Fok widget.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik m'n tablet ontzettend nuttig kan maken totdat ik een desktop in elkaar heb gezet? Ik heb geen computer meer dus ik ben nou eigenlijk alleen maar Temple Run aan het spelen tot mijn tablet-keyboard er is. Onmisbare apps, dat soort dingskes?
Browser werkt daar prima voor en ik zit toch alleen bij Lesbeau en Culinair te koekeloeren.quote:
Je mag wel terúg naar een piem0l, als je er een paar dagen voor ons samenzijn maar niet inwendig door bezocht bent.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar Quelly gaat toch terug naar dr Mrs. Dus dan mag ik toch wel naar een piemol. Toch?
40+quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:14 schreef jajablahblah het volgende:
40- of 40+?
* jajablahblah wordt over 3 weken 40...
Waarom moet ik nu ineens denken aan kaasfondue?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik er nog een beetje van proef of zo. Dat zou ik best een beetje vies vinden
Ik weet niet met wat voor een dames jij omgaat, maar die associatie heb ik dan weer niet hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens denken aan kaasfondue?
Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Da's godverdomme toch geen fondue
Ik kijk nog eens goed, maar het wordt per 10 seconden onfrisser. Brrrr.... !quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:20 schreef jajablahblah het volgende:
Oh, jij maakt het nog een stukje erger, met die rode stukjes
Ja. Waar was jij ineens?quote:
Is chorizo liefje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 02:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik kijk nog eens goed, maar het wordt per 10 seconden onfrisser. Brrrr.... !
Gekke DP met heur vieze ploatjes
In de ikea. Moest ik heen van vrouw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |