Bij Dierenthuis vinden de katten; als ik er op kan, dan past het haha.quote:Op maandag 4 november 2013 08:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat leuk!
En wat komisch, die dikke witte kat aan het eind op het randje van dat bankje.Het past eigenlijk gewoon niet
Ja, maar het kan pas in maart ofzo geloof ikquote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Djuuls het volgende:
Dan heb je op facebook vast ook de foto's gezien van afgelopen zaterdag, bezoekdag..... krijg je al zin om ook te komen
Jupquote:Op maandag 4 november 2013 17:55 schreef Djuuls het volgende:
Dan heb je op facebook vast ook de foto's gezien van afgelopen zaterdag, bezoekdag..... krijg je al zin om ook te komen
Ja hij heeft nog goede jaren gehad bij dierenthuisquote:Op maandag 4 november 2013 13:03 schreef Djuuls het volgende:
Indaha, triest nieuws van Milo. Ik was in Dierenthuis een dag voor zijn overlijden ( als vrijwilliger). Ik heb Milo verzorgd samen met Alice ( beheerder). Hij heeft wat gegeten en medicatie gekregen en we hebben hem op een zachte deken gelegd. Je hoopt dan dat hij er bovenop komt maar helaas. Gelukkig heeft hij in Dierenthuis een super tijd gehad, het was een schatje. Daar doe je het toch voor.
Ja en Ollie onze hond ookquote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup
Zit idd al behoorlijk vol begreep ik uit de mail.
Maar als ik kom, poetsen jullie Janetje dan vast ff op?
Ik heb er al 4quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Djuuls het volgende:
Als jullie met een Fokdelegatie komen en 1200 keukenrollen dan is er misschien wel eerder een gaatje in de agenda?![]()
Zo groots gaan we het niet meer aanpakkenquote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef Djuuls het volgende:
Als jullie met een Fokdelegatie komen en 1200 keukenrollen dan is er misschien wel eerder een gaatje in de agenda?![]()
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind jouw reacties een beetje opdringerig.quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef Djuuls het volgende:
4 keukenrollen is een goed begin, nog maar 1196 rollen te gaan
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Onderleggers, injectiespuiten, gourmet, whiskas en wegwerphandschoenen staan te wachten op een geschikte verstuurdoos en gaan dan richting Almere
Whahahahaaaaaaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |