SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Is dat niet Ervaren Schutter?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Hoe hebben ze Deadeye eigenlijk vertaald?
Doodoog?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
als je geluk hebt net voor het TOTYquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:14 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb nu 110 kaartjes ingeslagen. Ik vraag me af wanneer deze weer op normaal prijsniveau liggen.
Dat zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je geluk hebt net voor het TOTY
Ik doe het nog verkeerd ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe diep kun je zinken? Ik zit gewoon keihard om m'n eigen grappen te lachen.
[ afbeelding ]
ben al bijna lvl 20 onlinequote:
Leg uit hoe jij online kan dan ?quote:
dit loopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word hem nadat ik al die konko kaartjes kwijt ben
Hoezo ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:27 schreef DeWesp het volgende:
Ik blijf maar staren naar die avatar van Djeetje.
Is dat spil?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
je zat al in onze, geen ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Leg uit hoe jij online kan dan ?
Ik kan nu niet eens meer crew joinen
Tegen die tijd heeft Lewa al een SIFquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word hem nadat ik al die konko kaartjes kwijt ben
Ja je kan toch je eigen crew sessie joinen ofzo ?quote:
Eliaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn wie krijgt er nog meer een ?
Toevallig Hummels, Gustavo, Mkhitaryan, Fernandes en Santana ook ?quote:
Santana sowieso nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig Hummels, Gustavo, Mkhitaryan, Fernandes en Santana ook ?
maestro ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
Welke kaart kan je het beste gebruiken voor een winger, engine?
Hangt van de speler af hè..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
Kat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
Taarabt en Ben Cramer.quote:
Taarabt zou ik eigenlijk hunter geven. Kan wel wat extra pace gebruiken en shooting boost is altijd handig. Of catalyst, heb je passing ipv shooting.quote:
Ik zag hem ook jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef FCsuarez het volgende:
EA gewoon nog lekker promotie twitters voor FUT eruit gooien![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:31:21Stunning passes. Epic goals. Cheap consumables. Discover FIFA 14 Ultimate Team, the most popular mode in #FIFA14! http://t.co/eQeFHBpz0R #FUT reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook jatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:31:21Stunning passes. Epic goals. Cheap consumables. Discover FIFA 14 Ultimate Team, the most popular mode in #FIFA14! http://t.co/eQeFHBpz0R #FUT reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook jatwitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 22:31:21Stunning passes. Epic goals. Cheap consumables. Discover FIFA 14 Ultimate Team, the most popular mode in #FIFA14! http://t.co/eQeFHBpz0R #FUT reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:39 schreef DeWesp het volgende:
Oeps, mail van EA:
After completing an investigation we have identified that your account performed a number of actions outside of our normal in-game parameters, and upon further investigation we have detected a pattern of play that provides an unfair advantage over other players.
For further information on our policies and procedures please follow the link below; http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/ Please also note that we do not provide any details regarding our internal procedures.
is dit echt zo of wat ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:39 schreef DeWesp het volgende:
Oeps, mail van EA:
After completing an investigation we have identified that your account performed a number of actions outside of our normal in-game parameters, and upon further investigation we have detected a pattern of play that provides an unfair advantage over other players.
For further information on our policies and procedures please follow the link below; http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/ Please also note that we do not provide any details regarding our internal procedures.
nou nee doe maar nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja even op de link klikken en je gegevens invullen
Kees Anker?quote:
Vanaf welk emailadres komt die mail?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:58 schreef DeWesp het volgende:
Ooohhh, dat valt mee.
Please note: The majority of banned or suspended accounts are only suspended temporarily. Find more information about the length of your suspension by checking the email address associated with your account.
Dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
Eigenlijk slaat het nergens op als ze de abusers gaan bannen. Ze vragen hier toch zelf om door 1. een niet goed functionerend spel op de markt te brengen en 2. het nog online te laten ook!
Als zoveel mensen over heel de wereld dit spel spelen dan kan je toch verwachten dat ze zo'n grote fout gaan abusen![]()
En als je dat weet dan flikker gewoon heel de zooi offline tot het gefixt is
Hij werkt nog dus? Maar is er iets bekend over sancties (van een officiele EA medewerker)quote:
Er komt een rollback. Ook wel backroll genoemd. Of terugrol.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij werkt nog dus? Maar is er iets bekend over sancties (van een officiele EA medewerker)
bullshitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:00 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Er komt een rollback. Ook wel backroll genoemd. Of terugrol.
Niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:02 schreef Michaelvanb het volgende:
Twatter
Ahsan @DarthEsso 9m
For all those asking… Bans have already started rolling. Fix is incoming #hoursnotdays
ox @FalcaoXTZ 6m
@DarthEsso so if i bid on 150 chem styles could i get banned
Ahsan @DarthEsso 5m
@FalcaoXTZ No. If you duplicated hundreds of consumables and then sold them off on a fake account created just for that purpose, then yes
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef DeWesp het volgende:
Wel verfrissend zo'n dagje als deze. Is weer eens wat anders dan het gejank om OP-headers, corners and lobbed througballs.
Klapstoeltje Klosequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is waar ook![]()
3..... 2......1...... GO!
Vandaag een wedstrijd verloren met 3-2 tegen iemand die 3 doelpogingen had, allemaal voorzet en ingekopt door Klose. Gayyyy
Blijven zitten, zorgen dat er een plantenbak in de buurt staat zodat je daar je leuter in kan hangenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:08 schreef Michaelvanb het volgende:
soms merk je pas hoe aangeschoten je bent als je opstaat en half omvalt
jack daniels
Ik denk dat dit een van de laatste keren is dat jij eenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:09 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat ze niet kunnen nagaan wie die kaarten heeft lopen glitchen. Alleen de mensen die er honderden hebben lopen creëren en verkopen zijn de lul.
Gelukkig heb ik ze geglitched maar niet verkocht
Jawel, hij heeft al toegegeven dat het erg slecht is dat het voor de tweede keer gebeurt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:11 schreef DeWesp het volgende:
Die Ashan is lekker tof aan het doen op de Twitter over bans, maar geen woord over het prutswerk dat ze hebben afgeleverd door voor de 2e keer deze glitch te laten gebeuren.
Vroeg 6Kquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
Was de CF>ST eerder in FUT 14 net zo duur als voorgaande jaren of niet?
Nu 600c
Met de Calma knopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:18 schreef Alovenac het volgende:
Hoe doe je nu de CR7 juich op de PS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |