en die Pin 13 kan je heel makkelijk vinden.. je hebt een bult zwarten aan 1 kant.. en daar tussen zit ineens een (vaak ook dunnere) groene*.. die verbind je met zwart..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik betaal voor de 2 9 euro, dus valt mee
[..]
Ahhhh dankje!! je komt ook op me lijstje
Morgen krijg ik de voeding binnen, dus dan ga ik het eens uitproberen.
Weetje, als ik morgen de voeding binnen heb dan zal ik de kabels uit elkaar leggen en nummeren en een foto maken en deze hier plaatsen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en die Pin 13 kan je heel makkelijk vinden.. je hebt een bult zwarten aan 1 kant.. en daar tussen zit ineens een (vaak ook dunnere) groene*.. die verbind je met zwart..
* kan ook wel eens een andere kleur hebben.. heb ze ook al in het wit en paars gezien :/
Denk dat ik een andere voeding heb, want ik heb 1 groene en 1 paarse die even dik is als de andere draden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en die Pin 13 kan je heel makkelijk vinden.. je hebt een bult zwarten aan 1 kant.. en daar tussen zit ineens een (vaak ook dunnere) groene*.. die verbind je met zwart..
* kan ook wel eens een andere kleur hebben.. heb ze ook al in het wit en paars gezien :/
random geel en random zwart? :-) voor 12Vquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef 0108daniel het volgende:
Had een YouTube filmpje opgezocht en heb de zwarte erboven gebruikt.
De voeding werkt en is heel stil
Ook de verlichting werkt perfect.
Nu nog de voeding op de motor aansluiten, zou je dat ook met pijltjes kunnen aangeven?
Het werkt perfect!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
random geel en random zwart? :-) voor 12V
random rood en random zwart voor 5V
ja en dat muziekje wat er in zit.. alleen ik weet niet van wie dat isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:59 schreef rijsttafel het volgende:
Goed bezig!
Nu nog een speaker erin die zegt: WEER EEN WINNAAR, TUDUDUDU WEER EEN WINNAAR
Jean Michel Jarre - Oxygene 4quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja en dat muziekje wat er in zit.. alleen ik weet niet van wie dat is
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre - Oxygene 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |