Ik ben redelijk goed bekend met het tropisch regenwoud, maar daar kent men het volgens mij nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ergens uit een tropisch regenwoud.
Dat zal het waarschijnlijk zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
soms wordt het wat verbasterd etc.
Deadprezquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me wel chill, bietje tomaten plukken, bier zuipen zuen roken. Volgens mij heb je die shit hier in eindje niet, hier zitten alleen TU nerdjes als piraatje.
Ja man ze hebben me weer vrijgelaten.quote:
Precies want de de Poolse meisjes die ik ooit heb gekend houden van feesten en drank en het laatste wat zij zullen doen is de boel gaan verpesten. Integendeel: Ze waren gewoon gaan meedoen met de BBQ.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me wel chill, bietje tomaten plukken, bier zuipen zuen roken. Volgens mij heb je die shit hier in eindje niet, hier zitten alleen TU nerdjes als piraatje.
oja ? ik dacht dat t slet betekende hahaquote:Op zondag 6 oktober 2013 08:52 schreef arjan1112 het volgende:
lekker wijf
wajo kijk die chi-meid
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/chi-meid
een lekker pools wijf dus..
maar wajo... pfff.. vind het echt niet kunnen dat een autochtoon dat zegt..
Wie weet dat nou niet ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
Zoals jullie weten werk ik bij een tomatenkas
hoeraquote:Op zondag 6 oktober 2013 05:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja man ze hebben me weer vrijgelaten.
Goeij betekent lul in het Pools. Ed werd er dan ook een grote held.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja ? ik dacht dat t slet betekende haha
watte?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeij betekent lul in het Pools. Ed werd er dan ook een grote held.
o k snap hem al, ik ken die hele gast nietquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeij betekent lul in het Pools. Ed werd er dan ook een grote held.
WK-94quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o k snap hem al, ik ken die hele gast en naam dus ook niet
Alleen wel bij de rest van de collega'squote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Vast een incidentje op zich. Ik heb prettige ervaringen met Poolse dames. Heb een keer op een personeelsfeestje muziek gedraaid en toen ik ineens Poolse muziek begon te draaien kon ik niet meer stuk bij ze.
"beetje tomaten plukken, beetje drinken"? Tomaten plukken is van wat ik heb gehoord echt keiharde arbied hoor. Fysiek moet je dus echt wel flink aan de bak. Mentaal is het wel lekker ontspannenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
Iedereen denkt hey wat gebeurt daar, het is deadprez die voor de deur staat.quote:Op zondag 6 oktober 2013 05:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja man ze hebben me weer vrijgelaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |