SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nja, week geleden gebeurde dit natuurlijk ook al en die kaartjes gingen vrij snel omhoog. Maar zal misschien wel wat langer duren nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
Binnen over 2 maanden als het zo doorgaat ja
Dit gaat om gekochte kaarten gewoon he..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou wel grappig zijn als alle ongebruikte duplicates dadelijk gewoon verdwijnen![]()
Maar ik gun het jullie niet hoor, hoop op een mooie winst voor jullie. Ik heb er geen zin in en doe het lekker op de oude manier met vroege IF's
Ja maar zouden die untrackbaar zijn? Het blijven geduplicate kaartjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit gaat om gekochte kaarten gewoon he..
Mensen die ze eerlijk kopen kunnen ze niet benadelen. En denk ook niet dat ze het verschil kunnen zien in code.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar zouden die untrackbaar zijn? Het blijven geduplicate kaartjes
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoe het met bans zit ?
stel mn account krijgt een ban maar ik heb vanaf dat account allemaal spelers naar mn main gezet, bannen ze dan ook mn main account of alleen de 'mule'?
Gay :/quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide. Zo ging het destijds bij tamperen tenminste wel.
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die ze eerlijk kopen kunnen ze niet benadelen. En denk ook niet dat ze het verschil kunnen zien in code.
Ze kunnen dit niet bannen hoor, aangezien iedereen die kaartjes koopt ook automatisch glitchte en het sowieso iets in de app zelf is, EA maakt dit zelf mogelijk het is niet zo alsof je hier iets anders voor moest downloaden of iets moest hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand hier hoe het met bans zit ?
stel mn account krijgt een ban maar ik heb vanaf dat account allemaal spelers naar mn main gezet, bannen ze dan ook mn main account of alleen de 'mule'?
Nee hoor? Daar moet je wel doelbewuste handelingen voor verrichtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar mensen die eerlijk hebben gekocht hebben zelf ook duplicates gemaakt door die glitch. Aangezien ik er ook een aantal had gekocht maar er steeds meer in mijn Club bij kreeg door die glitch
Niet waar. 2 of meerdere kopen en naar je club sturen en je had er 1 meer dan je gekocht hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee hoor? Daar moet je wel doelbewuste handelingen voor verrichten
Mja ik doe iets anders, ik kan zelf de kaartjes dupenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze kunnen dit niet bannen hoor, aangezien iedereen die kaartjes koopt ook automatisch glitchte en het sowieso iets in de app zelf is, EA maakt dit zelf mogelijk het is niet zo alsof je hier iets anders voor moest downloaden of iets moest hacken.
Je moet ze toch heen en weer sturen tussen je club en tradepile?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waar. 2 of meerdere kopen en naar je club sturen en je had er 1 meer dan je gekocht had
Dat kan iedereen, maar je kan ook per ongeluk een teveel naar je TP hebben gestuurd en dan er een terugsturen en dan ineens een extra hebben. EA kan hier heel moeilijk een zaak van maken, wat ze met Tamperen wel konden natuurlijk. Dat was echt doelbewust hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik doe iets anders, ik kan zelf de kaartjes dupen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |