Echt he!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Elke 5 minuten natuurlijk. Laffe Poolse borrelaars.
Jij vindt bier met water lekkerder dan zonder waterquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Elke 5 minuten natuurlijk. Laffe Poolse borrelaars.
Alleen smerig pauperbier zoals Gulpener gladiator.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij vindt bier met water lekkerder dan zonder water
Ja dankzij mij hadden wij nog 20euro + 5 bier gekregen van een dronken tokkiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen smerig pauperbier zoals Gulpener gladiator.
Altijd handig om een tolk in dronken tokkies bij te hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja dankzij mij hadden wij nog 20euro + 5 bier gekregen van een dronken tokkie
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Altijd handig om een tolk in dronken tokkies bij te hebben inderdaad.
Haten op de zuidpool.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef Pulzzar het volgende:
Er is maar één goede pool en dat is een dipool.
[ afbeelding ]
Begin je een beetje een laffe borrelaar te worden, haantje?!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb daar in 3u hoogstens 7 flesjes op ofso
No moest nog geld halen bij de baas en wilde niet droeloe aankomenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Begin je een beetje een laffe borrelaar te worden, haantje?!
Droeloe?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
No moest nog geld halen bij de baas en wilde niet droeloe aankomen
Dit is een zeer terechte klacht, die Polen verpesten alles en dan bedoel ik ook alles.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef haan33 het volgende:
Zoals jullie weten werk ik bij een tomatenkas
Ik werk hier normaliter elke zaterdagochtend met plezier.
Het bedrijf waar ik dus werk bestaat 25 jaar, dit werd gevierd met een grootse BBQ na het werk deze ochtend.
Ik tapte een biertje en pakte een saté stokje.
Ik genoot van de gele rakker en zat middenin de ruimte.
Rond 2u liep het voorspoedig
De muziek ging aan en mensen begonnen toch wel zin te krijgen in een feestje.
Er waren al 4 kratten bier op(15 mensen) dus men was al een beetje melig.
Rond half 3 gebeurde het, ik liep met Gregor een rondje en wij zagen 2 poolse chimeids binnenkomen. Ze gooide bijna de BBQ om en smeten hun bierflesje stuk tegen de kas.
Wij hebben gvd met 4 man hun weg moeten trekken, ze waren helemaal woest(om wat is niet duidelijk).Om 3u werd vroegtijdig de BBQ beëindigd en iedereen ging weer naar huis..
Klacht: poolse chicks verpest BBQ
Wat denk je? Heb je nooit op de middelbare school geleerd om buitenlandse woorden te ontcijferen door naar de hele zin te kijken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Droeloe?![]()
![]()
Verklaart uzelf nader... waar komt dat nou weer vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat denk je? Heb je nooit op de middelbare school geleerd om buitenlandse woorden te ontcijferen door naar de hele zin te kijken?Ik denk eerder 'dronken'. Maar ben meer benieuwd waar het vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krekker is de bom!
Ergens uit een tropisch regenwoud.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk eerder 'dronken'. Maar ben meer benieuwd waar het vandaan komt.
Meeste straattaal is gebaseerd op de taal van Suriname, soms wordt het wat verbasterd etc.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk eerder 'dronken'. Maar ben meer benieuwd waar het vandaan komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |