemaakt zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig:
Jointje draaien en roken, of niet?
ok ok, eerst sigaretje roken danquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk Moira. Je hebt onze hulp nodig, je weet dat wij als stoners sowieso ja zeggen, dus die beslissing om te draaien en roken moest al gemaakt zijn.
/uns
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk Moira. Je hebt onze hulp nodig, je weet dat wij als stoners sowieso ja zeggen, dus die beslissing om te draaien en roken moest al gemaakt zijn.
/uns
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
/uns
Tuurlijk..quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
is het uns eindelijk gelukt om vas te hosselen en post hij nou op haar account
Gast doe normaal ik hossel met de agressieve fix methode, niet weten dat dat de beste manier isquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
is het uns eindelijk gelukt om vas te hosselen en post hij nou op haar account
haha ben ehct fkcign lam te vEel wiet e alcholquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gast doe normaal ik hossel met de agressieve fix methode, niet weten dat dat de beste manier is
gr uns
Uns word pas dronken na een heel krat bier, hoe cool is datquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ben ehct fkcign lam te vEel wiet e alcholalcoholl
zon gast dahct dt ik 14 was wat ene sukke; deknen dta ik 14 bem
:;)()
gr uns
Laatst na 3 wijntjes anders al.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns word pas dronken na een heel krat bier, hoe cool is dat
ik heb ook litertje jonge jenever nodigquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns word pas dronken na een heel krat bier, hoe cool is dat
Zou je denken he?quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef smitjew het volgende:
![]()
ik kan ze echt niet zien ingezoemd en al![]()
mensen die deze filmpje maken.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gast doe normaal ik hossel met de agressieve fix methode, niet weten dat dat de beste manier is
gr uns
ben nu al bij de Duitse documentaires belandquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die laatste is wss ook gewoon een schim van een daadwerkelijk levend meisje dat die trap af liep maar als een soort spook/geest zichtbaar is ivm de lange sluitertijd van die oude fototoestellen
Tevens:
nog niet stoned genoeg voorquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
ben nu al bij de Duitse documentaires beland
![]()
Ik draai met je mee.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
nog niet stoned genoeg voor
moet btw nog beginnen met draaienlaat ik dat eens doen, nu wel zin in
Hij is wel goed bezig jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou je denken he?
Maar was alleen maar omdat ons kleine alcoholistje niks anders in huis had, en tsja, als er alcohol in zit moet je het maar gewoon drinken he? Omdat alcohol
Laatst trouwens ook een halve fles Jack Daniels gedronken terwijl ik dat helemaal niet zo heel erg lekker vind, maar puur omdat mijn wijn toen op was en ik niet wilde dat mijn tipsy-ness wegzakte omdat ik er net zo lekker in zat
Mja als je eenmaal al aangeschoten bent smaakt alles wel oké
Ja had ik op dat moment geen last van blijkbaarquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is wel goed bezig ja
Maar..
Jack Daniels![]()
![]()
![]()
Als ik al aangeschoten ben dan boeit het me idd ook niet veel meerquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja had ik op dat moment geen last van blijkbaar
Alleen stro80 en van die supersterke shit waar je slokdarm gewoon van gaat branden kan ik niet goed hebben, krijg ik standaard een gevoel van antiperistaltische bewegingen vanquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik al aangeschoten ben dan boeit het me idd ook niet veel meer
halloquote:
leuk en geniet ervanquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
hallook nu echt een jointje draaien, ff soort van planning voor morgen gemaakt, dagje Rotterdam
Dat is gewoon Mono's zaad die omhoog kruipt vanuit je maag.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen stro80 en van die supersterke shit waar je slokdarm gewoon van gaat branden kan ik niet goed hebben, krijg ik standaard een gevoel van antiperistaltische bewegingen van
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon Mono's zaad die omhoog kruipt vanuit je maag.
mental imagequote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben ik nu zwanger??quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je ging kotsen toen dat zaad omhoog kwam en het naar beneden droop waar het weer een weg omhoog klom naar je eierstokkenquote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je ging kotsen toen dat zaad omhoog kwam en het naar beneden droop waar het weer een weg omhoog klom naar je eierstokken
Mono's zaad vindt altijd een weg naar anyones eierstokkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als je ging kotsen toen dat zaad omhoog kwam en het naar beneden droop waar het weer een weg omhoog klom naar je eierstokken
Ok bedankt ik ga even mijn kut dichtnaaien nu brb.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono's zaad vindt altijd een weg naar anyones eierstokken
pics in dm gaarnequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ok bedankt ik ga even mijn kut dichtnaaien nu brb.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Monos zaad ertussen doen en met een föhn dichtlassen kan ook.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikr, dat beest is een enorme baas.quote:
Laat Mono's zaad in je plasbuis druipen en een weg omhoogkruipen naar je hersens waar je geskullfuckt word.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zou alles doen voor een nudepic van Vas.
Heeft hier niet zoveel moeite gekost.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:10 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zou alles doen voor een nudepic van Vas.
Wat staat er tegenover?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat Mono's zaad in je plasbuis druipen en een weg omhoogkruipen naar je hersens waar je geskullfuckt word.
DMquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft hier niet zoveel moeite gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |