SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
500+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:00 schreef DePresident. het volgende:
Hebben jullie veel kaartjes gekocht dan? =D
dafuq.quote:
Tuurlijk dat heeft verder niks met elkaar te maken? Kan je eigenlijk wel dupen als je er al een paar hebt? Dus kan je van 30 hunter, 31 hunter maken? Of moet je ze dan allemaal in je tradepile stoppen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
Kun je als je 30 Hunter kaarten heb gewoon beginnen met Shadow te dupiën?
Volgens mij heeft 400c packs openen totaal geen nut in deze situatie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch weer een leuke pull uit een 400c pack:
[ afbeelding ]
quote:{"error":"invalid_request","error_description":"redirect_uri is invalid"}
Ik maak nog steeds winst maar het is wel eens beter geweest. Mensen kopen de healing kaarten en fitnesses toch wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 400c packs openen totaal geen nut in deze situatie?
Hahah banquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan niet eens uitloggen uit de web app... Zou ik toch wel fijn vinden.
[..]
"Exploiting the glitch". Is dat ook kaarten spotgoedkoop opkopen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef The_Yakuza het volgende:
https://twitter.com/search?q=darthesso&src=typd
Geen idee hoe serieus dit is, maar misschien willen sommige mensen hier toch op de hoogte blijven
Bronze om tegen starter teams te spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Blistering het volgende:
Even een vraagje voor de kenners hier, waarom zou je met een zilver of bronze team spelen als goud het hoogste is? Puur om toegang te kunnen krijgen tot bepaalde tournaments, of omdat je met bronze of zilver only teams ook toffe combo's kunt maken?
Ik zit er al in. Ik wil er juist uit!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahah ban
Nee die login link is veranderd. Even naar easportsfootball gaan en dan naar webapp
Haha dat zou zo maar kunnen. Iedereen een ban! Dan kunnen ze iedereen om de week gaan bannen. Moet je elke week een nieuw team beginnen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Exploiting the glitch". Is dat ook kaarten spotgoedkoop opkopen?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit er al in. Ik wil er juist uit!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
Ahsan @DarthEsso 2u
@jpflathead @RobHodson_ @EASPORTSFIFA We’ll be issuing bans for the worst offenders, fix is incoming
Slim!95% van de mensen bannen. Hopelijk sterven die werknemers van EA in een pijnlijke dood.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
Hopelijk sterven die werknemers van EA in een pijnlijke dood.
the worst offenders kan nooit 95% zijn. De ergste overtreders, dat doelt op een kleine groep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
Ahsan @DarthEsso 2u
@jpflathead @RobHodson_ @EASPORTSFIFA We’ll be issuing bans for the worst offenders, fix is incoming
Slim!95% van de mensen bannen. Hopelijk sterven die werknemers van EA in een pijnlijke dood.
Als ik een ban krijg ga ik me oude This is football CD voor de PS2 er weer inschuiven...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Exploiting the glitch". Is dat ook kaarten spotgoedkoop opkopen?
Worst offenders... iedereen hier zit te dupen als een gek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]trapped forever
[..]jij weet ook wie de worst offenders zijn? Dat kunnen 2 mensen zijn of 1000 net waar zij de grens zetten
![]()
zoals vandermar die 4 uur non stop heeft zitten duplicatenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
the worst offenders kan nooit 95% zijn. De ergste overtreders, dat doelt op een kleine groep.
Ja maar dan is er altijd onderscheid te maken hoor. En wij zijn niet 95% van de usersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Worst offenders... iedereen hier zit te dupen als een gek.
Ik hoop echt dat ze iedereen die het heeft gedaan een ban geven. Gerechtigheid !!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Worst offenders... iedereen hier zit te dupen als een gek.
Maar hij heeft dikke vingers, dus hij heeft gewoon 4x zolang nodig als een normaal mens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zoals vandermar die 4 uur non stop heeft zitten duplicaten
Ik hoop het ook!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze iedereen die het heeft gedaan een ban geven. Gerechtigheid !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt leuk op het EA forum: I only sold 5 duplicate items while someone I know sold 1000 but he did not get a banquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Beetje jammer dat 'worst offenders' niet gedefinieerd wordt
Dan was FUT leeg geweest.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze iedereen die het heeft gedaan een ban geven. Gerechtigheid !!
Dan heb je wel een leuke markt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cristiano Ronaldoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is nou een goede speler om in te traden?
Droog je traantjes en ga maar weer fijn wat je normaal speelt spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef byah het volgende:
Serieus dit spel is echt de konko onder de spellen..
Als jij dan eens weg ga is beter voor ons en voor jouquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef byah het volgende:
Alles in de 20-30k regio waarbij je profit maakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is nou een goede speler om in te traden?
Het gezwel der gezwellen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef byah het volgende:
DIE REPLYSquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2627608.page
My friend
Stront onder de poep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
My friend
Pareltjes van topics daar altijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef ThadCastle het volgende:
My friend
Demouge.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
Maar niemand die een goede speler heeft die er vaak goedkoop opstaat ?
Marcellis. Volgens mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:19 schreef Kamikazie het volgende:
Maar niemand die een goede speler heeft die er vaak goedkoop opstaat ?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]DAN GA IK JUICHENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar hij heeft dikke vingers, dus hij heeft gewoon 4x zolang nodig als een normaal mens.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gebeurt toch niet. Jij wordt eerder geband omdat je de glitch hebt gebruikt.
duh, hoe denk je dat ik bij dat topic kwamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:24 schreef Grandesco het volgende:
IK ZIE JE WEL POSTEN TIM OP EA FORUMS.
Wie zit er bij?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niks.
Hopelijk wordt VI weer leuk vandaag
vorige week gebeurd. ik kocht ze en kreeg een error in beeld en ik was wel mijn geld kwijt maar ook geen fifa pointsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Maver is zijn FIFA points kwijt
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2620144.page
Het zit hem ook niet meequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
Maver is zijn FIFA points kwijt
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2620144.page
Nee, dan moet je gaan huilen op de EA forums in plaats van naar support te gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vorige week gebeurd. ik kocht ze en kreeg een error in beeld en ik was wel mijn geld kwijt maar ook geen fifa points
Je bedoelt Jan Boskampquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Johan Boskamp dus dat wordt weer lachen.
probeerde ik ook maar ik kwam totaal niet aan de chat, gewoon 40minuten wachttijd en daar heb ik dus echt geen zin in om op te gaan wachten en ik hoor alleen maar verhalen van andere dat ze er niks mee doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, dan moet je gaan huilen op de EA forums in plaats van naar support te gaan
Bellen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
probeerde ik ook maar ik kwam totaal niet aan de chat, gewoon 40minuten wachttijd en daar heb ik dus echt geen zin in om op te gaan wachten en ik hoor alleen maar verhalen van andere dat ze er niks mee doen.
Gast, stop eens met het kopen van packs met echt geld man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vorige week gebeurd. ik kocht ze en kreeg een error in beeld en ik was wel mijn geld kwijt maar ook geen fifa points
Hij heet Johan maar ze noemen hem Jan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je bedoelt Jan Boskamp![]()
Ik denk niet dan Johan Derksen en Jan Boskamp fusion-ha hebben gedaan.
sindsdien ook niet meer gedaan. wil mijn geld terughebben of mijn fifa points op mijn account. ik ga ze morgen wel weer proberen te bereikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gast, stop eens met het kopen van packs met echt geld man.
Serieus?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heet Johan maar ze noemen hem Jan.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je bedoelt Jan Boskamp![]()
Ik denk niet dan Johan Derksen en Jan Boskamp fusion-ha hebben gedaan.
Uh oh...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Er gaat echt een massive ban aankomen voor alle glitchers.
quote:
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
sindsdien ook niet meer gedaan. wil mijn geld terughebben of mijn fifa points op mijn account. ik ga ze morgen wel weer proberen te bereiken
kan denk ik ook niet anders maar vraag me toch af hoe ze het gaan zien. stel je koopt 50 kaartjes en je hebt er 100 in je club, dan klopt er iets nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:33 schreef Ozz-03 het volgende:
Er gaat echt een massive ban aankomen voor alle glitchers.
Deden ze vorig jaar wel...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef Michaelvanb het volgende:
EA kennende bannen ze alleen de top 10
denk je echt dat ze uren de tijd gaan nemen om op elk platform alle glitchers te gaan bannen.. en waarschijnlijk kunnen ze niet eens makkelijk zien of iemand geduplicate heeft.
Als ze ergens nou wel de tijd voor nemen is het dat wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef Michaelvanb het volgende:
denk je echt dat ze uren de tijd gaan nemen om op elk platform alle glitchers te gaan bannen.. en waarschijnlijk kunnen ze niet eens makkelijk zien of iemand geduplicate heeft.
Oh, als dat een criterium was om hier te posten...quote:
Meedere van dezelfde soort consumables naar je tradepile sturen en weer terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe werkt dat duplicaten van die chem kaartjes nou precies?
Ik denk niet dat EA zo'n grote blunder per ongeluk maakt. Ze hebben het de vorige keer te laat door gekregen en hebben denk ik met op zet de glitch weer open gezet. Straks zijn alle mensen die 1000'en consumables verkopen in een keer weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef Michaelvanb het volgende:
EA verveelde zich gewoonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat EA zo'n grote blunder per ongeluk maakt. Ze hebben het de vorige keer te laat door gekregen en hebben denk ik met op zet de glitch weer open gezet. Straks zijn alle mensen die 1000'en consumables verkopen in een keer weg.
Het heeft nu sowieso geen zin om te gaan glitchen met alle prijzen onder de 1K.
Hmm vreemd.. lijkt of het niet werkt met mijn contractenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Meedere van dezelfde soort consumables naar je tradepile sturen en weer terug.
JA, NU WORDT JE GEBANNED.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hmm vreemd.. lijkt of het niet werkt met mijn contracten
Het lijkt of het niet werkt of het werkt gewoon niet? Groot verschil.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hmm vreemd.. lijkt of het niet werkt met mijn contracten
Bekijk dit maar eens dan:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het lijkt of het niet werkt of het werkt gewoon niet? Groot verschil.
Dupen met 16 kaarten tegelijk?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Bekijk dit maar eens dan:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik kan rustig zeggen dat ik sowieso buiten schot blijf. Want onschuldigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
Laten we even een kringetje maken en bidden dat wij niet getroffen zullen worden door de banhamer.
Zeker het braafste jongetje van de klas?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan rustig zeggen dat ik sowieso buiten schot blijf. Want onschuldig
geloven in de banhamer van EAquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
Laten we even een kringetje maken en bidden dat wij niet getroffen zullen worden door de banhamer.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker het braafste jongetje van de klas?
Ik heb er meer dan 500 gekocht dus ik ben ook wel binnen dit jaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geloven in de banhamer van EA![]()
ach heb lekker wat consumables in kunnen slaansommige zijn wel los gegaan trouwens met tradeprofits van 32 miljoen
ja dacht dat hij 1 van mn favorieten zou worden nadat ik zn stats op futhead zag.. valt inderdaad tegenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind Eriksen trouwens best tegenvallen.
Heeft een goede versnelling en is wendbaar maar wat wordt hij makkelijk van de bal gezet zeg
haha ik heb ze allemaal verkocht en kaartjes gekochtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geloven in de banhamer van EA![]()
ach heb lekker wat consumables in kunnen slaansommige zijn wel los gegaan trouwens met tradeprofits van 32 miljoen
E: gelukkig heb ik geinvesteerd in IF milito die alleen nog maar zakt tot nu toe![]()
Kom jij überhaupt wel eens buiten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb er meer dan 500 gekocht dus ik ben ook wel binnen dit jaar
dat heb ik met fellaini, sterk aan de bal. maar wat is hij log traag en totaal niet wendbaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft een goede versnelling en is wendbaar maar wat wordt hij makkelijk van de bal gezet zeg
Ik hou hem sowieso in mijn club maar ik had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ja dacht dat hij 1 van mn favorieten zou worden nadat ik zn stats op futhead zag.. valt inderdaad tegen
Het is een verdedigende middenvelder van 2 meter lang..wat verwacht je dan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat heb ik met fellaini, sterk aan de bal. maar wat is hij log traag en totaal niet wendbaar
Fellaini doet het bij mij goed op CDM (41212).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat heb ik met fellaini, sterk aan de bal. maar wat is hij log traag en totaal niet wendbaar
Omhalen van de middellijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is een verdedigende middenvelder van 2 meter lang..wat verwacht je dan..
Kagawa hetzelfde, De Bruyne ervoor teruggehaald. Speelt prima ook in de duels.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:59 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn Fellaini staat Spits.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
had hem chem-wise nodig op de middelste CAM positie van 4231. deed het niet slechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me ook echt kut zo'n type speler daar eigenlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had hem chem-wise nodig op de middelste CAM positie van 4231. deed het niet slechtmoet er alleen even aan wennen
Dan kan ik dus nog wel wat kaarten kopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zag op Darthesso's twitter dat mensen die kaarten kopen niet geband worden
gewoon testenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me ook echt kut zo'n type speler daar eigenlijk
Ja ik ga nu de stad in bier drinken mannquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb nog geen gta online gespeeld maar ik wil zo wel even proberen
Shadow pik ik ook continu op voor 500/550cquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Iedereen blijft zich helemaal ziek glitchenHunter nu voor 450 a 500 op te pikken
Over wat voor raar kaart spel hebben jullie het met je Shadow en Hunter? Is dat iets van zon role playing game ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Shadow pik ik ook continu op voor 500/550c
Shadow priest en Survival Hunter. Ze hebben het duidelijk over World of Warcraft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Over wat voor raar kaart spel hebben jullie het met je Shadow en Hunter? Is dat iets van zon role playing game ofzo?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben nu alles wat ik heb aan het discarden om nieuwe kaartjes te kunnen kopen
Dat is dus Fifa13quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Droog je traantjes en ga maar weer fijn wat je normaal speelt spelen
Sterf dre, laat me lekker klagen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als jij dan eens weg ga is beter voor ons en voor jou
Ga je lekker een ander spelletje spelen.
hier toch ook maar een IF milito de TP op gegooid om nog wat Manager cards te halenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ze allemaal verkocht. En ipv Milito in mijn elftal Gomez gehaaldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier toch ook maar een IF milito de TP op gegooid om nog wat Manager cards te halen
Ook dat, maar als mijn tradepile al 3 weken bugged is mag ik wel klagen neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je te lang geen vrouw aan de piemel gehad?
Voor hoeveel gaat Milito tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier toch ook maar een IF milito de TP op gegooid om nog wat Manager cards te halen
wel nog een IF milito in de opstelling met klose er naastquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal verkocht. En ipv Milito in mijn elftal Gomez gehaald
twijfel over IF matuidi die gaat lekker omhoog nu door dat toernooiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef dion_v_k het volgende:
Enige IF die ik heb is Piazon en is nu nog maar 50k, die ga ik niet verpatsen. Hoop dat hij ooit nog heel veel waard gaat worden![]()
En met Wallyson hetzelfde, ook die ga ik niet verschijten voor 40k
Misschien me Falcao en Iniesta maar ff verkopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Wie zei dat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoorde dat er een rollback kwam
mag het niet hopen zeg, behoorlijk nutteloos dagje dan zo vandaag
'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
En dan per ongeluk accounts verwisselen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
'
Haha een rollback zou ik nog wel grappig vinden.
a friend of mequote:
Kom ik niet meer bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
Het zou de enige logische oplossing zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Jimbo het volgende:
BUY THEM NAOOOOOOOOOOOWquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
Nu genoeg shadows te krijgen voor 400-450c !
OP = OP!
WEG = PECH!
.
1000x!
waarom zou je ze op dit moment gaan verkopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
Nu genoeg shadows te krijgen voor 400-450c !
OP = OP!
WEG = PECH!
.
1000x!
Refresh.quote:
haha ja dan zit toefjes weer met al ze IF milito'squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is een rollback dat ze het terug gaan zetten naar hoe het was voor de glitch?
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is een rollback dat ze het terug gaan zetten naar hoe het was voor de glitch?
En is Kamikazie zijn Ronaldo kwijtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha ja dan zit toefjes weer met al ze IF milito's
Dan gaan de prijzen misschien ook weer omhoog.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef Jorwol het volgende:
Daarom investeren in andere kaartjes, niet in de allerpopulairste. Overigens zou het voor ons gunstig zijn als de glitchers geband worden. Dan gaat er een hoop geld en kaartjes uit de economie
Ik ben bezig met een videoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dreetje wanneer ga je weer filmpjes maken? Of moet je nog onderduiken voor de Syriër?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En is Kamikazie zijn Ronaldo kwijt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:35 schreef Grandesco het volgende:
Waar zien jullie dat er een rollback komt of is dit uit de duim gezogen?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
Zou dit onder excessive abuse vallen?
[ afbeelding ]
moojen sjopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
heb vandaag al het dubbele gekochtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Bent u verdwaald meneer?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:37 schreef wieisboos het volgende:
Ik kan weer in GTA Onlineiemand zin om wat missies te doen?
Ik zei "meneer" en "u"?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je bent hier net maar nu al zo'n grote bakkes. ik voorzie een nieuwe SB
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:36 schreef nickhguitar het volgende:
Wat betekenen die teksten beneden de naam van de speler op de kaart? Die titels als het ware? Zijn die belangrijk bij FIFA 14? Die kaartjes zijn best prijzig namelijk
marktplaatsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:35 schreef Grandesco het volgende:
Waar zien jullie dat er een rollback komt of is dit uit de duim gezogen?
Mooi zelf veranderdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bullshit dit. Sommige heten ook Katquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De voornaam. Ze heten allemaal Bas.
Sexy naam vind ik dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een bullshit dit. Sommige heten ook Kat
Wat is er gebeurd dan ? ik zit niet te kijkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
RenéHij zal er straks toch nog wel zitten?
Ja, aan een vrouw denk ik dan, in lingerie met tijgerprint, en dat ze dan zo kijkt met een blik van : rrrrrrrquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Snap ik. Dan denk je meteen aan een soort tijger toch?
Komt er ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
laten we allemaal rollback neer zetten in dit forum zodat iedereen denkt dat er een rollback komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij liep weg toen ze een fragment lieten zien van Jan/Johan Boskamp die zei dat Simons mee moet naar het WK.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan ? ik zit niet te kijken
Dan denk ik aan de Chemistrie kaartquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Snap ik. Dan denk je meteen aan een soort tijger toch?
Jij bent echt een ouwe snoepsnor hè!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, aan een vrouw denk ik dan, in lingerie met tijgerprint, en dat ze dan zo kijkt met een blik van : rrrrrrr
Nu ik er over nadenk, het is best sneu. Dat ik de link leg tussen een vrouw in lingerie met een blik van rrrrr en een keeperquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij bent echt een ouwe snoepsnor hè!
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, het is best sneu. Dat ik de link leg tussen een vrouw in lingerie met een blik van rrrrr en een keeper
Kat von Dquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, het is best sneu. Dat ik de link leg tussen een vrouw in lingerie met een blik van rrrrr en een keeper
Als we dan toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag dat Beertje van Beers in de playboy komtquote:
Dat is wel de doelgroep die nog bladen daadwerkelijk koopt volgens mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag dat Beertje van Beers in de playboy komten dat na Patricia Paay
Dat blad doet er alles aan om failliet te gaan geloof ik
Er komt een rollbackquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef Kiid het volgende:
Paar uur weggeweest, is die glitch nou al gefixed
Niet boos wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Flikker nou eens op er komt geen rollback
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:49 schreef Kiid het volgende:
Paar maanden weggeweest, is die TP bug nou al gefixed?
Ballrockquote:
wat heeft dit met Kat von D te makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag dat Beertje van Beers in de playboy komten dat na Patricia Paay
Dat blad doet er alles aan om failliet te gaan geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Heb je geglitcht dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:56 schreef BDIL het volgende:
LeaderboardHoogste profit 46 miljoen en laagste top 100 6,6 miljoen
Ik ben denk ik safe
ollbrackquote:
Nee, ik heb gewoon wat consumables naar mijn club gestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon wat consumables naar mijn club gestuurd.
Ok, zal het doorgeven aan Rikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]wedden om 100 chemstyle kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
alleen spelers die vandaag niet online geweest zijn blijven dus overquote:
Zo jongens, wat spelletje gaan we spelen het komende jaarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen spelers die vandaag niet online geweest zijn blijven dus over
Pfffieuwquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Waiting for opponent..."
10 minuten later:
10 uur later:
verkapte kijk mij slim zijn postquote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef nickhguitar het volgende:
Als je zo'n Chemistry kaart gebruikt zie je dan ook bijv. +1 bij de stats van de speler op de kaart?
Nee, ik weet niet of je het ingame wel kunt zien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef nickhguitar het volgende:
Als je zo'n Chemistry kaart gebruikt zie je dan ook bijv. +1 bij de stats van de speler op de kaart?
nee zijn naam springt op "you're screwed" of "Glitchbitch"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef DutchSL het volgende:
Nou, ik ga voor het eerst in een paar dagen weer ultieme team spelen, hopelijk kom ik geen tempo misbruikers tegen of mensen die te veel vaardigheden gebruiken.
Gelukkig heeft mijn spits wel een jager kaartje en de keeper natuurlijk een handschoen.
paar keer winnen en je kan weer nieuwe paketten kopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef DutchSL het volgende:
Nou, ik ga voor het eerst in een paar dagen weer ultieme team spelen, hopelijk kom ik geen tempo misbruikers tegen of mensen die te veel vaardigheden gebruiken want die kan ik niet bevatten.
Gelukkig heeft mijn spits wel een jager kaartje en de keeper natuurlijk een handschoen.
Je bent zelf down.quote:
Don Jon ziet er ook wel geinig uitquote:
gr grquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |