SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
500+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:00 schreef DePresident. het volgende:
Hebben jullie veel kaartjes gekocht dan? =D
dafuq.quote:
Tuurlijk dat heeft verder niks met elkaar te maken? Kan je eigenlijk wel dupen als je er al een paar hebt? Dus kan je van 30 hunter, 31 hunter maken? Of moet je ze dan allemaal in je tradepile stoppen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef pascal08 het volgende:
Kun je als je 30 Hunter kaarten heb gewoon beginnen met Shadow te dupiën?
Volgens mij heeft 400c packs openen totaal geen nut in deze situatie?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch weer een leuke pull uit een 400c pack:
[ afbeelding ]
quote:{"error":"invalid_request","error_description":"redirect_uri is invalid"}
Ik maak nog steeds winst maar het is wel eens beter geweest. Mensen kopen de healing kaarten en fitnesses toch wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 400c packs openen totaal geen nut in deze situatie?
Hahah banquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan niet eens uitloggen uit de web app... Zou ik toch wel fijn vinden.
[..]
"Exploiting the glitch". Is dat ook kaarten spotgoedkoop opkopen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef The_Yakuza het volgende:
https://twitter.com/search?q=darthesso&src=typd
Geen idee hoe serieus dit is, maar misschien willen sommige mensen hier toch op de hoogte blijven
Bronze om tegen starter teams te spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Blistering het volgende:
Even een vraagje voor de kenners hier, waarom zou je met een zilver of bronze team spelen als goud het hoogste is? Puur om toegang te kunnen krijgen tot bepaalde tournaments, of omdat je met bronze of zilver only teams ook toffe combo's kunt maken?
Ik zit er al in. Ik wil er juist uit!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahah ban
Nee die login link is veranderd. Even naar easportsfootball gaan en dan naar webapp
Haha dat zou zo maar kunnen. Iedereen een ban! Dan kunnen ze iedereen om de week gaan bannen. Moet je elke week een nieuw team beginnen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Exploiting the glitch". Is dat ook kaarten spotgoedkoop opkopen?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit er al in. Ik wil er juist uit!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
Ahsan @DarthEsso 2u
@jpflathead @RobHodson_ @EASPORTSFIFA We’ll be issuing bans for the worst offenders, fix is incoming
Slim!95% van de mensen bannen. Hopelijk sterven die werknemers van EA in een pijnlijke dood.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
Hopelijk sterven die werknemers van EA in een pijnlijke dood.
the worst offenders kan nooit 95% zijn. De ergste overtreders, dat doelt op een kleine groep.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
Ahsan @DarthEsso 2u
@jpflathead @RobHodson_ @EASPORTSFIFA We’ll be issuing bans for the worst offenders, fix is incoming
Slim!95% van de mensen bannen. Hopelijk sterven die werknemers van EA in een pijnlijke dood.
Als ik een ban krijg ga ik me oude This is football CD voor de PS2 er weer inschuiven...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Exploiting the glitch". Is dat ook kaarten spotgoedkoop opkopen?
Worst offenders... iedereen hier zit te dupen als een gek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]trapped forever
[..]jij weet ook wie de worst offenders zijn? Dat kunnen 2 mensen zijn of 1000 net waar zij de grens zetten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |