Inderdaad.....maar niet zo heel erg want een aardige jongen en zijn liedjes zijn best wel tof eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:35 schreef methodmich het volgende:
Fervid. Dordtenaren!
Maar helaas, ze blijven dus in de schaduw van stadsgenoot Nielson nu.
Omdat het niet mooi is?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:36 schreef neverywhere het volgende:
Er zitten wel meer tempo-vallen in. En waarom ook niet?
Ik wil niet lullig zijn, maar het mist echt nog kwaliteit. De zang is duidelijk nog een ondergeschoven kindje, daarnaast hoor ik de drums slingeren en is dit echt niet de muziek van nu.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:52 schreef neverywhere het volgende:
Ach welnee....muziek mag best een beetje wringen en van de gebaande paden afdwalen.....en zeker op 3fM.....kijk, bij een 538 of q-music kan ik me voorstellen dat ze alleen het gelikte werk draaien....volledig risicoloze muziek waar niemand zich een buil aan kan vallen. Maar bij 3fm zou dit zeker moeten kunnen lijkt mij.
Het is het slechtste deel (tevens ook met moeilijkste deel) van de productie. Het is, in mijn oren, niet krachtig genoeg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:45 schreef neverywhere het volgende:
Tja, ze zingen inderdaad niet op de standaard rock manier....geen eddie vedder imitatie of dat geforceerde gebrul dat nu zo menig plaatje kenmerkt. Of het ondergeschoven is ....
Qua songschrijven mag het wel wat minder 90's. Ik heb in de jaren 90 vele van dit soort bandjes gezien. Toen was het al weinig hemelbestormend, dat is het nu nog steeds niet. Als je op 3FM gedraaid wil worden, als dat al een doel op zich is, moet je of iets doen wat zo dwars is, dat het niet te plaatsen is of meeliften op het geluid van de hedendaagse bands.quote:En dat de drums niet strak zijn is nieuw voor me maar ik neem het mee naar de volgende single.
Nog meer tips?
Een studentikoos gitaarbandje waarvan de heer neverywhere al jįren idolaat is.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:37 schreef neverywhere het volgende:
Voorbeeldje van wel krachtige zang?
En met trots!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:22 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Een studentikoos gitaarbandje waarvan de heer neverywhere al jįren idolaat is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |