In dat geval met wat deo beginnen...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:37 schreef Lejenk het volgende:
Gouden tips, maar de directe aanpak was dus geen succes, ik heb een subtielere aanpak nodig.
laat scheten in haar koffie zodat ze aan de geur kan wennen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:37 schreef Lejenk het volgende:
Gouden tips, maar de directe aanpak was dus geen succes, ik heb een subtielere aanpak nodig.
Ze riep al een paar keer dat het naar stront rook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In dat geval met wat deo beginnen...
Is afhankelijk van hoe scheef je neus staat.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:45 schreef Lejenk het volgende:
[..]
Ze riep al een paar keer dat het naar stront rook.
Zijn beugels tegenwoordig in?
En wat kost zo'n neuscorrectie?
Bedankt dat je zo'n goede vriend bent.
Wat is klein?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:47 schreef Lejenk het volgende:
Ik heb zo'n kleine bobbel, zo'n alcoholisten neusje zeg maar, voor de rest niets mims mee.
Damnquote:
Nee, maar ik zou me meer op je kapsel gaan focussen.quote:
Ik zou een aquarium kopen. Een met een tl verlichting.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:10 schreef Lejenk het volgende:
Ik rook inderdaad teveel, maar doe echt mijn best om te minderen. Maar dan echt he...!!
Ze zeggen mij ook wel eens, je probeert niet genoeg, Melissa en Lisa laatst nog achter mijn rug om, wat ik natuurlijk niet zo leuk vind, je kunt het ook tegen mij zeggen als je dat fint! (Lol, auto correct)
Heb ook al zo'n rockershoestje enzo.
Wat moet ik doen????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |