Joep is een kloon van Freek. Freek neukte niet met de garderobe jufrouw en was wel origioneel.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef borisz het volgende:
Als er vroeger nog enkele minuten over waren bij MenO gingen we altijd cryptogrammen doen.
Ondertussen veegt Youp de vloer aan met Krol en Peter Rehwinkel.
http://www.nrc.nl/youp/20(...)m_source=syndication
Laten we deze discussie maar sluiten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:06 schreef borisz het volgende:
Freek
Maar ja daar zullen we het niet eens over worden
VPRO 's nachtsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:54 schreef borisz het volgende:
Ben trouwens het Hoorspel van De Hobbit aan het downloaden.
Van de NCRV uit de jaren 80. Wordt nu weer uitgezonden in Woord van de VPRO in de nacht van vr op za. Iedere week twee delen
PEr 1/1/14 krijgt de VPRO Het tijdslot 00.00 en 02.00. Helaas sneuvelt wel Villa VPRO in de nieuwe programmering op radio1.quote:
Ze breken alles af.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
PEr 1/1/14 krijgt de VPRO Het tijdslot 00.00 en 02.00. Helaas sneuvelt wel Villa VPRO in de nieuwe programmering op radio1.
Omroepfusies en de gefuseerde omroepen krijgen allemaal een mooi tijdslot.quote:
We betalen zo weinig voor de NPO. Op Albanië na zijn we de goedkoopste.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan nog 1000.000 euro extra bezuinigen Borisz.
Zelfs Joop van den Ende maakt zich zorgen.
Geen Lowlands meer maar alleen talentenjachten.
Je kent me te goed borisz.quote:
Ja. 0-5 verloren.quote:
Heldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best al gespannen en uit aan het kijken voor/naar de estafette Marathon van volgende week, maar de benen voelen nog steeds erg goed, dus ik ga die 10.8 km gewoon aaneengesloten volbrengen![]()
![]()
![]()
Als iemand mij een half jaar geleden had gezegd dat ik daaraan zou deelnemen had ik hem/haar meteen een thermometer gegeven...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
HeldSucces jongen
Je blijft voor mij Bossie van 10 jaar geleden.
Waarom nu weer over Erica Terpstra beginnen ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als iemand mij een half jaar geleden had gezegd dat ik daaraan zou deelnemen had ik hem/haar meteen een thermometer gegeven...
Omdat ik daar een dierbare herinnering aan hebquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom nu weer over Erica Terpstra beginnen ?
Als VVDster heeft ze veel van je afgenomen Bossie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ik daar een dierbare herinnering aan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |