SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Dacht juist op je 15e niet meer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
2de klasse, maar ik ben 15, dus dan heb je nog wel dat soort scores. Ons team is echt gewoon slecht en ben echt uit vorm dit jaar. Vorig jaar nog kampioen geworden.
Nou bij ons wel. Je kan het niveau wel een beetje inschatten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dacht juist op je 15e niet meer.
Vooral in de Etjes en Fjes
jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:46 schreef Djeetje het volgende:
Spelen jullie eigenlijk wel seizoenen ?
Winnaarsmentaliteitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
In de E won ik ook wel eens met 20-1 ofzo.
En als we dan 1 goal tegen kregen ondanks dat we al met 15-0 voor stonden ging onze keeper huilen
Nee maar serieus, dan ben je wel echt ziekelijk perfectionistischquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja hij is in de D's gestopt met keepen
Bij hockey had je in de F en de E altijd een regel dat je 3x moest overspelen op de helft van de tegenstander als je 3 goals of meer voor stond..anders telde je goal niet. En dat was vaak nog best een opgave met die kleine kutvelden die je toen had icm het feit dat iedereen maar tegelijk achter de bal aan rendequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
In de E won ik ook wel eens met 20-1 ofzo.
En als we dan 1 goal tegen kregen ondanks dat we al met 15-0 voor stonden ging onze keeper huilen
Dat hadden wij ook, in de F'jes een seizoen lang alles met 30-0 winnen etc, maar wel 3 keer overspelenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij hockey had je in de F en de E altijd een regel dat je 3x moest overspelen op de helft van de tegenstander als je 3 goals of meer voor stond..anders telde je goal niet. En dat was vaak nog best een opgave met die kleine kutvelden die je toen had icm het feit dat iedereen maar tegelijk achter de bal aan rende
Hockey > voetbal, want vrouwen. Veel gezelliger joh.quote:
Hockeyfeestenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hockey > voetbal, want vrouwen. Veel gezelliger joh.
Ik beweer het tegendeel toch niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kom je ook gewoon in als je niet op hockey zit
Ik probeer alleen te zeggen dat je het als voetballer ook gezellig kunt hebben bij de hockeyersquote:
jbgsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:58 schreef Djeetje het volgende:
Jezus ik bn echt een drama in deze fifa 4-0 achter na 24 min
ALs wij bij Kampong moeten voetballen...kijken wij onze ogen uit hoor...... Heerlijke dames lopen daar... EN gigantisch druk!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hockey > voetbal, want vrouwen. Veel gezelliger joh.
Dat probeerde ik ook te zeggenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te zeggen dat je het als voetballer ook gezellig kunt hebben bij de hockeyers
Je weet dat het vrij weinig uitmaakt of hij nou likes of dislikes krijgt hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:52 schreef Lindgren. het volgende:
Zijn schijtvideos worden eindelijk eens goed gedisliked.
7kquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niets tegen hockey hè
Zijn de shadow en hunter kaartjes alweer 6k?
Dat was toch altijd al zo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die gold squadfitness is amper 1000 coins waard
Zonet konden we niet connecten (PS3) maar schijnt nu alweer verholpen te zijn, maar moet zo wegquote:
Ik verkocht de gouden voor 2500, de zilveren voor 2000 en de bronzen voor 1500 (voor de glitch).quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh die zaten meestal toch wel rond de 1500 coins
Coinsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:15 schreef Roypsv het volgende:
Zou iemand kunnen kijken wat de kaartjes CAM > CM kosten ?
800 coinsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:15 schreef Roypsv het volgende:
http://ultimateteamtrading.net/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:15 schreef Roypsv het volgende:
Dat was via mijn mobiel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar klopt niet van, vanochtend was shadow daar 6k
ohquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaal niets van staat daar dat de meeste voor 3500 coins gaan terwijl ik er een hele hoop te koop zie staan voor 1800 coinsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
nu 5800... dat klopt niet
Een vriend kocht ze altijd voor 1000-1100. Zelf wissel ik gewoon spelers door.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh die zaten meestal toch wel rond de 1500 coins
De grafiek loopt maar tot 3 oktober.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
nu 5800... dat klopt niet
Ik heb er nog een zooitje in mijn club zitten door packs maar dan hou ik ze liever ook al heb ik twee teamsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Een vriend kocht ze altijd voor 1000-1100. Zelf wissel ik gewoon spelers door.
Lekker verkopen nu je er nog wat voor kunt vangen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Zit ik dan. Met 1 miljoen coins en wat chemistry styles kaartjes.
Iemand een leuk pricefix idee? Of een investeertip?
Gewoon lekker dure teams maken manquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Dit. Of gewoon gave, dure teams maken, anders gewoon verpatsen -> gratis FIFAquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker verkopen nu je er nog wat voor kunt vangen.
IF Samaras zal wel gaan stijgen denk ik zoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
eiwitshakesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IF Samaras zal wel gaan stijgen denk ik zo
Dan lijkt Caulker me een betere investering? Is nu ook maar 100k.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me dat die nog wel veel duurder gaat worden of EA moet nog een 74 SIF uit brengen
Kan ook ik zou iig een van die twee uitkiezenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan lijkt Caulker me een betere investering? Is nu ook maar 100k.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ook ik zou iig een van die twee uitkiezen
If mboyoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn Trade pile op dit moment.
[ afbeelding ]
Die Schot is al in waarde verdubbeld.En als het goed is gaat Caulker inderdaad ook nog wel dik stijgen. Een vroege IF (week 3) Engelsman uit de BPL die geen silver SIF kan krijgen.
Baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn Trade pile op dit moment.
[ afbeelding ]
Die Schot is al in waarde verdubbeld.En als het goed is gaat Caulker inderdaad ook nog wel dik stijgen. Een vroege IF (week 3) Engelsman uit de BPL die geen silver SIF kan krijgen.
quote:
De massale dump is vanmiddag begonnen. Kwestie van uitzitten is het nu, en wachten tot men klaar is. Kaarten worden wel vrij rap verkocht allemaal. Komt goedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Duurt echt nog wel een paar dagen, zo niet weken denk ik hoor
Dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De massale dump is vanmiddag begonnen. Kwestie van uitzitten is het nu, en wachten tot men klaar is. Kaarten worden wel vrij rap verkocht allemaal. Komt goed
Eigenlijk moet je er gewoon 2 weken niet meer naar kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit.
Iedereen denkt nu ze wat gestegen zijn meteen kwijt raken.
Zag ook dat ze vandaag al weer 200-300 coins zijn gedaald.
Volgende week kan zelfs al aan het begin van de week zijn zie ik ze wel weer in een keer veel stijgen
Deze is ook wel oké:quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze is ook wel oké:
Hey Brother, a song by Avicii on Spotify.
en deze van Imagine Dragons:
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.
Er is een kansloos boostkaartje op gegooid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:59 schreef Blistering het volgende:
Wat betekent het als de rating van de speler een gouden of zilver achtergrond heeft?
Thanks, never mind dan maarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is een kansloos boostkaartje op gegooid.
Ronaldinho heeft dezelfde en speelt als een baasquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het enige wat kut is zijn die workrates van Ozil
Ronaldinho heeft wel 5 star skillsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho heeft dezelfde en speelt als een baas
Helaas komt er geen IF van hemquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ronaldinho heeft wel 5 star skills
CHICKIEEEEEEEEEEEEEES.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik begon vandaag heel goed maar daarna ging het wat minder. Ondanks dat heb ik toch voor de 2e keer een cup gewonnen. In de finale werd ik aan het einde nog gebeld en ik heb tijdens het bellen de wedstrijd afgemaakt
Nieuw? Dan heb ik een goede tip voor je. Mail me even je mailadres, password, geheime vraag en antwoord en hoeveel coins je wilt hebben. Dan zorg ik ervoor dat je ze vanavond hebt. 100% legit.quote:
Weer zo'n Feyenoorder die de boel probeert te belazerenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:12 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Nieuw? Dan heb ik een goede tip voor je. Mail me even je mailadres, password, geheime vraag en antwoord en hoeveel coins je wilt hebben. Dan zorg ik ervoor dat je ze vanavond hebt. 100% legit.
Is goed. Ik kan het hier ook neerzetten als je wil?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:12 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Nieuw? Dan heb ik een goede tip voor je. Mail me even je mailadres, password, geheime vraag en antwoord en hoeveel coins je wilt hebben. Dan zorg ik ervoor dat je ze vanavond hebt. 100% legit.
wtf wacht dat wil ik okquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:12 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Zet maar even je nummer neer dan stuur ik het door naar je exquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed. Ik kan het hier ook neerzetten als je wil?
Ga anders nog een keer froylan ledezma jatten op Schiphol.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weer zo'n Feyenoorder die de boel probeert te belazeren
Wat ben jij een teringlijer zegquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zet maar even je nummer neer dan stuur ik het door naar je ex
Zeg 4-0 tegen hem dan is ie ook stilquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ga anders nog een keer froylan ledezma jatten op Schiphol.
goed ideequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed. Ik kan het hier ook neerzetten als je wil?
Kan er ook gewoon aan liggen dat je minder speelt aan het einde van een wedstrijd, gebeurt IRL ook nog wel eensquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:13 schreef Downstar het volgende:
hmm wat vinden anderen hiervan;
Ik merk steeds vaker dat een pot in de laatste 3 minuten van de wedstrijd word beslist..
op de 1 of andere manier lijkt een team, dat van mij of van de tegenstander, opeens helemaal niks meer te kunnen.. terwijl de tegenstander toch vrijwel heel de wedstrijd domineerde..
nu heb ik net ook weer een pot erop zitten, waar het bij mij kwam
conditie was prima bij de spelers nog, maar ze bakten er niks van..
Ook verschillende maten van me zeiden dit al voordat ik er over was begonnen..
hoe zit dat bij jullie?
e-mail: fuszyfok@cu2.comquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
goed idee
e-mial: lindgrenfut@hotmail.com
ww: berenpak2
geheime vrag antwoord spinasie met satér sous
want ik ben een feyenoorder?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Want jij strijkt als Feyenoorder met de eer van PSV? Oke...
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Soms wel.
Ik heb MBO gedaan, dus vertel? Is hij geblesseerd?
Nouja, het gebeurd opvallend vaak.. bijna tot nep aan zeg maar xD..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan er ook gewoon aan liggen dat je minder speelt aan het einde van een wedstrijd, gebeurt IRL ook nog wel eens
Ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie had hier dat team met IF Pelle?
Gewoon 11 Italianenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik zei: "weer een feyenoorder die de boel probeert te belazaren". Hoe kom jij dan met de 4-0 van PSV aan zodat ik stil ben?quote:
Gebeurde AZ en Ajax nog deze week dus ja het komt best vaak voor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, het gebeurd opvallend vaak.. bijna tot nep aan zeg maar xD..
kijk ik kan nog wel eens begrijpen dat iemand een keer alles op aanval speelt op het einde,
en dat je zodoende t nog weg geeft.. maar dit..
man man man man man..
Kut.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Spier afgescheurd in zijn linker bovenbeen.
De enigste hoop die er nog is is dat hij een MOTM krijgt op het WK voor clubteams, want de rest van dit seizoen komt hij niet meer in actie.
Wel nog volgend seizoen, maar dan is fut al bijna op zijn eind
Ik ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
omdat je die andere gast lastig valtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:17 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik zei: "weer een feyenoorder die de boel probeert te belazaren". Hoe kom jij dan met de 4-0 van PSV aan zodat ik stil ben?
4-3-3 (4) ofzo en dan gewoon El Sha en Cerci op de vleugelsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Twijfel meer over de formatie
[..]
Pics?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
Pics?
http://www.futhead.com/14/squads/825897/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[..]
Pics?
Geen last van dat je voorzetten bij je linksvoor en rechtsvoor komen ?quote:
Ja blijf je teams daar maar maken, want aids teams horen op aids sites.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/825897/
Heb het team nog niet geprobeerd. Wel met Oxlade chamberlain en boetius. Dat ging primaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geen last van dat je voorzetten bij je linksvoor en rechtsvoor komen ?
Controller settings niet veranderd ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb het team nog niet geprobeerd. Wel met Oxlade chamberlain en boetius. Dat ging prima
Sorry, ik wist niet dat hij niet voor zichzelf op kon komen en daar zijn vriendje voor nodig had. Excuses.quote:
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Controller settings niet veranderd ?
Hater.. Ik ga vanaf nu wel Wefut gebruiken als je me dan leuker gaat vinden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja blijf je teams daar maar maken, want aids teams horen op aids sites.
Geen ervaring mee, maar in game staan de wide CM's wel verder naar binnen dan de LM en RM in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
Speelt de nieuwe 41212 hetzelfde als de gewone?
Volgens mij is het anders. Lijkt me meer een 4312 met een cdm.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef wonton het volgende:
Speelt de nieuwe 41212 hetzelfde als de gewone?
Veredeld 4312 dus.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar in game staan de wide CM's wel verder naar binnen dan de LM en RM in ieder geval.
Niks van aantrekken. Wefut is wel chiller vind ik, maar als je het moet doen om dreetje je aardig te laten vinden dan adviseer ik je om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hater.. Ik ga vanaf nu wel Wefut gebruiken als je me dan leuker gaat vinden.
Nog niet, ik moet het nog uitproberenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi team! Hoe speelt het middenveld?
stomquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar in game staan de wide CM's wel verder naar binnen dan de LM en RM in ieder geval.
Ah, jammer! Ik zou dan eerder voor Pirlo kiezenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog niet, ik moet het nog uitproberen
Twijfel nog om Montolivo te vervangen voor Pirlo of Di Natale. Weet niet of het een goed idee is
Pirlo is zwaar kut op CM bij mij. Heb nu Marchisio en die is veel meer aanwezigquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ah, jammer! Ik zou dan eerder voor Pirlo kiezen
Ja ik heb Marchisio en montolivo. Zoek misschien een vervanger voor montolivoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pirlo is zwaar kut op CM bij mij. Heb nu Marchisio en die is veel meer aanwezig
Kun je Vidal niet gebruiken of haal je dat niet met chem?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb Marchisio en montolivo. Zoek misschien een vervanger voor montolivo
Maar ik denk dat Di Natale het niet beter doetquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pirlo is zwaar kut op CM bij mij. Heb nu Marchisio en die is veel meer aanwezig
Beetje jammer ja. Net als die 4231(2) met veel minder diepe vleugelsquote:
Vanavond maar eens proberen danquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
volgens mij is die wel redelijk stabiel
Dit zou wel kunnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je Vidal niet gebruiken of haal je dat niet met chem?
Leuk teamquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit zou wel kunnen
[ afbeelding ]
Vidal ipv Marchisio en Di natale voor Montolivo. 4-3-3 (2) kan denk ik wel met Vidal als CVM en de rossi als CM
Misschien in de toekomst Balotelli, maar nu bevalt Pelle gewoon prima. Sprint sommige verdedigers eruit als ik er voor ben omdat hij zo sterk isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk team
Al zou ik een andere spits gebruiken maar vooruit
Balo heeft altijd van die kut workratesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst Balotelli, maar nu bevalt Pelle gewoon prima. Sprint sommige verdedigers eruit als ik er voor ben omdat hij zo sterk is
Oh ja dat kan ook. Dan ben ik niet meer gebonden aan die italianenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Balo heeft altijd van die kut workrates
Ik vond persoonlijk Higuain en Gomez beide heel goed
Heel erg irritant inderdaad. Bij mij staat hij heel vaak gewoon stil op het middenveld.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Balo heeft altijd van die kut workrates
Ik vond persoonlijk Higuain en Gomez beide heel goed
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Dan ben ik niet meer gebonden aan die italianen
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem zo al gebruik ik normaal Diamanti ipv Hamsik maar die wil ik eens proberen want die had ik in een pack
Gomez is echt vreselijk goedquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook. Dan ben ik niet meer gebonden aan die italianen
Geen idee of Konko beter is eigenlijk heb hem niet gebruikt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Maicon beter dan konko?
Waarom staat bij de suggestions in dit team geen Di Natale?
[ afbeelding ]
niet fokken tijdens het rijden mavertjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Zit in de auto naar huis. Naar Firstlook geweest in utrecht. Toffe dag gehad. Wel rete druk maar heb wel op de ps4 gespeeld controller is zoveel beter dan die van de ps3. Verder nog gespeeld
Gran Turismo 6
Driveclub
Assassins Creed Black Flag
Beyound two souls
Nba 2k14
Battlefield 4
En nog meer kleinere titels
Bij xbox one stand niet naar binnen gegaan. 3 uur wachtrij. Dat is iets te gortig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik ben gewoon passagierquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet fokken tijdens het rijden mavertje
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:36 schreef Djeetje het volgende:
Het overkomt ook de beste.Kut voor je tegenstander dan. Die hadden erin gemoeten. Geluk voor jou dat ze op de lat warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
gaarste opmerking van de dagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kut voor je tegenstander dan. Die hadden erin gemoeten. Geluk voor jou dat ze op de lat waren
Waar precies?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
In je profile kan je nu ook bij FUT zien tegen wie je allemaal gespeeld hebt en in welke divisie zij zitten. Ik heb in divisie 8 en 9 gisteren/vandaag bijna alleen maar tegen gasten uit divisie 5 gespeeld..
edit: zelfs tegen iemand uit divisie 2 en 3
My profile, match historyquote:
Mandzukic moet zeker spelen?quote:
Beter spits dan Muller en heeft al een wedstrijd rust gehad. Evenals dat Gotze op de bank zitquote:
Speelt Bayern nu ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is Gardner dit jaar rechtsback?
Staat nu ook gewoon op het middenveld..
edit: daar speelde hij blijkbaar tijdelijk vanwege een blessure op RB
Ja, maar daar kan je zelf toch ook wel achter komenquote:
TIm, waar kijk je dat. Is dat op tv of heb je dan iets nodig?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan je zelf toch ook wel achter komen
Eurosport 2quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
TIm, waar kijk je dat. Is dat op tv of heb je dan iets nodig?
Had gekund, maar ik dacht vraag het aan Timiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan je zelf toch ook wel achter komen
Ziet er goed uit! Di Natalequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien Vidal dan nog halen. Ga dit eerst uitproberen.
leen em aan mijquote:
Voor 500k gekocht. Vorige week 600k en nu 700k.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon verkopen of er mee spelen.
of hij moet duidelijk aan het stijgen zijn.
Nog even wachten dan. Kijken wat de prijs doet. Of je hebt de coins hard nodig, dan verkopen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Voor 500k gekocht. Vorige week 600k en nu 700k.
lol op de ps3 al richting de milioen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog even wachten dan. Kijken wat de prijs doet. Of je hebt de coins hard nodig, dan verkopen.
Zou wel ultimateteamtrading en ultimatedb in de gaten houden dan.
Ik zou nog wachten, maar het blijft lastig te voorspellen. Vorig jaar bleven dat soort gasten maar stijgen en dan zou ik eerder begin/half november ofzo pas verkopen.quote:
Futhead consumablesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef Fuszy het volgende:
Waar kon je de effecten van teamstijlen vinden?
Heb ongeveer hetzelfde team, heb alleen Pirlo op de CAM staan. Di Natale gebruik ik als CAM in mijn 4222 maar die zou volgens mij ook prima in een 433 kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien Vidal dan nog halen. Ga dit eerst uitproberen.
hahaa duurt te lang. Ik wacht wel een weekje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou nog wachten, maar het blijft lastig te voorspellen. Vorig jaar bleven dat soort gasten maar stijgen en dan zou ik eerder begin/half november ofzo pas verkopen.
BUt don't blame me if he drops
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef Fuszy het volgende:
Waar kon je de effecten van teamstijlen vinden?
Hoe laat ben je klaar met werken ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb ongeveer hetzelfde team, heb alleen Pirlo op de CAM staan. Di Natale gebruik ik als CAM in mijn 4222 maar die zou volgens mij ook prima in een 433 kunnen functioneren.
Als je graag 11 non-rare spelers wil, dan welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:00 schreef Heeinz het volgende:
Is zo'n gold upgrade pack bij Special Packs het halen waard?
hee toevallig. Ik kreeg uit dat pakje riberyquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:00 schreef Heeinz het volgende:
Goed, als je CF goede workrates en passing heeft kan je goed combinatievoetbal spelen. Altijd is iemand wel aanspeelbaar en de ballen die ik met Rakitic,Fabregas en Modric gafquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelde dat 433 met een valse 9 ?
Uitrustenquote:
Wtf, alleen non-rare? Wie betaalt daar in godsnaam 30.000 voor of 75 pointsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je graag 11 non-rare spelers wil, dan wel
Ja, alleen non-rare. Snap het idee ook niet helemaal neequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wtf, alleen non-rare? Wie betaalt daar in godsnaam 30.000 voor of 75 points
ja zeker weten, zit altijd wel een goede speler in !quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:00 schreef Heeinz het volgende:
11 pas weer. Zat vanmiddag nog even kort bij Roman en wat gangsters in de party. Heb me echt kapot gelachen. GTA online is volgens mij een stuk leuker als je met een grote groep aan het kloten bent.quote:
75 points is net zoveel als een 3,75k pack. Dus gek is het niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Domme mensen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
NIF heeft ook H/Lquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef wonton het volgende:
Veranderen de workrates bij een IF? Pedro heeft H/L en zijn IF H/H
Rakitic als CF had je toen toch ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goed, als je CF goede workrates en passing heeft kan je goed combinatievoetbal spelen. Altijd is iemand wel aanspeelbaar en de ballen die ik met Rakitic,Fabregas en Modric gaf1-1 al
Naar Dalfsen. Klussen aan zijn blokhut.quote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
11 pas weer. Zat vanmiddag nog even kort bij Roman en wat gangsters in de party. Heb me echt kapot gelachen. GTA online is volgens mij een stuk leuker als je met een grote groep aan het kloten bent.
Zaten jullie weer aan de waterpijp?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
SowiesoIk was gister zo hard aan het spacen bij Roman
Ik dacht dat ik naar jou gamertag ging om op te zoeken wie online was maar kon me 1 sec daarna niet herinneren of ik dat daadwerkelijk deed of dat ik het me voorbeelden
![]()
IF bedoel ik. Allebei dus.quote:
Ja en wat medicinequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zaten jullie weer aan de waterpijp?
Zie je vaak ja..ook Hunter op Muriel enzo..snap ik echt nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:04 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die een shadow kaartje op Abate zettenhij is nog niet snel genoeg zeker.
Wel vaag dat jou stem zo anders klinkt door een andere mic. Bij je eigen mic is je stem volgens mij een stukje zwaarder.quote:
Of hij zat aan de heliumquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel vaag dat jou stem zo anders klinkt door een andere mic. Bij je eigen mic is je stem volgens mij een stukje zwaarder.
Die mic is dikke bullshit van hemquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel vaag dat jou stem zo anders klinkt door een andere mic. Bij je eigen mic is je stem volgens mij een stukje zwaarder.
Te makkelijk dit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:09 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb alleen nog in mijn uppie GTA online gedaan.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel natuurlijk met andere, maar niet die ik kon
quote:
Kon? Gast doe normaal hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel natuurlijk met andere, maar niet die ik kon
Nee is een ludieke actie van Doritos.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:19 schreef pascal08 het volgende:
Ik zat net RTL5 te kijken () en toen kwam er tijdens de reclame in beeld: "QoQ releases [...] vertaling door: Désiree". Toevallig weet ik dat QoQ een releasegroep is van films, maar nu vraag ik me af hoe zoiets op de TV terecht komt. Ik zag het de laatste keer in de bioscoop ook al voordat de film begon. Zouden TV-zenders en bioscopen ook gewoon films downloaden?
Inderdaad, ik heb het nu ook gevonden op Google. Is het een fout of is het bewust gedaan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee is een ludieke actie van Doritos.
http://mwnw.nl/blog/2013/(...)s-voor-doritos-32649quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het nu ook gevonden op Google. Is het een fout of is het bewust gedaan?
Bewust natuurlijk, ze kunnen toch niet 'per ongeluk' zo'n vertaling van een reclame gebruiken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het nu ook gevonden op Google. Is het een fout of is het bewust gedaan?
IF Baines/Alabaquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://mwnw.nl/blog/2013/(...)s-voor-doritos-32649
"Instant Update: Doritos trolled us all. Wegens rebels en goeie marketingmensen hebben ze QoQ de vertaling laten doen. Complete video hierrr. Zoals we al zeiden: lifetimesupply aan Doritos op QoQ-HQ. Well played."quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bewust natuurlijk, ze kunnen toch niet 'per ongeluk' zo'n vertaling van een reclame gebruiken?
Mistery? Is dat bewust of onbewust?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
"Instant Update: Doritos trolled us all. Wegens rebels en goeie marketingmensen hebben ze QoQ de vertaling laten doen. Complete video hierrr. Zoals we al zeiden: lifetimesupply aan Doritos op QoQ-HQ. Well played."
Mistery solved.
Hmmm Baines kan ik er nog wel inbouwen. Alaba wordt wat lastiger.quote:
Holy shitquote:
Jawel, zilveren speler.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:28 schreef BDIL het volgende:
Bernard 4 assists, Srna 2Die Argentijn zit volgens mij niet in FUT
Kut stats dusquote:
ok okquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Onbewust bewust. Mystery. 100x excuses. Vergeef mij almachtige leider.
Pedroquote:
ik loop ook iedere keer vast ja..quote:
Ze moesten halve links geven als je vroeger een clubgenoot wasquote:
Lekker teampje. En kudo's voor je awesome avatar, Ron fucking Swansonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |