Ja. Niet te best.quote:
Ze zijn wel heel gespierd. En ook heel anders dan de bodybuilders - dit is gespierd zijn op conditie ipv kracht. Mesomorfen.quote:
Nou... vertelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
Met het risico van een "daar heb je hem weer", maar ik vond dit te grappig om niet te posten:
[ link | afbeelding ]
Een morfologische analyse van de penis.
Jouw morfologische analysequote:
Er is ook al een Engelstalige sitequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:58 schreef Peter het volgende:
Ype z'n fotostrips worden in het Frans uitgebracht in Frankrijk, België en Canada. En Engelse vertaling staat ook op het programma.
Ik kan niet in KPD. Plus dat ik zoiets niet van plan ben.quote:
jaloers op iemand die kijkt? Ik zou jaloers zijn op iemand die doetquote:
O dan valt t bij mij nog mee. Zal m dit eens vertellen, houdt ie meteen op mij opa te noemenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
Laatst hadden we het over leeftijdsverschillen. Bij DWDD vandaag cougars waarbij een 50+er met een huwelijk met iemand van 23...Dat vind ik wel echt onwijs veel verschil hoor...
Sommige mensen zijn nou eenmaal wat sneller jaloers.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaloers op iemand die kijkt? Ik zou jaloers zijn op iemand die doet
Ik loop niet met oogkleppen op hoorquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal wat sneller jaloers.Misschien mag Peter niet naar andere mannen kijken.
Gewoon gelijk afstraffen! DILF zou nog kunnen. Ben je dan nu eigenlijk ook een cougarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan valt t bij mij nog mee. Zal m dit eens vertellen, houdt ie meteen op mij opa te noemen
Dat was ze gelijk ik niet...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:43 schreef gebrokenglas het volgende:
't heel verklaarbaar als die 50+er een miljonair is.
Wat is deze nog beschaafd.... Ik had toch meer iets met c**k rings verwacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
#addawordruinamovie
Lord of the Wedding Rings
Wat bedoel je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:30 schreef Lejenk het volgende:
Wat is deze?
Voel niet echt de behoefte om alles terug te lezen.
Oh daar ben ik ook nog maar net uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 01:38 schreef Lejenk het volgende:
Zal eens volgen vanaf nu![]()
Zware twijfels enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |