Ik ben er zelf wel voor te porren (quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:42 schreef Leipo666 het volgende:
regel genoeg vrouwen en de mannen komen vanzelf
daarom ook dit topic, nou stil zodat ik ook kans maak mee te doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Alle fokkers zijn maagd en blijven maagd
En op het moment supreme schrikken van alle wangedrochten die hun opperwachtmeester wel eens tussen jouw flamoes willen laten glijdenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:44 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik ben er zelf wel voor te porren () maar ik weet niet of er veel andere vrouwen op FOK! zijn die ook deze gedachtes hebben?
ben jij niet minimaal 35cm diep dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar nee, ik kom niet(hihi), ben bang dat ik scheur door alle fokkers met hun 30cm+
centimeter?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Haha ik heb ook wel zin, alleen ben ik nog maar 19.....
kan gebeuren maat. maar 19 jaar is oud genoeg tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:17 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
19 jaar... mijn lul is ietsjes kleiner
Of 30 fokkers met overgewicht en extreem veel puistenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:12 schreef Skv het volgende:
TS ligt daar straks in dat huisje met 30 puberende jongetjes.
Uhmm... ik ben niet lelijk ofzo!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of 30 fokkers met overgewicht en extreem veel puisten
Of jij en ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of 30 fokkers met overgewicht en extreem veel puisten
haha jawel.. Het is net uit met mijn ex vriendin..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
kan gebeuren maat. maar 19 jaar is oud genoeg toch
Nou, ik ben bloedserieus, dus aan mij zal het niet liggen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even aankijken wat voor pareltje dit wordt
Perfecte gelegenheid om je verdriet af te reageren op wat hoerige FOK!stersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
haha jawel.. Het is net uit met mijn ex vriendin..
Ik bedoel maar... alleen doe ik het niet met iedereen ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Perfecte gelegenheid om je verdriet af te reageren op wat hoerige FOK!sters
Het zij maar zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is het geen gangbang, dat is niet de bedoeling.
Waarom niet? #yoloquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:23 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik bedoel maar... alleen doe ik het niet met iedereen ofzo.
Nog in love met z'n exquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gangbangquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:39 schreef HotSummerNight het volgende:
Hey Fokkers,
Ik zou graag een gangbang organiseren, ergens in het voorjaar, dus er is nog voldoende tijd om het e.e.a. te plannen. Het idee is om een weekend lang een centerparcs huisje af te huren (naar gelang de animo, mss upgraden naar zo'n boerderij waar je met 40 man kan overnachten) om vervolgens een weekend lang plezier te hebben.
Wat ik tot nu toe heb bedacht:
- vooraf een bedrag overmaken i.v.m. kosten huur huisje
- geen luidruchtige sex tussen 01:00 en 08:00
- condoom verplicht, ga je van poesje naar poesje, ff condoom wisselen
- geen sex op plaatsen die zichtbaar zijn voor het publiek (bv buiten of voor een open raam)
Wie heeft er nog meer goede ideeen/regels waaraan dit moet voldoen.
Natuurlijk moet er een evenwicht zijn tussen de hoeveelheid mannen en vrouwen, hoe ik dit voor elkaar ga krijgen weet ik nog niet, hebben jullie goede ideeen daar over?
Nou lekker gleufdier van me, kom dan gewoon lekker gangbangen met 20 mannenquote:
Praat je vaker zo tegen vrouwen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou lekker gleufdier van me, kom dan gewoon lekker gangbangen met 20 mannen
Sommige? Hahahahahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:25 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha omdat ik hem van sommigen echt niet omhoog kan krijgen misschien?![]()
![]()
quote:
Alleen tegen minderjarige meisjes. Vrouwen vind ik engquote:
Stukje afkappen, komt wel goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:33 schreef richolio het volgende:
Schrijf mij ook maar in. Ik zit alleen wel met een probleempje. Mijn lul is namelijk 38 cm lang, dit kan wel voor ophef zorgen. Ik wil namelijk niet alle Fok!Mannen jaloers maken.Maar hier zullen we wel uit komen hoop ik
Gelukkig is 14+ al legaal bij jou.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen tegen minderjarige meisjes. Vrouwen vind ik eng
Ontopicquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Praat je vaker zo tegen vrouwen?
[..]
Sommige? Hahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |