Seg kindertjes..!
TS heeft inderdaad veel 'ik wil het - ik wil het - ik wil het' getoond en weinig 'kijk eens wat ik kan'. Nu is dit geen vereiste om een topic aan te maken of een bioscoopfilm of een ander project te willen draaien, maar iedereen weet dat je er zonder ervaring eigenlijk niet komt. En wat maanden geleden had TS nog geen enkele kennis of ervaring op dit gebied. Dus je mag terecht je vraagtekens zetten wat betreft het kunnen van dit persoon.
Nu kan het best zijn dat TS bij een lokale omroep ofzo een soort Film Riot challenge heeft voorbij zien komen en mee wil doen. Helaas lijkt dat ook weer erg in de richting 'ik wil het - ik wil het - ik wil het' te gaan en 'kan' geen materiaal laten zien (put your money where your mouth is), maar goed, dat maakt het nog niet minder mogelijk, het kan best zo zijn. Hoeft ook geen grote talentenshow te zijn als een RTL4 Holland's Got Cinematographers, dus kan goed zijn dat je er niet van gehoord hebt. Maar iedereen moet ergens beginnen natuurlijk, dus geef iemand dan het voordeel van de twijfel. Als ze echt al hebben geschoten, dan moet er op een dag ooit eens materiaal vrijkomen die gedeeld kan worden. Al willen wij eigenlijk nu al zien hoe dat er dan uit zou zijn, omdat juist aangezien kortgeleden TS nog geen flauw benul had van het schieten van video, we dan tips zouden kunnen meegeven (je weet wel, constructief, niet neerbuigend).
Het is verder zijn topic. Dus hij moet vooral zelf weten wat 'ie hier post en niet en het staat je vrij het te volgen en zien of het wat wordt of dit topic geen aandacht te geven en achter je te laten.
Hoe dit topic trouwens iets te maken heeft met taal, dure functies, inkomen, elkaar in het gezicht slaan (bovendien: FOK!kers zijn online grote helden, maar puntje bij paaltje...? Dus is nog maar de vraag hoe bang je daarvoor zou moeten zijn, hoewel die animo nogal meevalt dunkt me) of anderlei zaken ontgaat me een beetje.
Anyways.

We will see.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz