Dat vond ik toen erg op het randje. Ik had het gevoel dat ik naar een pedofilm zet te kijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef LizzyAdam het volgende:
oeh! ziet er boeiend uit. Doet me denken aan die andere franse lebbofilm.
Die.
Ze zijn me ongeveer 15 jaar te jong. Minstensquote:
Die zijn me voor de zekerheid 20 jaar te jongquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:03 schreef LizzyAdam het volgende:
oeh! ziet er boeiend uit. Doet me denken aan die andere franse lebbofilm.
Die.
Ja, die waren echt heel duidelijk onder de 18, dat vond ik een beetje eng. Gebeurde trouwens geen zak in die film.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Die zijn me voor de zekerheid 20 jaar te jong
Queller wordt oud
Geef niks grijzzie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Die zijn me voor de zekerheid 20 jaar te jong
Queller wordt oud
Ik wil dat serieus niet zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:51 schreef jajablahblah het volgende:
Ja, die waren echt heel duidelijk onder de 18, dat vond ik een beetje eng.
Mooi, dan gaan we die eens opzoekenquote:Ik heb laatst A Perfect Ending gezien. Dat was een fijne film
Zullen we daten?quote:
Heel erg, ik ga er volgende week heenquote:
40- of 40+?quote:
Maar Quelly gaat toch terug naar dr Mrs. Dus dan mag ik toch wel naar een piemol. Toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef jajablahblah het volgende:
Het zou een fijne lesbofilm op kunnen leveren. Moet je wel niet terug gaan naar een kerel (DP), gek worden, of dood gaan svp.
NOOITquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar Quelly gaat toch terug naar dr Mrs. Dus dan mag ik toch wel naar een piemol. Toch?
Je mag doen wat je wilt, maar voor een film vind ik dat kutquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar Quelly gaat toch terug naar dr Mrs. Dus dan mag ik toch wel naar een piemol. Toch?
Pepervingers... Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb een vreetbui en ben een bakje sambalsmeerkaas aan het leegvingeren. Ben ik nu lesbisch?
Ja, plenty toch wel. Maar heel vaak ook dat het wel gebeurt ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn er lesbofilms waarin dat niet gebeurt dan?
Ik ben dan altijd zo boos dat ik een dagje hetero benquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:28 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Ja, plenty toch wel. Maar heel vaak ook dat het wel gebeurt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |