SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Van Gaalquote:
Ik heb er maar 30, alles gekocht en nu door m'n coins heenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:02 schreef Jorwol het volgende:
Nee maar echt hoor, als hier een aantal mensen al meer dan 100 van die kaartjes hebben, zijn er ook altijd van die kansloze gasten die er al meer dan 1000 ofzo hebben, die economie is echt fucked. Zeker als de glitch niet snel gedicht wordt.
nopequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Michaelvanb het volgende:
glitch werkt niet op de webapp of wel
Ik kocht er net 1 voor 800cquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Jorwol het volgende:
Ze blijven maar dalen hè, hunter gaat nu al voor 900c
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Michaelvanb het volgende:
Tuurlijk wel.quote:
welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:05 schreef Michaelvanb het volgende:
Werkt idd niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, probeerde het net.
Of ik doe iets fout.
Ik denk dat op het moment geen van die dingen echt iets waard is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is manager League do Brasil 1 nog wat waard?
Maar is die normaal gesproken wat waardquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat op het moment geen van die dingen echt iets waard is.
Ik vind ze konogoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Is het duo Zouma + Umtiti beter dan Bruma + Rekik?
Ik ben niet bijzonder tevreden over Bruma en Rekik, doen heel vaak gewoon niets namelijk.
Zouma deed het prima in mijn gouden team.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Is het duo Zouma + Umtiti beter dan Bruma + Rekik?
Ik ben niet bijzonder tevreden over Bruma en Rekik, doen heel vaak gewoon niets namelijk.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zouma deed het prima in mijn gouden team.
O ja nee die gooi ik echt in de verkoop, lopen elkaar in de weg, doen niets en staan totaal niet op de juiste plek vaak bij mij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had het over Rekik en Brumasorrie
quote:
Is dat die vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef _NZT_ het volgende:
Wie kent de legendarische intro van fifa 2006 nog??? Geniaal:
Giuly en Crespoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:24 schreef _NZT_ het volgende:
Wie kent de legendarische intro van fifa 2006 nog??? Geniaal:
Klik gewoon op het filmpje danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat die van
game after game bladiebla.
Die was awesome ja
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klik gewoon op het filmpje dan!
Dat is um jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat die van
game after game bladiebla.
Die was awesome ja
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klik gewoon op het filmpje dan!
Nicequote:
Unlimited Consumable piles. Goei idee van Ieeeaaaaiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik denk dat Shadow en Hunter voorlopig niet boven de 3k uitkomen.
Ik koop shadow nu voor 750cquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik denk dat Shadow en Hunter voorlopig niet boven de 3k uitkomen.
Mwah, best een prima plan. Alleen die glitch is kutquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Unlimited Consumable piles. Goei idee van Ieeeaaaai
Marchisio ipv Montolivoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Of is mijn middenveld te traag/defensief?
Kutplan. Hoe makkelijk wil je het autobuyers maken. Lekker de hele markt van een kaartje platleggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah, best een prima plan. Alleen die glitch is kut
Dan heb je nog iets meer P's en iemand die naar voren gaatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ah. Ik heb Montolivo al in mijn club. Verkoop ik hem wel.
Ik vraag me af of dat een goed idee isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Straks maar eens wat militos discarden of verkopen. Deelnemen aan dit festijn. Maar de ravage is deze fut editie wel compleet zeg
Mijn team lijkt er aardig op en speelt heerlijk. Nog geen een keer verloren. Ik heb wel cavani in de spits.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Of is mijn middenveld te traag/defensief?
Ik zou het niet doen.. Ik moet nog maar zien of hier nog winst uit gehaald kan worden als het zo doorgaatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Straks maar eens wat militos discarden of verkopen. Deelnemen aan dit festijn. Maar de ravage is deze fut editie wel compleet zeg
Havik, jongenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Grandesco het volgende:
DIE NEDERLANDSE VERTALINGEN VOOR DIE CHEM KAARTJES![]()
![]()
![]()
![]()
Reward: 1800 munten en 1 clubaanpassing-pakket (op zn nederlands)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Er staat een nieuwe cup bij. French Clasique.
Min 5 basisspelers league 1 en min 2 basisspelers frans.
NU INSLAAN STRAKS 6K!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef over_hedge het volgende:
De prijzen gaan al weer omhoognu 850 in plaats van 750
WOOOOWWWWquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef over_hedge het volgende:
De prijzen gaan al weer omhoognu 850 in plaats van 750
laatste wat ik zou doen is hunter en shadow kopen als ik het forum hier zo hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Greedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb serieus al mijn Shadow en Hunter kaarten zojuist voor 2k per stuk verkochtWelke idioot koopt er zoveel voor die prijs. Er werden er steeds wel een paar verkocht maar allemaal
3k moet lukken over paar weken.quote:
Ik had ze er nu gewoon opstaan want heeft verder toch geen zin die ergens te bewaren. Verkopen ze gewoon allemaalquote:
Dan ga ik ze er voor 4k opzetten, kijken hoe gek men is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had ze er nu gewoon opstaan want heeft verder toch geen zin die ergens te bewaren. Verkopen ze gewoon allemaal
Tjah mensen die prijzen gewend zijn denk ik en dan moet je een beetje geluk hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan ga ik ze er voor 4k opzetten, kijken hoe gek men is.
Ik ga er overigens ook flink wat bewaren voor eigen gebruik
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 13:46:22Louis van Gaal: "Nigel de Jong leed teveel balverlies tegen Ajax." Hij had een passzuiverheid van honderd procent. reageer retweet
wat is hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op vrijdag 04-10-2013 om 13:46:22Louis van Gaal: "Nigel de Jong leed teveel balverlies tegen Ajax." Hij had een passzuiverheid van honderd procent. reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
je kan de bal toch verliezen zonder een pass fout te makenquote:
Ja inderdaad!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:11 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Ja inderdaad!!Zoveel mensen gaan zo keihard het schip in als die prijzen niet snel stijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ook zijn dat EA eindelijk een rollback doetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zoveel mensen gaan zo keihard het schip in als die prijzen niet snel stijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel even duren voordat die markt weer terug bij af isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat ze ook niet gaan doen...zoveel van die chem kaartjes nu, zijn niet genoeg spelers om ze op te gebruikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vorige week was exact dezelfde glitch he. Toen zijn de prijzen er ook weer bovenop gekomen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:15 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wat ze ook niet gaan doen...zoveel van die chem kaartjes nu, zijn niet genoeg spelers om ze op te gebruiken![]()
ze verkopen nu bij open bids voor 1200. dus met winst verkopen lukt sowieso wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat toen veel mensen het niet hebben gedaan, maar omdat er toen niet is geband zal het nu op grotere schaal gedaan zijn?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vorige week was exact dezelfde glitch he. Toen zijn de prijzen er ook weer bovenop gekomen.
Dan verkoop ik FIFA ook meteen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Confetti het volgende:
Tis wel een kut gevoel dat die banhammer steeds boven ons hoofd hangt![]()
Het gevoel dat je alles kwijt kan raken
Geen last van. Dit keer maar niet mee gedaan met de glitchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Confetti het volgende:
Tis wel een kut gevoel dat die banhammer steeds boven ons hoofd hangt![]()
Het gevoel dat je alles kwijt kan raken
op het feit na dat vorig week er nog mensen als een malle packs aan het openen waren met FIFA points. waar nieuwe spelers uit komen die weer een chemstyle nodig hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vorige week was exact dezelfde glitch he. Toen zijn de prijzen er ook weer bovenop gekomen.
Het is nu wel veel bekender en mensen hebben geleerd van de vorige keer > welke kaarten en die kaarten bewaren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat toen veel mensen het niet hebben gedaan, maar omdat er toen niet is geband zal het nu op grotere schaal gedaan zijn?
Preciesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is nu wel veel bekender en mensen hebben geleerd van de vorige keer > welke kaarten en die kaarten bewaren.
glitchen is voor domme mensenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen last van. Dit keer maar niet mee gedaan met de glitch
Maar nu wordt er meer misbruik van gemaakt, alleen hier al in het topic sommige mensen die 126 kaartjes van een bepaalde chem hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ze verkopen nu bij open bids voor 1200. dus met winst verkopen lukt sowieso wel.
dat is het mooie van dit topic straks gewoon afspreken dat je elkaar niet undercut en op 5K houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maar nu wordt er meer misbruik van gemaakt, alleen hier al in het topic sommige mensen die 126 kaartjes van een bepaalde chem hebben
we zullen zien, jammer genoeg zijn er ook nog andere mensen op ultimate team naast FOK!ersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is het mooie van dit topic straks gewoon afspreken dat je elkaar niet undercut en op 5K houden.
de lange adem wint altijd. ooit zijn al die glitch kaarten op
Tamperen vorig jaar was ook de 2e keerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik geloof niet dat ze hier voor gaan bannen. Het is hun eigen domme schuld.
Iets met een ezel en 2 keer...
Vorig keer de day after was wel mooi, steeds mensen die er 30 tegelijk goedkoop opzettenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef Jorwol het volgende:
En geduld hebben inderdaad. niet straks bij de eerste de beste prijsstijging verkopen, des te langer je wacht, des te meer $$
gelukkig zijn er andere mensen op FUTquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
we zullen zien, jammer genoeg zijn er ook nog andere mensen op ultimate team naast FOK!ers
Ja maar tamperen is iets anders. Dit was gewoon op de console iets simpels doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tamperen vorig jaar was ook de 2e keer
[..]
Vorig keer de day after was wel mooi, steeds mensen die er 30 tegelijk goedkoop opzetten
Het ging om de 2e keer. Verder is tamperen inderdaad wel iets anders (extern programma).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja maar tamperen is iets anders. Dit was gewoon op de console iets simpels doen
twitter:teebs33 twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Looking into cheating happening in fifa 14. Banhammer time? I think so. reageer retweet
Oeh daar trapten we bijna in.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef over_hedge het volgende:
twitter:teebs33 twitterde op woensdag 19-09-2012 om 17:48:10Looking into cheating happening in fifa 14. Banhammer time? I think so. reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oeh daar trapten we bijna in.
Was vorig jaar wel een schrikmomentje.
Fail van mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oeh daar trapten we bijna in.
Was vorig jaar wel een schrikmomentje.
Ik heb vanmorgen wel wat chemistry kaarten gekocht, straks krijg ik ook een banquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef dion_v_k het volgende:
Zou wel zuur zijn voor kamikazie, eerst Ronaldo pullen en de dag erna een ban krijgen omdat je een paar consumables hebt verdubbeld![]()
![]()
Someone confirm?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:56 schreef RavioliPunch het volgende:
Werkt inmiddels niet meer?
Probeerde het net even.
heeft kamikaze een ronaldo gepulledquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:53 schreef dion_v_k het volgende:
Zou wel zuur zijn voor kamikazie, eerst Ronaldo pullen en de dag erna een ban krijgen omdat je een paar consumables hebt verdubbeld![]()
![]()
ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft kamikaze een ronaldo gepulled
Ja, baas he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heeft kamikaze een ronaldo gepulled
Zijn dat echte contracten of geglitchte contracten?quote:
Kan je uit die eafc (of zo) store kopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zijn dat echte contracten of geglitchte contracten?
Als in, kun je die echt uit een pakje halen?
nee, moet je met EASFC munten kopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zijn dat echte contracten of geglitchte contracten?
Als in, kun je die echt uit een pakje halen?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je uit die eafc (of zo) store kopen
O tofquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, moet je met EASFC munten kopen.
verkapte kijk-mij-rijk-zijn-post.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
Zo denk ik nog maar wat potjes met mijn Ronnie spelen, eerst ff met de auto naar de mac drive.
Dan gaat het hier over helaasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef d1ce het volgende:
Tips om goed en snel coins binnen te harken? Ik doe gelieve niet aan seksuele handelingen
/samequote:
Bukharov en Dzyubaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef TBakkert het volgende:
4-1-2-1-2 speelt echt fantastisch.
Bukharov en Dzyuba als spitsenduo.
In FUT wel toch? Zit je al boven het miljoen in vermogen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook nog bij de Mac en ik ben niet rijk.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn internet penis is ook echt gigantisch nu... wil je voelen?
Scoren allebei veel dat is wat spitsen moeten doen, dus stop met janken aub.quote:
denk dat muller te traag is ;pquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie ? Kost totaal 80k
Je middenveld wordt overlopen, want de workrates van Gündogan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En heb je al een team rondom crzevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In FUT wel toch? Zit je al boven het miljoen in vermogen?
Hoe kost dat team in godsnaam 80K?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat Ronnie de bijnaam van Ronaldinho is ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
Zo denk ik nog maar wat potjes met mijn Ronnie spelen, eerst ff met de auto naar de mac drive.
Met deze prijzen waarschijnlijk niet maar ik had vorig jaar denk ik nog lang niet zoveel een week na de release.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In FUT wel toch? Zit je al boven het miljoen in vermogen?
Ook van Ronaldo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat Ronnie de bijnaam van Ronaldinho is ?
Welke zou jij er neerzetten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je middenveld wordt overlopen, want de workrates van Gündogan.
Wel goed, maar hij zal teveel voorin staan. Gewoon hem op CAM i.p.v één van de andere 2 en dan een Bender op CM.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Welke zou jij er neerzetten?
Ik had een soortgelijk team in 13 en vond het geweldig spelen, maar Gündogan is dus niet meer zo goed nu?
Geluk is met de domme hequote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef wonton het volgende:
[..]
En heb je al een team rondom crzeven
Ik zou Cavani verkopen die is echt slecht door zijn workratesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geluk is met de domme he
[..]
[ afbeelding ]
Ja moet sowieso nog even naar die rechterkant kijken.. maar eerst ff wat potjes spelen zodat ik wat coins heb. Ben sowieso niet zon held in teams maken enzo dus alle suggesties zijn welkomquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Cavani verkopen die is echt slecht door zijn workrates
Hoe speelt Ronaldo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja moet sowieso nog even naar die rechterkant kijken.. maar eerst ff wat potjes spelen zodat ik wat coins heb. Ben sowieso niet zon held in teams maken enzo dus alle suggesties zijn welkom
nice tijd voor een rematchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geluk is met de domme he
[..]
[ afbeelding ]
heb je geen pauze dan tussendoor?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik gegaan ben. College is 3u, na 1u had ik het al gezien
Jawel en toen ging ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je geen pauze dan tussendoor?
Eindelijk. Ik heb het deze week best wel druk gehad (voor mijn doen) en ik heb ook niet heel veel geslapen.quote:
Ga je weer uit in Dokkum?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik heb het deze week best wel druk gehad (voor mijn doen) en ik heb ook niet heel veel geslapen.
Wel langs de supermarkt toch??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit weekend niet al te veel doen (behalve voetbal kijken)
Wtf op vrijdag? Wat doe jij voor opleiding?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ik tot half 8 op school zit
Ik denk een opleiding zitten, haha.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf op vrijdag? Wat doe jij voor opleiding?
haha fattyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat ik wel veel geld uitgeef aan eten en drinken.
Die kan je in de catalogus vinden.quote:
wanneer moeten wij onze skills eens meten in FUT 14 toefmeister ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk een opleiding zitten, haha.
Nou, eerst even al mijn Milito's inruilen voor die shadow kaartjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wanneer moeten wij onze skills eens meten in FUT 14 toefmeister ?
stuur wel een keer een invite als je online bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, eerst even al mijn Milito's inruilen voor die shadow kaartjes
Economie in Rotterdamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf op vrijdag? Wat doe jij voor opleiding?
En dan stijgen die dingen niet voor 4 weken en IF Milito welquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
Lol, ik was zelfs helemaal vergeten dat ik nog 2 IF Milito's had.![]()
Weer 30k extra die ik in chemiekaarten kan steken. Vooral jager, havik en schaduw doen het goed.
Maar jullie kopen ze nu nu in voor 800c - 1000c en verkopen ze later dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
Weer 30k extra die ik in chemiekaarten kan steken. Vooral jager, havik en schaduw doen het goed.
Het spel duurt een jaar. Ik ben een geduldig mensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En dan stijgen die dingen niet voor 4 weken en IF Milito wel
CF>ST was sinds de vorige glitch keer ook niet gestegen (of amper). Grote kans dat nu hetzelfde gebeurt met Shadow/Hunter..
JAGERquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
Kan heel goed kloppen, maar over een stuk of 100 kaartjes pak je gewoon meer winst dan over 2 kaarten. Er zit bij allebei een risico aan en ik wil dat risico liever nemen als ik de periode waarin ik verkoop kan spreiden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En dan stijgen die dingen niet voor 4 weken en IF Milito wel
CF>ST was sinds de vorige glitch keer ook niet gestegen (of amper). Grote kans dat nu hetzelfde gebeurt met Shadow/Hunter..
De TT deed me dit zeggen. Zo'n jongen bij mij op school zei het ook.quote:
Godverdommequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De TT deed me dit zeggen. Zo'n jongen bij mij op school zei het ook.
"Jager, havik en schaduw zijn echt vet handige chemiekaarten!"![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
"Ik heb een kat chemiekaart op mijn keeper"
Die caps bij de namen maken het alleen maar grappigerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
"Die caps bij de namen maken het alleen maar grappiger."
Wat een kuttaaltje hebben wij toch eigenlijk maarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die caps bij de namen maken het alleen maar grappiger
Je kan beter handschoen gebruikenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Ik viel van me stoel af toen ik dit las...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter handschoen gebruikenx1000
Lukaku valt mij ook nog wat tegenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe veel effectiever dan Lukaku
Met de komst van Dzyuba is mijn Bukharov wel iets minder effectief, maar nog steeds een redelijk gemiddelde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe veel effectiever dan Lukaku
Het lijkt nu met deze termen net of we een stelletje wereldvreemden zijn die het over 1 of ander vaag boordspel hebben dat het overgrote deel van Nederland niet kent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kat is nu bijna even duur als schaduw en jagerIk zie sommige namen in het Nederlands en dan weet ik niet eens wat het in het Engels is.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het lijkt nu met deze termen net of we een stelletje wereldvreemden zijn die het over 1 of ander vaag boordspel hebben dat het overgrote deel van Nederland niet kent.
pakket*quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een brons-pakket voor 400 en daar zat 1 gratis brons-pakket in met items, dit pack heb ik net ontgrendeld. Dit is echt grappig
Ja, ik ben ook net klaar met lachen om dit hilarische verhaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een brons-pakket voor 400 en daar zat 1 gratis brons-pakket in met items, dit pack heb ik net ontgrendeld. Dit is echt grappig
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook net klaar met lachen om dit hilarische verhaal
4-1-2-1-2 is goed.quote:
whehequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu krijg ik munten +1000 om te ontgrendelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bijna 2x zo duur als xbox, verkoop maar ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
http://ultimateteamtrading.net/price/8291/72-jese-rodriguez
94k
Nu verkopen denk ?
En meteen weer investerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna 2x zo duur als xbox, verkoop maar ja.
Ruilen voor 25 shadow kaartjes?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
http://ultimateteamtrading.net/price/8291/72-jese-rodriguez
94k
Nu verkopen denk ?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ruilen voor 25 shadow kaartjes?
gr gr
Nee ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:26 schreef Roypsv het volgende:
hahaha zijn jullie nog steeds aan het dubbelen ?
Okequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:29 schreef Roypsv het volgende:
Dries mertens word ook volop in gehandeld
lavezzi ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:29 schreef Roypsv het volgende:
volop handel in IF vermeerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:29 schreef Roypsv het volgende:
Jammer dat Mak geen 5* WF meer heeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
In b4 kut team
Rechterkant kan ik nog verbeteren met Kruse, Prib en DIekmeier, maar ik heb de coins nu niet dankzij de chem kaartjes
iets met heading/dribbling/pacequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Welke Chemistry Style zouden jullie op van Persie gooien in een 4231(2)?
Kat chemistryquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:54 schreef jepperdeprep het volgende:
Welke Chemistry Style zouden jullie op van Persie gooien in een 4231(2)?
ja de club staat vol genoegquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja de club staat vol genoegde sluizen mogen dicht
t is nu 8 uur in Vancouverquote:
Precies. Eerder vanmiddag hoopte ik dat het alsjeblieft nog even door kon gaan. Nu is de slag geslagen en moet EA er echt iets aan gaan doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja de club staat vol genoegde sluizen mogen dicht
mensen die zo grof op 1 item ingekocht hebben gun ik het echt dat het niet meer stijgtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:01 schreef Kiid het volgende:
De score is uiteindelijk: 8x engine, 5x glove, 3 Catalyst, 100x hunter en 240 shadow. Als ze met 2k stijgen is het een flinke winst
Misgunnerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen die zo grof op 1 item ingekocht hebben gun ik het echt dat het niet meer stijgt![]()
Dan gun ik jou ook geen geluk meer in je leven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mensen die zo grof op 1 item ingekocht hebben gun ik het echt dat het niet meer stijgt![]()
Bedankt voor de back-upquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan gun ik jou ook geen geluk meer in je leven.
cm/cmd is ook een goede. Die was ook 4k een lange tijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:05 schreef Roypsv het volgende:
ik heb alleen die kaartjes CAM > CM gedaan
quote:
Ik heb ook wat spelers ingeruild hiervoor. IF Aguero is nu NIF Aguero, IF Alaba is nu NIF Alaba en IF Miranda is nu Santana. Ik gok dat ik met die spelers een verlies heb geleden van 40/50k (hoofdzakelijk IF Aguero), maar heb dan wel weer kunnen investeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
Ik heb het iets minder grof dan jij aangepakt. Maar dat komt omdat ik niet meer coins heb. Nog 1 if Milito te verpatsen
[ afbeelding ]
Daar ga ik vanavond achter komen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had net een doelmannencoach en die geeft TRAPPEN + 5%.
[..]
Jammer dat Mak geen 5* WF meer heeftMet die rechterkant is denk ik niet veel mis. Hoe speelt 4-3-2-1 dit jaar?
speltip 6: spreid je winkansen jongensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan gun ik jou ook geen geluk meer in je leven.
Tot je er een andere style overheen gooit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:08 schreef Thommez het volgende:
Voor hoeveel wedstrijden zijn die kaarten zoals hunter etc? Of zijn die voor altijd?
Het zijn ook wel de twee populairste kaartjes en die altijd gebruik zullen worden. +3 pace/+3 shooting, +3 pace/+3 defending. Dus ik maak me daar geen zorgen om.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speltip 6: spreid je winkansen jongens![]()
als heel fok nog 300 kaarten van 1 chemstyle kwijt moet voor 5Klag me broek aan duigen straks.
dat is mooiquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zijn ook wel de twee populairste kaartjes en die altijd gebruik zullen worden. +3 pace/+3 shooting, +3 pace/+3 defending. Dus ik maak me daar geen zorgen om.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Zhano het volgende:
Toefjes gespot op een steenworp afstand van mijn huisNette Insignia rijd je tegenwoordig
Ik twijfelde daar ook heel erg over hoor, maar dat duurt nog wel even tot die meer waard worden en voorlopig zakken IF Aguero en IF Alaba.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is mooizou alleen nooit me IF alaba er voor in ruilen
![]()
en zeker geen 1st Week IF's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |