ach ja, iedereen heeft altijd zijn mening klaar hier op FOK! over een ander, of dat nou negatief is of positief, mij maakt het weinig uit persoonlijk, ben tenslotte geen onzekere tiener, maar een man van 35quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel zie waarom zij vinden dat jij op Toekito of andersom lijkt
Geef ik ergens mijn mening over hoe ik jou eruit vind zien?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach ja, iedereen heeft altijd zijn mening klaar hier op FOK! over een ander, of dat nou negatief is of positief, mij maakt het weinig uit persoonlijk, ben tenslotte geen onzekere tiener, maar een man van 35
Eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind naveltruitjes ook niks, en navelpiercings ook niet.
Daarbij komt dat je ze alleen bij 16-jarige sletjes zietquote:
Dan hoop ik dat je een (vouw)fiets oid bij je hebt, want je kan de bus daar het beste laten staan dan.quote:
Gij cougarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
9 van de 10x als ik een kerel aantrekkelijk vind zit ie tussen de 20 en 28 dus ik gok altijd jonger
17 jaar... uhm ja dat is wel wat jong ja... maar ach 16 geweest he
[..]
Gij als Leidenaarrrr
Dat is het zeker niet! Een van de leukste serieus welke ik de afgelopen jaren heb gekeken.quote:
Ja, het is uit. Terwijl het toch een leuke methode was om mensen af te laten vallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ze al jaren niet gezien, eigenlijk
Ik was laatst bij een kennis die een foto aan de muur had van haar 3 kinderen (2 dochters) van een jaar of 10 geleden. Naveltruitje, lage broek. Goede foto.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het is uit. Terwijl het toch een leuke methode was om mensen af te laten vallen.
Nouja ik ben sowieso niet zo van de seriesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gij cougar
[..]
Dat is het zeker niet! Een van de leukste serieus welke ik de afgelopen jaren heb gekeken.
Have fun! Ik moet straks zelf voor de muziek zorgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
Mja vanavond maar naar de Rotown. Die band klinkt wel tof
Komt wel goed hoop ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Have fun! Ik moet straks zelf voor de muziek zorgen.
Is een poppodium, net zoals het Patronaat, 013 of Paradiso.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Is Rowtown de band of een rare naam voor rotterdam?
Dat is een podium daarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Is Rowtown de band of een rare naam voor rotterdam?
Ow verdoriequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nog nooit van gehoord
Maar dan kruisen we elkaar net faxie
ik kom net terug uit rotterdam. zit in de trein
Gratis eten voor chauffeurs bij studio 21quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een (vouw)fiets oid bij je hebt, want je kan de bus daar het beste laten staan dan.
Ik weet het, heel vaak geweest, goede kok daar! Tussen alle artiesten toch? Lopen lekkere meiden rond daar, in hun biniki enzoquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gratis eten voor chauffeurs bij studio 21
Ik ga nergens heen
Klopt, alleen geen artiesten atm, daarstraks wel idd een paar aangename damesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, heel vaak geweest, goede kok daar! Tussen alle artiesten toch? Lopen lekkere meiden rond daar, in hun biniki enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |