ok.jpgquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Speeeheees doe nou betterthanmacdonalds.com
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Everylittlepoundgoestroughthelittlemouth.com?
en dat verbaast je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:15 schreef Debsterr het volgende:
Godver, dat je de brokjes op tafel zet want dikke kat is dik. Ben je tv aan het kijken, draai je je hoofd om, zit dikke kat op tafel uit de weggezette bakjes te snaaien.
ja man! Mijn baarmoeder is weer zo plat als een mat!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:53 schreef Incantrix het volgende:
Hey mopwie geht's? Ik las dat je schoon ende leeg bent verklaard?
Mooi zo. Hoop dat je het daarmee ook af hebt kunnen sluitenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja man! Mijn baarmoeder is weer zo plat als een mat!
En met jou?
Oh, ik had dat niet verteld klaarblijkelijkquote:
misschien wel maar ik lees hier niet allesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, ik had dat niet verteld klaarblijkelijkdan laseren ze je baarmoederslijmvlies weg en dan wordt je niet meer ongesteld
Dat nog wel, hoe dat dan precies werkt weet ik niet eigenlijk. En het zou wel mee moeten vallen, is een ingreep van een minuut of 2. Je mag alleen echtechtecht niet meer zwanger worden, dat is gevaarlijk. Maarja, dat lukt toch al niet meer, dus ik gun mezelf wel een gemakjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien wel maar ik lees hier niet allesmaar Ermahgerd. Klinkt heftig! Leg je dan ook geen eieren meer?
ERMAHGERDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:50 schreef Molo het volgende:
Hoezo kun je niet meer zwanger worden? Zijn jij of P 'geholpen'?
Die ingreep klinkt niet tof, maar wel goed! Ik bloed nu al altijd alsof er een offerdier geslacht wordt, laat staan als ik ooit kinderen heb gekregen
Mijn liefste is onklaar gemaaktquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:50 schreef Molo het volgende:
Hoezo kun je niet meer zwanger worden? Zijn jij of P 'geholpen'?
Die ingreep klinkt niet tof, maar wel goed! Ik bloed nu al altijd alsof er een offerdier geslacht wordt, laat staan als ik ooit kinderen heb gekregen
Gaan we samen huppelend en Nananana zingend langs het Libresse schap?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:21 schreef Incantrix het volgende:
Duidelijk! En zoals ik me vandaag voel: ik heb er zin in
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaan we samen huppelend en Nananana zingend langs het Libresse schap?![]()
Is dit een nieuwe methode trouwens? Want die gyn die ik had heeft dit helemaal niet voorgesteld?
Ermahgerd ze gaan gaten in je binnenbekleding schroeien!!quote:Door deze energie gaat de
binnenbekleding van de baarmoeder stuk
Hahaha, prachtig cadeau jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn liefste is onklaar gemaaktop onze trouwdag nota bene, goed cadeau wel
![]()
En ik bloed echt leeg ook ja. En buikpijn
The roof the roof the roof is on fire X2quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:15 schreef Puckzzz het volgende:
Even wat opgezocht, klinkt goed!
Maar deze zin gaf mij wel even een
[..]
Ermahgerd ze gaan gaten in je binnenbekleding schroeien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |