SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Borgman. Ja, dit is mijn ding - het is in ieder geval niet zo'n 'filmhuisfilm' die zich schaamteloos richt op vrouwen in de zomer van hun leven. Dat zijn er weinig hoor; bijna alles in die sector richt zich op oude vrouwen en thema's die emoties weten te ontluiken in hun kortgeknipte hoofdje. Borgman, de film bedoel ik dan, is in staat de hele speelduur niet door de mand te vallen en dat is heel knap. Het deed me zijdelings denken aan Holy Motors, maar Borgman is veel grappiger en minder vaag om het vaag zijn.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 22-10-2013 09:27:20 ]
Ja, en wat vond je er van?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Geerd het volgende:
Evidence
Evidence (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Ik post altijd eerst de foto en link, anders ben ik alles weer kwijt als je backspace klikt etc gaat die weer pagina terugquote:
volgens mij post je de verkeerde imdb link. Tenminste ik heb een tijdje geleden een found footage film gezien die op je beschrijving lijktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:37 schreef Geerd het volgende:
Evidence
Evidence (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Pff beste zit en saai, op een gegeven moment dacht ik zelfs nou komt het BANGBROS!!!!!
Kom op een hand camera 3 lekkere wijven en een saaie dude in een busje.
Laatste 10 min toch een aardig eind nog 6,5 dan maar?
Nope die was het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij post je de verkeerde imdb link. Tenminste ik heb een tijdje geleden een found footage film gezien die op je beschrijving lijkt
Evidence (2012) - IMDb
deze dus
Ik skip de meeste oude (zwart-wit) films, niet echt mijn type.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef habitue het volgende:
[..]
Zijn die films van voor 1950 nou echt leuk en goed, of is het gewoon hipster om te kijken?
Niet de beschrijving op IMDB lezen, dat verraadt het verloop van de film redelijk. Een ontzettend goeie film over pesten.quote:An average guy of an Estonian high-school decides to defend his bullied classmate. This starts war between him and the informal leader of the class.

Net gekeken wat een sterke film.. ben je dankbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Klass (2007) - IMDb
[ afbeelding ]
[..]
Niet de beschrijving op IMDB lezen, dat verraadt het verloop van de film redelijk. Een ontzettend goeie film over pesten.
7,5
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef aboehari het volgende:
[..]
Net gekeken wat een sterke film.. ben je dankbaar.
Waarom? Wat een onzinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
kunnen we de "hipster" jaren 0 films een beetje mijden hier? voegt niet veel toe buiten het feit dat je mega hipster kan zeggen dat je um eens gezien hebt...
Wat een onzin. Als iemand dat soort films gewoon kan waarderen dan is dat toch prima..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
kunnen we de "hipster" jaren 0 films een beetje mijden hier? voegt niet veel toe buiten het feit dat je mega hipster kan zeggen dat je um eens gezien hebt...
Ik vond die uit (19)00 best wel leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Sommigen (niet veel imo, maar toch), hebben de tand des tijds goed doorstaan. Zo zag ik vorig jaar 12 angry men voor het eerst en vond ik dat een van de betere films die ik dat jaar heb gezien. Dan is het wel mooi als je dat in dit topic kan lezen. Soms ook omdat je een film een keer gemist hebt en weer vergeten was dat ie bestond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
in welk opzicht voegt het niks toe?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Wat een kkonzin. Ik lees liever een review van een film uit 1960 die ik niet ken, dan van een film die net in de bios is geweest waar je overal dingen over leest en trailers van kan zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Jij bent zeker zo iemand die een remake van een klassieker sowieso al bij voorbaad beter vindt omdat moderner, meer special effects, groter budget etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
12 Angry Men is inderdaad een film die je gewoon gezien moet hebben. Na die film ben ik ook anders naar films uit die tijd gaan kijken en dan zitten er echt enorm goede films tussen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Sommigen (niet veel imo, maar toch), hebben de tand des tijds goed doorstaan. Zo zag ik vorig jaar 12 angry men voor het eerst en vond ik dat een van de betere films die ik dat jaar heb gezien. Dan is het wel mooi als je dat in dit topic kan lezen. Soms ook omdat je een film een keer gemist hebt en weer vergeten was dat ie bestond.
Dat gezegd, ik verdenk enkele reviews wel van een iets teveel rooskleurige blik, of dat de film iets teveel in de toenmalige tijd wordt geplaatst; zo van, toen was deze cinematografie echt revolutionair!, okay nu is het bagger, maar toch 9/10. Ik snap waarom je dat zou doen, maar het is niet erg informatief.
Alsof je met films uit de jaren 40 wordt overspoeld in dit topic.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:44 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Goede username.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:12 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Aangebrande hipsters every where!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |