Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Jup.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
Vorige TT: Rustig
Deze TT: Een avond vol teringherrie
Ik niet. Ik ga wel hele avond bij de kassa staan bovenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Leuk deathcore luister ik ook wel eens
Geen slechtvalk luisterenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Leuk deathcore luister ik ook wel eens
Nope.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga wel hele avond bij de kassa staan boven
Wat bedoel je? Je hebt toch echt organen nodig die de signalen naar je hersens stuurt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
wtf hoe kan iemand 'zien' dat is fucking raar want het licht komt in je oog, maar wie heeft bepaald hoe je het moet zien? Ja, je hersens, maar het is gewoon een rechthoek en wtf ik vind dit fucking raarEigenlijk zie je dus helemaal niet door je ogen, maar met je brein.. waarom is het beeld dan op de plaats van je ogen ipv op je hersens? Ogen zijn toch alleen om waar te nemen, niet om ook het zicht mee te creëren, dat gebeurt in je hersens. Dus het is veel logischer als je de beelden ziet op de plaats van je hersens waar het verwerkt wordt tot beeld
uhquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
wtf hoe kan iemand 'zien' dat is fucking raar want het licht komt in je oog, maar wie heeft bepaald hoe je het moet zien? Ja, je hersens, maar het is gewoon een rechthoek en wtf ik vind dit fucking raarEigenlijk zie je dus helemaal niet door je ogen, maar met je brein.. waarom is het beeld dan op de plaats van je ogen ipv op je hersens? Ogen zijn toch alleen om waar te nemen, niet om ook het zicht mee te creëren, dat gebeurt in je hersens. Dus het is veel logischer als je de beelden ziet op de plaats van je hersens waar het verwerkt wordt tot beeld
onzinquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
Kom jij weer aanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Unscrewed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |