abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:03:23 #176
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_136473003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 14:56 schreef Unites het volgende:
Nou, morgen (bij goed weer...) gaan we iets filmen (niet met betrekking tot dit).
Houd wel rekening met wolken=goed. Zie een wolkendek als een grote diffuser voor de zon, minder dynamic range nodig om een mooi beeld te krijgen zonder clipped highlights.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  Redactie Frontpage zaterdag 8 februari 2014 @ 16:42:14 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136474378
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef Susteren het volgende:

[..]

Houd wel rekening met wolken=goed. Zie een wolkendek als een grote diffuser voor de zon, minder dynamic range nodig om een mooi beeld te krijgen zonder clipped highlights.
Ja maar met de juiste workflow en gear wordt t snel mooi
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:52:17 #178
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_136474665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja maar met de juiste workflow en gear wordt t snel mooi
Moet dit nu? Ik geef serieus advies (aangezien ze wellicht denken dat ze felle zon nodig hebben), ga jij weer zeuren over gear wat helemaal niks met m'n comment te maken heeft.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_136495810
Neeeeeee, m'n camera doet het op een of andere vage reden niet meer. Dus het wordt met m'n mobiel filmen :( (S4)
pi_136495836
Deze btw: samsung camcorder hmx-h400
  zondag 9 februari 2014 @ 11:28:02 #181
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_136497348
Ook met een mobieltjes kun je hedendaags best iets aardigs neerzetten. Zolang je maar nadenkt over je shots.
Verder zijn er ook YouTube-video's met brakke kwaliteit die tot een hit worden. Als je content maar king is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136520931
Wow, dat vind ik wel indrukwekkend er uit zien.
pi_136734300
quote:
1 woord: g-e-w-e-l-d-i-g :s)
pi_136762042
Vandaag de tweede filmdag. :) (niet van de film)
pi_136779995
eigenlijk ben ik wel benieuwd naar het geschoten materiaal.... of het uberhaupt bewerkingswaardig is
gewoon de non edit versie voldoet prima,..... mag toch best verwacht worden denk ik zo
pi_137624491
en is er al materiaal geschoten?? wanneer komt het online??
pi_137630135
Zit ook op het puntje van mn stoel idd voor dit.
url
pi_137630250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zit ook op het puntje van mn stoel idd voor dit.
Dat is het probleem als je verwachtingen schept.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:28:31 #189
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137630562
'Niet lullen, maar pellen!'
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137645876
Nou, we hebben nu drie weekenden gefilmd en van het weekend gaan het we monteren.
Het is wel voor een wedstrijd op televisie, dus hier laten we het even nog niet zien. Gewoon, omdat dat niet mag.
pi_137645882
Opmerking: ik heb nou niet bepaald een goede camera en andere zaken, zoals een goed statief of zo. Maar wij zijn best tevreden.
  woensdag 12 maart 2014 @ 09:43:54 #192
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137647923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:10 schreef Unites het volgende:
Nou, we hebben nu drie weekenden gefilmd en van het weekend gaan het we monteren.
Het is wel voor een wedstrijd op televisie, dus hier laten we het even nog niet zien. Gewoon, omdat dat niet mag.
Dm met linkje kan natuurlijk ook.
pi_137670204
Screenshots?
url
pi_137745095
en welke wedstrijd mag dat wel zijn dan? voor een belangrijke wedstrijd is er niet zo snel iets over te vinden. erg vreemd?

gewoon omdat ik dit vind ruiken naar wederom een lulverhaal/smoes.
hard maar eerlijk.
pi_137745320
Nou TS, ik wens je veel succes met je materiaal en ik ben benieuwd naar je beelden.
pi_137747316
Zo dat ruimt lekker op ^O^ Gaan we het allemaal nog een keer proberen maar dan op een normale manier.

Opmerkingen over taalgebruik houden jullie maar voor je! Lukt het niet dan gaat deze gewoon lekker op slot en gaan jullie maar liev doen in andere topics

Dank voor uW aandacht
  vrijdag 14 maart 2014 @ 21:54:52 #197
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_137747960
Seg kindertjes..!

TS heeft inderdaad veel 'ik wil het - ik wil het - ik wil het' getoond en weinig 'kijk eens wat ik kan'. Nu is dit geen vereiste om een topic aan te maken of een bioscoopfilm of een ander project te willen draaien, maar iedereen weet dat je er zonder ervaring eigenlijk niet komt. En wat maanden geleden had TS nog geen enkele kennis of ervaring op dit gebied. Dus je mag terecht je vraagtekens zetten wat betreft het kunnen van dit persoon.

Nu kan het best zijn dat TS bij een lokale omroep ofzo een soort Film Riot challenge heeft voorbij zien komen en mee wil doen. Helaas lijkt dat ook weer erg in de richting 'ik wil het - ik wil het - ik wil het' te gaan en 'kan' geen materiaal laten zien (put your money where your mouth is), maar goed, dat maakt het nog niet minder mogelijk, het kan best zo zijn. Hoeft ook geen grote talentenshow te zijn als een RTL4 Holland's Got Cinematographers, dus kan goed zijn dat je er niet van gehoord hebt. Maar iedereen moet ergens beginnen natuurlijk, dus geef iemand dan het voordeel van de twijfel. Als ze echt al hebben geschoten, dan moet er op een dag ooit eens materiaal vrijkomen die gedeeld kan worden. Al willen wij eigenlijk nu al zien hoe dat er dan uit zou zijn, omdat juist aangezien kortgeleden TS nog geen flauw benul had van het schieten van video, we dan tips zouden kunnen meegeven (je weet wel, constructief, niet neerbuigend).

Het is verder zijn topic. Dus hij moet vooral zelf weten wat 'ie hier post en niet en het staat je vrij het te volgen en zien of het wat wordt of dit topic geen aandacht te geven en achter je te laten.

Hoe dit topic trouwens iets te maken heeft met taal, dure functies, inkomen, elkaar in het gezicht slaan (bovendien: FOK!kers zijn online grote helden, maar puntje bij paaltje...? Dus is nog maar de vraag hoe bang je daarvoor zou moeten zijn, hoewel die animo nogal meevalt dunkt me) of anderlei zaken ontgaat me een beetje.

Anyways. :P We will see.
pi_137752622
mja dat is dus ook een beetje mijn punt, veel users geven hier toch input op de vraag van unites
hoewel we er toch redelijk over eens zijn dat het bijna geen haalbare kaart is wat hij wil.
hoeveel goede intenties hij ook heeft en als ik dan wederom niets te zien krijg vind ik het niet fair
ten opzichte van de moeite en energie die users in dit topic stoppen.
dat is een eigen keuze dat besef ik me terdege maar het ik vind het wel raar.
en daarom stel ik toch wel kanttekeningen bij dit vervolg van dit topic.

om even duidelijkheid te scheppen over eventuele vraagstellingen.
de verwijderde postings van mij en susteren en dan vooral die van mij.
waren in geen elk geval een bedreiging om susteren in elkaar te slaan oid.
maar een opmerking dat niet iedereen rustig en kalm om kan gaan met herhaaldelijke opmerkingen
over interpunctie mijnerzijds wat blijkbaar altijd moet resulteren in flamewars.

de interpunctie van mij op fok sucks donkey ass dat weet ik en dat ga ik niet veranderen.
so sue me, het is fok en daar ben ik te lui voor. lees mijn post dan maar niet, ook goed.
daar heeft mijn salaris kennis of functie inderdaad niets mee te maken.

als je niet meer anoniem bent op internet vind ik dat de verantwoordelijkheid van je postings
behoorlijke consequenties kunnen hebben in het echte leven, zeker als je een bedrijfje hebt
en op afspraak benaderbaar bent. hier probeerde ik susteren op te wijzen.
ik zal niet voor je deur staan met een honkbalknuppel, maar of een ander niet zo gek is?
durf jij het risico te nemen? wees eerlijk? kopschoppen lijkt tegenwoordig wel de nationale sport.

susteren heeft mij totaal verkeerd begrepen en of dat in mijn posting zat of anderzijds laat ik in het midden en ga ik verder ook niet over twisten. mijn naam stond inderdaad in mijn profiel en stamt uit
een tijd dat internet nog lief leuk en aardig was en niemand de drang naar anoniem zijn had.
uit voorzorg heb ik dit maar weg gehaald omdat het blijkbaar echt niet meer kan.

internet en real life liggen dichter bij elkaar dan je zou denken.
en je bent minder anoniem dan je verwacht, hosting bedrijfjes foto's nicknames profielen etc etc.
post lief dan komt het allemaal wel goed.

ontopic!! :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:51:52 #199
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137752961
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:44 schreef mental het volgende:
de interpunctie van mij op fok sucks donkey ass dat weet ik en dat ga ik niet veranderen.
Waarom niet? Daar doe je mij, maar ook een hele hoop anderen echt een plezier mee. :P

Zoveel moeite/tijd kost dat toch niet, je shift een miliseconde inhouden terwijl je je 1e letter typt, en na een zin even die "." knop raken?
pi_137758343
Punt. Inderdaad. Afgelopen nu.

Of gaan we nu echt zo kinderachtig door omdat jullie alletwee het laatste woord willen.. ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')