SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
Of makkelijker: http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 21:38:00 ]![]()
Zojuist een te grote weekendwerk opdracht geaccepteerdfirst world problems geen gta enzo.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Dudequote:No you don't. Jij kunt het tenminste spelen. Sommige mensen (waaronder ik) hebben sinds dinsdag nog geen seconde online gespeeld.
The latest title update for GTA Online is live for PlayStation 3. We're working to have this up for Xbox 360 as soon as possible today.
http://www.rockstargames.(...)-launch-updates.htmlik heb ook nog niet kunnen spelen! Pauper tutorial missie!
![]()
Ja ik ben even een paar uur er vandoor. Ik ben er straks weer. En anders het hele weekendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
TARDIS ik invite je maar daarna valt je invite weg.![]()
![]()
De hele middag zowat gespeeld, op het einde vond ik het eerlijk gezegd wat saai. In één middag al 4/5 keer dezelfde missie gespeeld. Die deathmatches en races vervelen ook snel vind ik, je kunt toch ook heists enz. online doen? Zo ja, hoe?![]()
Hoe verander je je persoonlijke auto? En vanaf wanneer kan je duurdere auto's LS Customs in krijgen?![]()
Hier doet hij het nou ook gewoon goed,
We zullen dit weekend wel weer veel achter de tv zitten denk ik zomee bekant vangde gin haas.![]()
Die fietsopdracht. Godver
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
En mijn persoontje is na 10 meter fiets doodop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja verkeerde 'vehicle' gekozen voor deze race hahahaIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Misschien gaan je skills omhoog wat dat betreft. Is het nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:48 schreef Muto het volgende:
[..]
En mijn persoontje is na 10 meter fiets doodop.![]()
hmm zat net in een volle server is opeens iedereen weg zodra ik uit LS customs rij
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Godver, geen geld en amper kogels.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Net een XBOX Live Gold kaart geactiveerd, maar GTA Online werkt geweldig zeg.
Hij blijft telkens haken op Waiting for players of Launching Session.![]()
Had beter nog even kunnen wachten denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
Net een XBOX Live Gold kaart geactiveerd, maar GTA Online werkt geweldig zeg.
Hij blijft telkens haken op Waiting for players of Launching Session.![]()
Had beter nog even kunnen wachten denk ik.
Xbox live is gratis dit weekend![]()
0 kogels en 50 dollar ongeveer. Ach ja dan moet ik ook niet shoppen bij ponsonbysquote:
ben bezig met online komen ook headset natuurlijk hier. Maar die cloud serversquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:58 schreef Roemeen013 het volgende:
Wie online op PS3?Kom nu online met headset.
Zal nog een keer proberen en anders barst het maar. Morgen weer een dag
Bij mij doet ie het perfect, alleen moet wel ietsjes lang wachten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ben bezig met online komen ook headset natuurlijk hier. Maar die cloud serversZal nog een keer proberen en anders barst het maar. Morgen weer een dag
![]()
Heb vandaag voor de derde keer online een personage aangemaakt en voor de derde keer is alles verdwenen; personage, level, geld, alles!! Hebben meerdere mensen hier last van? Zo ja, wat kan je eraan doen of waar kan je ervoor zorgen dat hij je online game opslaat?!![]()
Ja de eerste keer deed die het redelijk goed. Maar nu doet die het niet. Dus stop ik er maar mee, na een lange dag heb ik geen zin in ook nog vijftig keer die shit opnieuw op te starten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het perfect, alleen moet wel ietsjes lang wachten.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Stadsgenoot!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef casper013 het volgende:
Heb vandaag voor de derde keer online een personage aangemaakt en voor de derde keer is alles verdwenen; personage, level, geld, alles!! Hebben meerdere mensen hier last van? Zo ja, wat kan je eraan doen of waar kan je ervoor zorgen dat hij je online game opslaat?!Geen last van hier, meerdere keren opgestart en nog steedds m'n character en geld alles opgeslagen.
![]()
geen nieuwe personage aanmaken als de cloud down is! Dan moet je elke keer opnieuw natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:01 schreef casper013 het volgende:
Heb vandaag voor de derde keer online een personage aangemaakt en voor de derde keer is alles verdwenen; personage, level, geld, alles!! Hebben meerdere mensen hier last van? Zo ja, wat kan je eraan doen of waar kan je ervoor zorgen dat hij je online game opslaat?!melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik ben weer even weg. Was lachen, races en deathmatches met Fok!kers. Ondertussen belden een paar vrienden of ik ff biertje kom doen in de kroeg. Moet maar even.
Tot snel![]()
![]()
Kan iemand me uitleggen waarom personages per se opgeslagen moeten worden in de 'cloud'? Waarom niet simpelweg op de harde schijf van de Xbox of Playstation? Dan raken ze ook niet zoek en raak je ook geen voortgang kwijt als de 'cloud' er weer eens uit ligt.![]()
volgens mij is dat erg gevoelig is voor hacks, zo werkte het op FIFA althans.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom personages per se opgeslagen moeten worden in de 'cloud'? Waarom niet simpelweg op de harde schijf van de Xbox of Playstation? Dan raken ze ook niet zoek en raak je ook geen voortgang kwijt als de 'cloud' er weer eens uit ligt.![]()
Rockstarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom personages per se opgeslagen moeten worden in de 'cloud'? Waarom niet simpelweg op de harde schijf van de Xbox of Playstation? Dan raken ze ook niet zoek en raak je ook geen voortgang kwijt als de 'cloud' er weer eens uit ligt.
Voor welke auto's krijg je het meest als je ze verkoopt? Meeste wat ik kreeg was 6,5k maar ben vergeten voor welke.. En sommige zijn 'too hot to modify' dus dan kan je ze ook niet verkopen..Tips ??![]()
Die hacker verbannen ze dan toch. Of anders valt er wel een controle in te bouwen die de savegames scant op aanpassingen van buitenaf zodra je er mee online gaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
volgens mij is dat erg gevoelig is voor hacks, zo werkte het op FIFA althans.
Nu moeten de servers van Microsoft/Rockstar dus een paar miljoen personages opslaan wat veel ruimte kost... en die ook iedere keer weer van de server gedownload moeten worden. Met het risico dat het fout gaat en een groot aantal mensen opnieuw moet beginnen. Niet echt efficiënt te noemen.![]()
Hetzelfde geldt trouwens voor de 'jobs' in GTA Online die elke keer opnieuw gedownload moeten worden en waarschijnlijk worden opgeslagen in het tijdelijk geheugen.
Als die data nou eens permanent gedownload wordt of wordt toegevoegd met patches dan scheelt dat ook een heleboel.
Of denk ik nou te simpel...![]()
Wanneer komt die fucking xbox update!!!! Ik ben serieus nog altijd geen seconde online geweest maar ik heb mij wel al een paar uur 'vermaakt' op de parkeerplaats.
Bijna iedereen die ik ken kan wel online maar bij mij wil het gewoon niet lukken. Ik zit aan marktplaats te denken. Opzouten met dit spel.![]()
life is a bitch. nu haten we allemaal op rockstar maar zodra alles soepeltjes looptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
Wanneer komt die fucking xbox update!!!! Ik ben serieus nog altijd geen seconde online geweest maar ik heb mij wel al een paar uur 'vermaakt' op de parkeerplaats.
Bijna iedereen die ik ken kan wel online maar bij mij wil het gewoon niet lukken. Ik zit aan marktplaats te denken. Opzouten met dit spel.
Ik heb in die 20 jaar dat ik games speel zoiets nog nooit meegemaakt. Ik vind het helemaal geen probleem als een spel niet helemaal soepel loopt net na de release maar dit slaat echt alles.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
life is a bitch. nu haten we allemaal op rockstar maar zodra alles soepeltjes loopt![]()
Ik vloog direct al tegen de lantaarnpaal aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:24 schreef Divje het volgende:
Fuu sorry Muto, ging helemaal verkeerd door mij
Ik drukte op pijltje omhoog voor rechtdoor, werkt blijkbaar niet, want ik opende m'n telefoon en had het te laat door waardoor ik geen richting meer aan kon gevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vloog direct al tegen de lantaarnpaal aan![]()
Nus is GTA gecrasht
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Nog nooit Simcity of Fifa gespeeld hoor ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb in die 20 jaar dat ik games speel zoiets nog nooit meegemaakt. Ik vind het helemaal geen probleem als een spel niet helemaal soepel loopt net na de release maar dit slaat echt alles."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja, of na 7. Snap er ook niks van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:33 schreef YepssNL het volgende:
Waarom worden die topics na 12 pagina gesloten?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Oh je was serieusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Iedere keer GTA topics opnieuw te zoeken?
staan bij je actieve topics
Dat weet ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh je was serieus?
staan bij je actieve topics
Maar ik woude nog reageren hierop GAM / [GTA ONLINE] Gas op die sooi! maar die is al gesloten![]()
![]()
al die missies wel gezien nu, lvl 19echt veel 3-4x gedaan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die kan je nog quoten, en dan kopiëren en plakken in een nieuw bercht hier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:38 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar ik woude nog reageren hierop GAM / [GTA ONLINE] Gas op die sooi! maar die is al gesloten
Zochten jullie een mini?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Rijden die bij jou ook zo ziek veel rond? Net als die ouwe cabrio? en nog zo'n sedan murica-sedanquote:oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Kom waar ik sta, ik heb er twee momenteel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Rijden die bij jou ook zo ziek veel rond? Net als die ouwe cabrio?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik ben ff niet ingamequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Kom waar ik sta, ik heb er twee momenteel.maar ik was op zoek naar een vervangende auto en toen zag ik alléén maar weeny issi's rijden. Klotedingen.
ik voeg je wel even toequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb je me op PSN? Anders ff toevoegen en invite ik je.
Dit is gewoon raar :l![]()
Hey waarom staat er dat ik de online tutorial moet voltooien, voordat ik iemand van fok kan joinen?:s
En wat is de tutorial danHaha gay!![]()
Als het goed is heb je een verzoek? Ik krijg iig: Een persoon aan wie u een actieve uitnodiging hebt uitstaan, kan niet als vriend worden toegevoegd. Dus denk dat ik 2x heb gedaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb je me op PSN? Anders ff toevoegen en invite ik je.Dit is gewoon raar :l![]()
Hey waarom staat er dat ik de online tutorial moet voltooien, voordat ik iemand van fok kan joinen?:s
En wat is de tutorial dan,.,.Haha gay!![]()
Die race geloof ik?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef SchavuitPiet het volgende:
En wat is de tutorial dan,.,.Dit is gewoon raar :l![]()
Snap er geen kut van, ik kreeg de tutorial met Lamar oid, toen crashte mijn xbox, ik herstarten ben ik ineenkeer een ander poppetje en heb ik 20.000 cash en vecht ik tegen anderen
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Tutorial is langer dan die ene eerste race he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik kan -eindelijk- onpine. Kan ik na de tutorial mn kamaraad niet joinen[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
ik ben tot aan de uitleg gegaan van een missie starten. Toen hebt ik geannuleerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Tutorial is langer dan die ene eerste race he..![]()
![]()
Wat kun je eigenlijk in dat solo play doen?
Ik zit er in maar werkelijk niks kan. Het enige dat je kan doen is een winkel overvallen.
Er zijn geen missies, en de jobs doen het ook niet ivm cloud.![]()
Heeft iemand zn popje al op de socialclub website zien staan langs trevor?
Want ik zie daar alleen online coming soonmee bekant vangde gin haas.![]()
Oke het is bizar
Poppetje weg, nieuw poppetje gemaakt, maar nog steeds de 20k die ik op de bank had staan![]()
![]()
Ik heb exact t zelfde.. Zelfs mn auto heb ik nog wel maar ben opeens een wijfquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:05 schreef TARDIS. het volgende:
Oke het is bizar
Poppetje weg, nieuw poppetje gemaakt, maar nog steeds de 20k die ik op de bank had staan![]()
Constant die kut melding van Failed to find a blablabla wanneer ik mijn crew wil joinen.
Heb mn ps3 draadloos aan t netwerk. Misschien een kabel er op aansluiten? Word erg vaak uit een job gegooid..![]()
Mijn game zit me gewoon te trollen. Ik kan wel verbinden en inloggen op een server, maar bij die eerste race blijft ie gewoon eeuwig op Finding Players staan en gebeurt er verder niets. Kan ook niet annuleren of terug naar single player ofzo
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Hier hetzelfde (met kabel)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef Janeiros het volgende:
Constant die kut melding van Failed to find a blablabla wanneer ik mijn crew wil joinen.
Heb mn ps3 draadloos aan t netwerk. Misschien een kabel er op aansluiten? Word erg vaak uit een job gegooid..
Maar nu kom ik ook helemaal niet meer online trouwens..cloud server unavailable etc![]()
![]()
Wat is t nut van je geld op de bank zetten? Elke x als ik iemand kill krijg ik toch maar 100 euries.. En als ik doodga met geld opzak houd ik dat ook..![]()
Ik werd net ge-ambushed bij de LSCquote:weg afgesloten alles
kon wel wegkomen. maar kan niks meer doen tot ik een missie van trevor afmaak. Een survival mode
Als je meer dan 5000 bij je draagt raak je het kwijt volgens mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef robben93 het volgende:
Wat is t nut van je geld op de bank zetten? Elke x als ik iemand kill krijg ik toch maar 100 euries.. En als ik doodga met geld opzak houd ik dat ook..oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Hey houd je mond is joh,quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Kut tokkies hoe zet je een bounty op iemand?
Brutale bek van je!
Moet nu echt ophouden héHaha gay!![]()
Zegt de echte schavuit :/quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:33 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Hey houd je mond is joh,
Brutale bek van je!
Moet nu echt ophouden hé![]()
Beetje matig tot nog toe, wel veel potentie.
Laden duurt kapot lang, als je achter elkaar jobs wilt doen ben je 75% van de tijd aan het laden en teams samenstellen.
Verder is er weinig te doen, de meeste mensen zijn alleen elkaar aan het neerknallen, en zelf kun je eigenlijk alleen geld farmen door shops te overvallen.
Een spel als dit leeft van sociale interactie. Op internet? Ja! Kijk naar games als WoW, hetgeen dat mensen laat spelen is het epische gevoel van samen (met je vrienden) dingen te bereiken. Heb je dat gevoel niet, ben je gewoon een eenzaam mannetje in een grote wereld, waar niks te beleven valt.![]()
Kan iemand mij even snel een update geven zonder dat ik alles moet doorlezen?
Kan ik nu veilig op online komen zonder dat mijn single player crashed?
Werkt het level systeem nu ook en hoef je niet elke keer dat je opnieuw opstart opnieuw te beginnen?
Want ik wil niet beginnen met spelen, om na 2 uur weer helemaal opnieuw te moeten beginnen.
Nog andere leuke weetjes?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Leuk weetje, ik kon sinds woensdag gewoon spelen, elke dag een uurtje met hetzelfde poppetje gespeeld, vanmiddag ook, en nu net een uur geleden is ie weg en mag ik opnieuw beginnen. Proost!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Werkt het level systeem nu ook en hoef je niet elke keer dat je opnieuw opstart opnieuw te beginnen?
Want ik wil niet beginnen met spelen, om na 2 uur weer helemaal opnieuw te moeten beginnen.
Nog andere leuke weetjes?![]()
Je moet niet opnieuw het poppentje te maken, WACHT dat de Cloud beschikbaar is en wacht dat alle witte letters beschrikbaar isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog andere leuke weetjes?
CLoud niet beschikbaar:
Cloud beschikbaar:![]()
![]()
Dus pas spelen, als de cloud actief is?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:49 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Je moet niet opnieuw het poppentje te maken, WACHT dat de Cloud beschikbaar is en wacht dat alle witte letters beschrikbaar is
CLoud niet beschikbaar:
[ afbeelding ]
Cloud beschikbaar:
[ afbeelding ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Yepquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dus pas spelen, als de cloud actief is?![]()
yoo heists werken nog niet toch?
krijg nu het bericht van lester the molester: You need to get yourself a high end apartment, i've got some big jobs coming in''If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wachten en dan gaan ze vanzelf online?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:49 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Je moet niet opnieuw het poppentje te maken, WACHT dat de Cloud beschikbaar is en wacht dat alle witte letters beschrikbaar is
CLoud niet beschikbaar:
[ afbeelding ]
Cloud beschikbaar:
[ afbeelding ]![]()
Ja, en dit zie je in SinglePlayer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wachten en dan gaan ze vanzelf online?
En toen ging ik naar mijn "Choose Character" en zag ik mijn level status enzo![]()
Zo vet nu het eindelijk een beetje goed werkt.Ik sta te kijken van alle extra shit die je hebt bovenop GTA V. En je kan ook smoken en snacks en inventory, gokken op racen, alles.
![]()
![]()
Aight thx. Ik de hele tijd mn ps3 opnieuw opstarten in de hoop dat 'ie het dan wel deedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Ja, en dit zie je in SinglePlayer.
[ afbeelding ]
En toen ging ik naar mijn "Choose Character" en zag ik mijn level status enzo![]()
![]()
Alright, eindelijk tijd om te gamen. Nog meer mensen online nu, free-roam en shit?If not now, then when.![]()
Ik deed dat precies het zelfde maar dan op de xboxquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Aight thx. Ik de hele tijd mn ps3 opnieuw opstarten in de hoop dat 'ie het dan wel deed![]()
![]()
Ik geef de schuld aan het hele cloud systeem. Elke keer als er een personage, deathmatch, race, missie of andere activiteit in GTA Online geladen moet worden dan wordt die data direct gedownload van de servers. Keer op keer... dus is het geen wonder dat die overbelast raken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:02 schreef Jongentje. het volgende:
Hij doet 't nog steeds niet. Echt grote klasse van de makers
Met games als GTA4 en Red Dead Redemption stonden de missies zelf al op de discs.![]()
Ben nou bezig om eerst alle winkels te beroven.
Daarna gaan we wel een toko kopenmee bekant vangde gin haas.![]()
Gadverdamme.. Die 'collect the evidence' missies dat je team vs team moet.. Iedereen word constant gekillt (ook door teringveel politie). Leuk man, 20k kwijtraken aan doodgaan en vervolgens 2k krijgen voor 't winnen van de missie![]()
![]()
![]()
Hoe kun je online iets kopen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:11 schreef kawa4 het volgende:
Ben nou bezig om eerst alle winkels te beroven.
Daarna gaan we wel een toko kopen
Zie nergens op de map een icon.![]()
Lijkt me toch dat je er van tevoren een redelijke inschatting van kunt maken? Een spel dat zo populair is..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan het hele cloud systeem. Elke keer als er een personage, deathmatch, race, missie of andere activiteit in GTA Online geladen moet worden dan wordt die data direct gedownload van de servers. Keer op keer... dus is het geen wonder dat die overbelast raken.
Met games als GTA4 en Red Dead Redemption stonden de missies zelf al op de discs.![]()
Het lijkt erop dat ze het flink onderschat hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:12 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat je er van tevoren een redelijke inschatting van kunt maken? Een spel dat zo populair is..![]()
oke manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef kawa4 het volgende:
Ben nou bij iemand binnen een waterpijp aan het roken![]()
Morgen krijg ik mijn nieuwe LED TV..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alright, eindelijk tijd om te gamen. Nog meer mensen online nu, free-roam en shit?
eind vd middag kunnen we wel de gangsters uithangen
YouTube
Sure thang!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Morgen krijg ik mijn nieuwe LED TV..
eind vd middag kunnen we wel de gangsters uithangen
If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef kawa4 het volgende:
Ben nou bij iemand binnen een waterpijp aan het roken
Even de tutorial doen zegt iequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:17 schreef Akilla het volgende:
Eindelijk! Even de tutorial doen en dan online!
Het is met de dag beter geworden en ik heb vanmiddag twee uur gespeeld zonder problemen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan het hele cloud systeem. Elke keer als er een personage, deathmatch, race, missie of andere activiteit in GTA Online geladen moet worden dan wordt die data direct gedownload van de servers. Keer op keer... dus is het geen wonder dat die overbelast raken.
Met games als GTA4 en Red Dead Redemption stonden de missies zelf al op de discs.(PS3)
Komt wel goed, ze schalen vanzelf bij. Vind het mooi dat het allemaal zo dynamisch is nu. Die Kenny Petrovic shit & Airport deadmatch met overpowered heli's in GTA IV was ik zelf erg snel flauw van.![]()
![]()
![]()
Ofzoooquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er een Fok-crew game op xbox bezig? Probeerde net de crew te joinen, maar werkt niet echt ofzoHaha gay!![]()
Er zijn naast de problemen met inloggen en voortgang opslaan nog veel dingen om te verbeteren inderdaad...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:12 schreef BartMcCormick het volgende:
Gadverdamme.. Die 'collect the evidence' missies dat je team vs team moet.. Iedereen word constant gekillt (ook door teringveel politie). Leuk man, 20k kwijtraken aan doodgaan en vervolgens 2k krijgen voor 't winnen van de missie![]()
Passive mode is compleet nutteloos. De AI heeft op elk niveau hoger dan 'Easy' een precisie van tegen de 95% slagingskans op een treffer met schieten, ongeacht het wapen dat ze hebben... belachelijk hoog. Doodgaan zou geen geld moeten kosten... of in elk geval niet zo bizar veel.
Daarnaast heeft de game ongelooflijk veel potentie.![]()
Vind het maar een kolere spel
Ben de hele tijd me poppetje kwijt, en kan die race en dat kut verhaaltje de heletijd opnieuw horenHaha gay!![]()
De enige dag waarop ik kon spelen was 1 oktober.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Het is met de dag beter geworden en ik heb vanmiddag twee uur gespeeld zonder problemen.(PS3)
![]()
![]()
Ik probeer al sinds dinsdag de tutorial te doen...quote:No amount of money ever bought a second of time.![]()
YouTube
Kom nog steeds niet verder dan "Joining GTA Online" en dan Timed out.
Neem aan dat dit nog steeds bij meer mensen zo is? XBOX btw.![]()
Hoe zette je dat voice chat op beperkt?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ergens bij Settings > Audio geloof ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe zette je dat voice chat op beperkt?![]()
![]()
"fieldtrip"
YouTube
Zit een stel dronken portugezen liedjes te zingen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Aww.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Hmm dat is vreemd, heb een keer een auto het water ingereden,en die werd wel vergoed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:31 schreef YepssNL het volgende:
Als je auto echt vernietigt is dan word het niet vergoed
[ afbeelding ]![]()
Ik kreeg 'm ook niet meer uit de impound, ook niet toen ik die verzekering ging bellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:31 schreef YepssNL het volgende:
Als je auto echt vernietigt is dan word het niet vergoed
[ afbeelding ]
Over de muur aan de parkeergarage-kant klimmenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm ook niet meer uit de impound, ook niet toen ik die verzekering ging bellen![]()
![]()
Dat wist ik, maar daar stond ie al niet meer. En is dan niet terug te krijgen op 1 of andere manier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Over de muur aan de parkeergarage-kant klimmenoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Guys, wanneer ik GTA opstart krijg ik een schermpje met update blabla; ik klik vervolgens op 'updaten' maar krijg enkel een zwart scherm. Is dit een bekend fenomeen?If not now, then when.![]()
Had ik vanmorgen ook maar na een paar keer opnieuw opstarten lukte het welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, wanneer ik GTA opstart krijg ik een schermpje met update blabla; ik klik vervolgens op 'updaten' maar krijg enkel een zwart scherm. Is dit een bekend fenomeen?![]()
Als je die melding krijgt om te updaten even een minuutje wachten voordat je 'm download. Bij mij liep m'n PS3 vast de eerste keer, 2de keer ff gewacht en toen ging het goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, wanneer ik GTA opstart krijg ik een schermpje met update blabla; ik klik vervolgens op 'updaten' maar krijg enkel een zwart scherm. Is dit een bekend fenomeen?
Ik zag het al "*UPDATE: Wait for the intro sounds to finish before clicking update, this will fix it."
Thanks!If not now, then when.![]()
Hij introduceert zich weer leukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:41 schreef YepssNL het volgende:
Trevor speelt ook in de GTA Online
[ afbeelding ]
Ah dat is wel zuurquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guys, wanneer ik GTA opstart krijg ik een schermpje met update blabla; ik klik vervolgens op 'updaten' maar krijg enkel een zwart scherm. Is dit een bekend fenomeen?![]()
![]()
Had ik ook, heb toen de update geannuleerd. Dan start hij automatisch de SP op, ga dan naar start en dan Join GTA Online en dan update ie hem wel als het goed is. Mocht hij op 0 % blijven staan dan, herstart je PS3 en probeer hem dan gelijk vanaf het begin als je het spel opstart te updaten. Werkte voor mij.quote:![]()
Damn, gelukkig dan iedere keer nog optijd opgehaald.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar daar stond ie al niet meer. En is dan niet terug te krijgen op 1 of andere manier.![]()
Was klote omdat ik er toch al heel wat centjes in had gestoptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Damn, gelukkig dan iedere keer nog optijd opgehaald.....heb m maar vervangen met die gratis elegy rh8 ofzo. is sneller maar rijdt niet zo fijn
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met cash als je iemand killt? ik dacht dat als ik mensen zou killen ik hun geld krijg, ik krijg elke keer maar 100 euro -.-![]()
Pff ben maar blij! Wordt er gek van! Was 2x rond level 10 en had 20k.. niet enorm veel, maar toch vervelend.. Hoe weet je trouwens of de cloud down is ofzoiets hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Stadsgenoot!Geen last van hier, meerdere keren opgestart en nog steedds m'n character en geld alles opgeslagen.
![]()
Net met fritsflits aan het chillen, freeroam, helicopter gejat en uiteindelijk een straaljager! Heel wat spelers daarmee de angst aangejaagd
![]()
![]()
Haha, jij vloog weg in die straaljager en ik probeerde nog te vluchten met de helikopter..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:21 schreef marimbondo het volgende:
Net met fritsflits aan het chillen, freeroam, helicopter gejat en uiteindelijk een straaljager! Heel wat spelers daarmee de angst aangejaagd
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Was zeker met SonnyB4 (ik), Kiko en Leo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Zit een race te spectaten met fokkers nu, gaat er heftig aan toe![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:39 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Was zeker met SonnyB4 (ik), Kiko en Leo?
Daarna een heel matige Deathmatch, dus toen maar geleaved![]()
![]()
Ooh, jij was Malle Henk? Ja, ik had teveel kills gekozen, iets van 30, haha. We zijn uiteindelijk ook allemaal geleaved.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja
Daarna een heel matige Deathmatch, dus toen maar geleaved![]()
![]()
Heeft iemand al in zn eentje een fighter jet weten te stelen? De tutorials die ik op internet zie zijn die hekken bij de maingate open waardoor je met de auto erin kan..
Ben net met een helicopter erboven gaan vliegen, eruit gesprongen en dan die hangar binnen proberen te parachuten, maar ik werd in de lucht al doodgeschoten..
Spawnplek als je doodgaat in de militairy-base is ook dramatisch, 5 minuten lopen naar een auto..![]()
Leo, ik had je per ongeluk verwijderd als friend, voeg je later wel weer toe
Ja die deathmatch was een beetje jammer.. :pquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:42 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Ooh, jij was Malle Henk? Ja, ik had teveel kills gekozen, iets van 30, haha. We zijn uiteindelijk ook allemaal geleaved.![]()
Ja het is echt heel makkelijk. Bij die tunnel aan de kust die onder de basis heen gaat, kan je met een snelle auto van boven naar beneden naast de ingang van de tunnel over het hek springen. Dan rijd je zo snel mogelijk naar de open hangaar waar een jet in staat en je bent weg voor het grote geschut op komt dagen. Het is mij bijna elke poging gelukt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:50 schreef Flixxy het volgende:
Heeft iemand al in zn eentje een fighter jet weten te stelen? De tutorials die ik op internet zie zijn die hekken bij de maingate open waardoor je met de auto erin kan..
Ben net met een helicopter erboven gaan vliegen, eruit gesprongen en dan die hangar binnen proberen te parachuten, maar ik werd in de lucht al doodgeschoten..
Spawnplek als je doodgaat in de militairy-base is ook dramatisch, 5 minuten lopen naar een auto..![]()
rondje Los Santosquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:10 schreef Aerioz het volgende:
Half gta af gereden met kamikazebanaan.![]()
Zet mijn ook maar op de PSN lijst.
xDaNcInG_KiLLeR (Aerioz)gewoon omdat het kan
![]()
Ik dacht al waar gaat ie heen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
rondje Los Santosgewoon omdat het kan
![]()
![]()
Dit spel is absoluut amazing, helemaal met anderen. Alles zit erin. Binnenkort ff met z'n 16en parachute-springen dacht ik zo!![]()
![]()
Nee hoor, ik was bij haar. Huhu.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ha toeval dit.
Dat zei je moeder net ook.![]()
bedtijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:42 schreef verdacht.individu het volgende:
mensen nu online op xbox 360?![]()
![]()
Was idd een klein beetje chaos,quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:14 schreef Divje het volgende:
Met 9 FOK!kers in een sessiongevangenis op stelten gezet
mee bekant vangde gin haas.![]()
ik ben wakker maar xbox 360quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:28 schreef BramPowert het volgende:
Wie is er nog wakker en wil spelen? PS3
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:38 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
ik ben wakker maar xbox 360
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Hoe kun je eigenlijk zien op de map wie bij je eigen crew zit,
Ik zie alleen maar witte bollekesmee bekant vangde gin haas.![]()
Je crewmaten hebben een gekleurde ring om hun witte bolletje staan. Als je alleen maar witte bolletjes ziet, zit je niet met crewmaten in de game (of het is weer gebugged ofzo)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:40 schreef kawa4 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk zien op de map wie bij je eigen crew zit,
Ik zie alleen maar witte bollekesJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
kan ik ook meerdere crews joinen?Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:42 schreef verdacht.individu het volgende:
kan ik ook meerdere crews joinen?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
net weer me savefile weg online jammer had net gekke wapens. maarja koop is een xbox 360 dan konden we samen geld maken!quote:Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Ik heb al een Xbox 360, maar heb GTA alleen voor PS3quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:49 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
net weer me savefile weg online jammer had net gekke wapens. maarja koop is een xbox 360 dan konden we samen geld maken!
al me vrienden zijn offlinequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:53 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb al een Xbox 360, maar heb GTA alleen voor PS3
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
Ik zag je net nog voorbij flitsen in een sessiequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:53 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb al een Xbox 360, maar heb GTA alleen voor PS3waren wel meer fokkers. wat een feest haha
Jij was in die geel/paarse sabre toch?quote:En ik zag jou gewoon met een rood rondje om het cirkeltje.
Rondje om het cirkeltje? Wuut
Was idd lachenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:14 schreef Divje het volgende:
Met 9 FOK!kers in een sessiongevangenis op stelten gezet
![]()
![]()
Die helicopter gevechtenquote:
Tevens is het online gedeelte van socialclub onlinestatistieken mensen! STATISTIEKEN!
WTF, ik loop continu met 20.000/30.000 rond, maar heb al $228,019 verdient en $189,067 uitgegeven?Heb alleen een garage.. terwijl ik al een mooi huis had kunnen hebben
Valt verder een beetje tegenin het pauze menu is meer te vinden..
Online guide is wel handig!
[ Bericht 12% gewijzigd door Divje op 05-10-2013 03:21:31 ]oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wat is je PSN? Dan voeg ik je ff toe. Ik wil spelen, JETZT!!einz11quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:01 schreef Divje het volgende:
Ik zag je net nog voorbij flitsen in een sessiewaren wel meer fokkers. wat een feest haha
Hmm, je kan maar 1 property ownen? Dus het aantal wagens is ook gelimiteerd tot 10..DivHH, maar ben niet meer online, ga zo slapen.. Morgen weer!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:09 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wat is je PSN? Dan voeg ik je ff toe. Ik wil spelen, JETZT!!einz11
Bijna 200 crew leden zie ik
Oh, ik zat eerder ook een tijdje met jou in een game dacht ik. Waren we samen niet winkels aan het overvallen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:10 schreef Divje het volgende:
Hmm, je kan maar 1 property ownen? Dus het aantal wagens is ook gelimiteerd tot 10..
[..]
DivHH, maar ben niet meer online, ga zo slapen.. Morgen weer!
Heb je geadd
Is ook zo!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:11 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Oh, ik zat eerder ook een tijdje met jou in een game dacht ik. Waren we samen niet winkels aan het overvallen?
Heb je geaddZal je morgen accepteren, ga nu plat
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew/gtav
Tof!
Ik heb me ook aangemeld voor de fok crew.Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.![]()
-kan niet met vrienden connecten
-moest nieuwe char maken want oude was bugged
-word zonder dat ik dat wil met andere mensen geconnect
-waaronder zielige niggerkinderen die alleen bezig zijn met spawnkillen de hele tijd terwijl jij nog in opties zit te klooien.
-nogsteeds niet met vrienden kunnen connecten, hun ook niet met mij
(ja tutorial al gedaan ja)
-friendscreen laad uberhaupt 9/10 x niet.
-cloudserver problemen 24/7
-snapmatig connect niet met servers.
-zzzz
probeer het over paar dagen wel weer, ben het zat nu.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Tip voor die irritante kinderen: Free-aim.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:19 schreef BaajGuardian het volgende:
-kan niet met vrienden connecten
-moest nieuwe char maken want oude was bugged
-word zonder dat ik dat wil met andere mensen geconnect
-waaronder zielige niggerkinderen die alleen bezig zijn met spawnkillen de hele tijd terwijl jij nog in opties zit te klooien.
-nogsteeds niet met vrienden kunnen connecten, hun ook niet met mij
(ja tutorial al gedaan ja)
-friendscreen laad uberhaupt 9/10 x niet.
-cloudserver problemen 24/7
-snapmatig connect niet met servers.
-zzzz
probeer het over paar dagen wel weer, ben het zat nu.![]()
Ik stond even stil aan de kant van de weg (eerste keer) ff opties in, toen berichtje sturen naar broertje gezien we al een uur probeerden bij elkaar in de game te komen, zon gast liep in de buurt, stapt in de auto en schiet me in 1 hit dood vanuit de auto met een uzi..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:24 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Tip voor die irritante kinderen: Free-aim.
spawn ik weer na dikke loading sessie inclusief filmpje van een vliegende halve jezus oid, word meteen weer afgeknald, etc etc..
Ik dus wat weg rijden zie ik hele tijd zelfde naam (zelfde kutkind dus) kills insert andere naam x 20, weer en weer.. echt fucking zielig dat soort honden.
Toen was ik wel weer klaar met public games.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Yep dat was mijn leipe autooke.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 03:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zag je net nog voorbij flitsen in een sessiewaren wel meer fokkers. wat een feest haha
[..]
Jij was in die geel/paarse sabre toch?En ik zag jou gewoon met een rood rondje om het cirkeltje.
Rondje om het cirkeltje? Wuut
Maar ik zag nix bij jullie, ach mischien morgen wel.mee bekant vangde gin haas.![]()
Het is net Monopoly: Ga terug naar start en je ontvangt geen ¤20000.
Het is wel frustrerend om steeds weer opnieuw te beginnen met een nieuw poppetje.
Wel aangemeld bij de Fok! crew (PSN: Remqo82)"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Tot zover de berichtgeving vanuit Nystiq HQ, terug naar de studio.quote:ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 05:43 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[..]
Tot zover de berichtgeving vanuit Nystiq HQ, terug naar de studio.
Heb me ook aangemeld voor de crew: PhilSpi
Lijkt me lachen als het eindelijk eens goed werkt om effe te kutten met wat NL'ers!![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:40 schreef Mothzor het volgende:
Bij gebrek aan online maar weer bezig geweest met de sp.
Heb nu 1,5 miljard op alle chars
En GTA Online status WERKT !!!![]()
Heb vanochtend een aantal keer geprobeerd om online te komen, maar cloud servers liggen eruit. Vaag, want de rest van de wereld speelt wel maar ik niet
note; mijn level 5 karakter staat ook niet op social club aangegeven
Heel vreemd, van het begin scherm kom ik er online niet in. Vanaf de singleplayer kom ik wel in de online wereld:![]()
Zo is datquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach ja beter online zijn dan helemaal niet![]()
![]()
Gebruik je wireless of kabel? Had er net een kabel in gedaan maar alleen mijn download snelheid gaat omhoogquote:
ik heb het via wirelessquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gebruik je wireless of kabel? Had er net een kabel in gedaan maar alleen mijn download snelheid gaat omhoog![]()
![]()
![]()
Hoe heet jullie character? Ik heet Al Paca.![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Debiel o.i.d. Moest in het begin steeds een nieuw poppetje maken. En nou net deze blijft die onthouden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:09 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe heet jullie character? Ik heet Al Paca.
🍆![]()
YFCquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:09 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe heet jullie character? Ik heet Al Paca.![]()
![]()
![]()
Hoe werkt het trouwens met auto's kopen? Wanneer iemand ermee wegboekt ben je m dan kwijt? Of als iemand m sloopt??Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
![]()
ik kan NOGSTEEDS niet inloggen, elke x die cloud die eruit ligt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik weet wel als je auto echt helemaal kapot is moet je een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:16 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe werkt het trouwens met auto's kopen? Wanneer iemand ermee wegboekt ben je m dan kwijt? Of als iemand m sloopt??![]()
Je kan niet andermans auto stelen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Het kan wel, maar dan moet je je eigen deuren vergrendelen via de select toets en dan instellen in de menuquote:![]()
![]()
Nja al die missies werken ook niet. 'Job failed to download, please try again later' dus zo veel is er niet eens te doen..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ach ja beter online zijn dan helemaal niet![]()
jullie een idee om die cloud bug te fixen ? ik wil nu toch ook wel graag een keer online spelenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
supercars kan je niet verkopen aan LS customsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:46 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is dit nou weer
'This vehicle is too hot to modify? Purchase high end vehicles only' :smelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Maar dus ook niet repareren of je eigen maken? Dat moet ook in lsc tochquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
supercars kan je niet verkopen aan LS customs![]()
Jupquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:57 schreef fotostarter het volgende:
als er een gekleurde kring om het witte bolletje staat is het iemand uit je crew toch?![]()
Dat heb ik dus ook. Ik wil ook gewoon meedoen aan races etc. Ik begrijp wel dat ik verder ben dan sommige mensen, maar je wordt het lopen alleen door een stad met anderen wel zat. En daarbij is mijn eigen auto weg en kan de verzekering niet bellen. Ook kan ik geen nieuwe mijn eigen maken, beetje jammer. Weet iemand waar die kan zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:21 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nja al die missies werken ook niet. 'Job failed to download, please try again later' dus zo veel is er niet eens te doen..![]()
Je hebt toch een tracker geïnstalleerd en dan zie je hem terug op de map?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:09 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik wil ook gewoon meedoen aan races etc. Ik begrijp wel dat ik verder ben dan sommige mensen, maar je wordt het lopen alleen door een stad met anderen wel zat. En daarbij is mijn eigen auto weg en kan de verzekering niet bellen. Ook kan ik geen nieuwe mijn eigen maken, beetje jammer. Weet iemand waar die kan zijn?![]()
Nee, haha, dat is het rare. Ik kan de verzekering niet bellen en ik kan hem nergens vinden. Als ik een nieuwe auto erin rij moet ik ervoor betalen, dus hij heeft wel geregistreerd dat ik een auto heb, heel vaag!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt toch een tracker geïnstalleerd en dan zie je hem terug op de map?![]()
Denk dat je een nieuwe auto moet nemen met nieuwe trCkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:15 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nee, haha, dat is het rare. Ik kan de verzekering niet bellen en ik kan hem nergens vinden. Als ik een nieuwe auto erin rij moet ik ervoor betalen, dus hij heeft wel geregistreerd dat ik een auto heb, heel vaag!![]()
Maar dan moet ik betalenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denk dat je een nieuwe auto moet nemen met nieuwe trCker![]()
![]()
Ik word er echt kriebelig van dat iedereen speelt, en ik gewoon blijf hangen bij die eerste race. het werkt gewoon NIET.![]()
Wat bij mij hielp, was zodra je automatisch richting die race loopt, alle knoppen in te drukkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik word er echt kriebelig van dat iedereen speelt, en ik gewoon blijf hangen bij die eerste race. het werkt gewoon NIET.
MentionedDCMJ![]()
Weet iemand hoe dit zit? Ik spawn, ik hoor mensen over voice chat, maar ik zie me karakter niet dus FPS en ik kan ook niets doen
Heb dat geprobeerd, en al zeker 20xquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:30 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Wat bij mij hielp, was zodra je automatisch richting die race loopt, alle knoppen in te drukkenKrijg er geen verandering in. Al met al valt deze game me zwaar tegen
![]()
Komt nog wel goed als alles naar behoren werkt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Heb dat geprobeerd, en al zeker 20xKrijg er geen verandering in. Al met al valt deze game me zwaar tegen
![]()
`herkherkenbaarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik word er echt kriebelig van dat iedereen speelt, en ik gewoon blijf hangen bij die eerste race. het werkt gewoon NIET.
al mn maten online, geen problemen
ik heb die cloud error
Dat stukje waar die gast uit zn auto stapt 2x en dan een loading screen krijgt?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:28 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik word er echt kriebelig van dat iedereen speelt, en ik gewoon blijf hangen bij die eerste race. het werkt gewoon NIET.Young bloods everywhere....![]()
Komen jullie voorbij het cloud scherm ?
Kan echt niets doen, zodra ik iets wil joinnen krijg ik te zien dat ik alleen temp chars kan spelenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer eens een tijdje Story mode te spelen en opletten of je rechtsonder een oranje rondje ziet ronddraaien. Zoja, dan pakt die de cloud wel. Bij mij ben ik er toen op die manier een x ingekomen. Of na 5 min ff naar online gaan en dan erin proberen te komen. Het is het proberen waard.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:40 schreef Jimbo het volgende:
`herk
[..]
herkenbaar
al mn maten online, geen problemen
ik heb die cloud error![]()
ik heb alles in story al gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:47 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Probeer eens een tijdje Story mode te spelen en opletten of je rechtsonder een oranje rondje ziet ronddraaien. Zoja, dan pakt die de cloud wel. Bij mij ben ik er toen op die manier een x ingekomen. Of na 5 min ff naar online gaan en dan erin proberen te komen. Het is het proberen waard.
doet ie dat ook met normaal spelen ? dus gewoon freeroamenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, gewoon ff 5 min story mode spelen, geen missie o.i.d.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb alles in story al gedaan
doet ie dat ook met normaal spelen ? dus gewoon freeroamen![]()
godverdomme ben net lekker stores aan het beroven loopt dat hele kankerding vast waardoor me playstation ook vast looptmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dat gebruik je niet, het is voor de sier en je kan er niet door heen kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:07 schreef Johnbon het volgende:
Noob vraag, heb scope op me smg gekocht.Hoe gebruik ik?![]()
![]()
aim + l3 denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:07 schreef Johnbon het volgende:
Noob vraag, heb scope op me smg gekocht.Hoe gebruik ik?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
De update voor de Xbox lijkt slechts een tijdelijke noodoplossing om mensen door de tutorial te helpen. Ik heb net de tutorial missies tot aan Cypress Flats (is optioneel) doorlopen, en die voortgang is opgeslagen. Alles wat ik daarnaast deed (wapens kopen, auto verkopen, auto verzekeren, winkels beroven, etc) is niet opgeslagen.
Goed bezig Rockstar... we komen zo geen steek verder.![]()
![]()
cypress flats doet het hier niet eens , loopt alles vast -/-quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:09 schreef Desunoto het volgende:
De update voor de Xbox lijkt slechts een tijdelijke noodoplossing om mensen door de tutorial te helpen. Ik heb net de tutorial missies tot aan Cypress Flats (is optioneel) doorlopen, en die voortgang is opgeslagen. Alles wat ik daarnaast deed (wapens kopen, auto verkopen, auto verzekeren, winkels beroven, etc) is niet opgeslagen.
Goed bezig Rockstar... we komen zo geen steek verder.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Nadat ik die cirkel ben binnengelopen en de tekst over de missies kreeg, ging ik er ook meteen weer uit. Maar die hoef je dus niet per se te doen om de tutorial af te ronden. Je moet er alleen naartoe lopen zodat je de rest van de race- en missie-icoontjes op de map ontgrendelt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
cypress flats doet het hier niet eens , loopt alles vast -/-![]()
ik denk dat ie t doet inmiddels
Bij mij doet 'ie het ook (tenminste, free roam... de missies en races doen het niet). Alleen er wordt niets opgeslagen dus het heeft weinig zin.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: