Het is al begonnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Stanley2 het volgende:
Ik ben mega fan! Wanneer begint dit weer?
Lees deze en de vorige pagina eens doorquote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Stanley2 het volgende:
Ik ben mega fan! Wanneer begint dit weer?
oeps sorry!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 19:35 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Lees deze en de vorige pagina eens door
Naarmate je verder gevorderd bent wordt de rode draad steeds duidelijker en komt er een overkoepelend verhaal naast bad guy of the week.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:34 schreef toetsenbordridder het volgende:
1e 5 afleveringen gezien, bad guy of the week begon mij erg tegen te vallen.
Mja dan verschillen wij daarin van mening, ik vind een doorlopende verhaallijn echt een must-have.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Naarmate je verder gevorderd bent wordt de rode draad steeds duidelijker en komt er een overkoepelend verhaal naast bad guy of the week.
Persoonlijk houd ik wel een serie waarbij je ook nog eens een losse aflevering kunt kijken. Heerlijk zoals je gedachteloos naar bijvoorbeeld CSI of Bones kunt kijken om het vervolgens weer weken te missen. Dat gaat je niet lukken bij menig andere serie waarbij je eigenlijk naar een hele lange speelfilm kijkt.
Nora Mills is Lord Baltimore.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:00 schreef Aestivate het volgende:
Snapte niks van ep 1 honderd karakters en alles snel door elkaar heen. Wat had die mossad ermee te maken en wie /was nu die lord baltimore dat was mij niet duidelijk. Die boef die de ex vrouw had ontvoerd is het niet.
Volgens mij werd hij vrijgelaten door Fitch.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:33 schreef PeterRusso het volgende:
Gisteren de eerste twee afleveringen van S2 gezien.
Reddington werd toch in de laatste aflevering van S1 opgepakt? Of heb ik dat nou mis?
In seizoen 2 is hij direct weer Reddington die samenwerkt met de FBI....
Misschien haar moeder?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:57 schreef Crientj het volgende:
Ik volg m niet meer zo goed. Wat heeft die ex-vrouw van Reddington te maken met Elizabeth Keen? En die hond die Reddington ineens had?
Die man van de ex-vrouw had een affaire met een vrouw waar die hond van was. Volgens mij heb je een hele scene niet gekekenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:57 schreef Crientj het volgende:
Ik volg m niet meer zo goed. Wat heeft die ex-vrouw van Reddington te maken met Elizabeth Keen? En die hond die Reddington ineens had?
Nou ja, de helft dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:20 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Die man van de ex-vrouw had een affaire met een vrouw waar die hond van was. Volgens mij heb je een hele scene niet gekeken
Jammer. Doeg.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:09 schreef µ het volgende:
Ik ga er mee stoppen. S02 bevalt mij niet..
Te veel verhaal-per-aflevering ipv op-/doorlopende spanning wat mij betreft.
Leuke serie inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Fylax het volgende:
Volgende aflevering wordt geweldig denk ik.
#LizziesSecret
Ik zag dat ook aan het einde van de vorige aflevering, maar heb ik iets gemist ofzo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:58 schreef Fylax het volgende:
Volgende aflevering wordt geweldig denk ik.
#LizziesSecret
ik weet ook niet precies wat er met die deur isquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:18 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ik zag dat ook aan het einde van de vorige aflevering, maar heb ik iets gemist ofzo?
Komen ze daar nou zomaar opeens mee aanzetten?
En waar had ze die sleutel nog maar vandaan?
Gelukkig heb je het niet gezegd, ik heb de episode nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:51 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nu weten we iig wat (of beter wie) er achter de deur zit
+1, Ik vind die lizzie trouwens steeds irritanter worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:17 schreef Smoofie het volgende:
No shit, degene die dit niet hadden zien aankomen.....
Vind hem wat minder boeiend dan seizoen 1.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:14 schreef Paddenstoel2014 het volgende:
Wat vinden jullie van seizoen 2? Het begint voor mij steeds slechter te worden.. ik kijk eigenlijk alleen nog maar omdat ik benieuwd ben naar hoe het tussen Lizzie en Red zit, maar ik denk dat we dat na seizoen 10 nog niet weten![]()
Dit.quote:Op maandag 3 november 2014 08:06 schreef Thunder0x het volgende:
Als je serieus niet weet wie dat is kun je maar beter stoppen met kijken...
Wow.. kijk jij het wel helemaal?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:24 schreef t4rt4rus het volgende:
Huh wat heeft Berlin nou met Tom te maken? :S
-edit-
Ze liggen in een ziekenhuis zonder dat de FBI er iets van weet, de arts weet echter wel dat ze een agent is.
Vraagt het hoofd aan de telefoon hoe het gaat, zegt ze dat het goed gaat maar niet goed met die andere kerel.
Even later zegt het hoofd dat ze goede neurologen hebben daar. Hoe weet ie dat het om een hoofdtrauma gaat?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |