Doen ze bij jou op de sportschool (Ik ga er vanuit dat je bij een sportschool zit?) vetmetingen? Daar kunnen ze je bmr vrij nauwkeurig bepalen. Er klopte online iig weinig vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar 't is niet alsof je even vier kilo spier opbouwt of zo, dus op zich...
En ja, ik eet rond mijn BMR of er een paar honderd kcal boven, dus dat is genoeg
Sheldonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
JaaaHet is weer begonnen he, zo tof!
Ik ben ook verslaafd, maar loop gelijk met de serie dus moet elke week wachtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sheldon![]()
Ik kijk het pas sinds kort, ik ben verslaafd
Alleen. Ik haat met mensen sporten. Ik doe op Maandag en Donderdag medisch fitness waar we een hele leuke groep hebben... maar ik merk daar alleen tijdens het thee drinken wat van want tijdens mijn workout heb ik oordoppen inquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Gaan jullie in je eentje sporten of met meerderen? Ik ben jarenlang samen met een vriend gegaan, die is er op een gegeven moment mee gestopt, toen ben ik nog een tijdje alleen gegaan, maar is er toch de klad in gekomen. Toch best moeite om me dan te motiveren.
Ik liep hard in mijn eentje, heerlijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Gaan jullie in je eentje sporten of met meerderen? Ik ben jarenlang samen met een vriend gegaan, die is er op een gegeven moment mee gestopt, toen ben ik nog een tijdje alleen gegaan, maar is er toch de klad in gekomen. Toch best moeite om me dan te motiveren.
weer je scheenbeen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik liep hard in mijn eentje, heerlijkEn op voetbal ben ik ook gegaan in mijn eentje maar daar mocht ik alweer mee stoppen door een blessure.
Wil je niet een teamsport doen? Dan word je denk ik al iets meer gemotiveerd als je het niet van jezelf hebt.
Ik moet zeggen dat bij het fitnessen het voor mij toch wel motiverend werkt als het een beetje competitief is, dus tegen mekaar op trainen zeg maar. Proberen meer en zwaarder te pakken dan de ander. Als ik alleen ben en ik stel bijvoorbeeld een doel, bepaald gewicht, of tijd, en ik haal dat doel, dan merk ik dat ik het toch minder belonend aanvoelt, dan dat je van een maatje wint ofzo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen. Ik haat met mensen sporten. Ik doe op Maandag en Donderdag medisch fitness waar we een hele leuke groep hebben... maar ik merk daar alleen tijdens het thee drinken wat van want tijdens mijn workout heb ik oordoppen inLekker rustig kan ik me lekker concentreren.
En op Woensdag en Zaterdag ga ik naar de sportschool, ook met oordoppen in
Misschien dat ik eens moet gaan hardlopen, of fietsen misschien, maar ik moet echt vanaf scratch beginnen, want ik heb de conditie van een 90 jarige longpatiënt. Ik zou eventueel wel kunnen gaan voetballen, een aantal vrienden van me zitten in een elftal, maar dat is dus weer zo'n campingelftal waarbij de 3e helft het belangrijkste isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik liep hard in mijn eentje, heerlijkEn op voetbal ben ik ook gegaan in mijn eentje maar daar mocht ik alweer mee stoppen door een blessure.
Wil je niet een teamsport doen? Dan word je denk ik al iets meer gemotiveerd als je het niet van jezelf hebt.
Aan links jep en rechts begint nu ook terwijl ik al 2 weken niet meer heb gevoetbald, en rechts is m'n knie ineens stukquote:
Hmm ja dat herken ik wel, het niet vast willen zitten aan dagen. Dat vind ik ook het nadeel aan voetbal, ik kan er niet tegen als ik dingen MOET, daarom vind ik hardlopen ook zo fijn. Lekker gaan wanneer ik zin heb, maar dat werkt alleen als je zelf een beetje gemotiveerd bentquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat bij het fitnessen het voor mij toch wel motiverend werkt als het een beetje competitief is, dus tegen mekaar op trainen zeg maar. Proberen meer en zwaarder te pakken dan de ander. Als ik alleen ben en ik stel bijvoorbeeld een doel, bepaald gewicht, of tijd, en ik haal dat doel, dan merk ik dat ik het toch minder belonend aanvoelt, dan dat je van een maatje wint ofzo.
[..]
Misschien dat ik eens moet gaan hardlopen, of fietsen misschien, maar ik moet echt vanaf scratch beginnen, want ik heb de conditie van een 90 jarige longpatiënt. Ik zou eventueel wel kunnen gaan voetballen, een aantal vrienden van me zitten in een elftal, maar dat is dus weer zo'n campingelftal waarbij de 3e helft het belangrijkste isDat schiet dan ook niet echt op. Buiten het feit dat de wedstrijden meestal op zondagochtend 9 uur is, ik slaap dan liever uit
Maar ik wil me ook niet liever niet conformeren aan een groep of elftal, ben qua sport of eigenlijk meer qua momenten dat ik het wil doen liever wat onafhankelijker. Zit dan liever niet vast aan tijden of dagen met wedstrijden enzo. Maar dat heb ik eigenlijk met alles
Jawel, nadat je drie kilo bent afgevallen met sporten en dan twee rustdagen hebt... het kan nooit vet zijn, maar vocht, of wat het dan ook is...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
En even puur qua logica MD, niet stom bedoeld of wat dan ook maar ik probeer het te snappen... als je nu beter op je eten let EN drie keer per week sport, kan je toch nooit 2 kilo aankomen?
Nee, ik zit niet bij een sportschool, maar ik heb mijn BMR bepaald na een meting van mijn vetmassa (ik heb jou ooit overigens uitgelegd wat BMR was, remember?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:29 schreef Qwea het volgende:
genoeg Doen ze bij jou op de sportschool (Ik ga er vanuit dat je bij een sportschool zit?) vetmetingen? Daar kunnen ze je bmr vrij nauwkeurig bepalen. Er klopte online iig weinig van
Nou, bij mij werkt het andersom, ik kom altijd aan van sporten. Dat ik nu niet opgeef, maar al vijf weken bezig ben vind ik heel watquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
Ja dat je met meer spieren wat aankomt dat wist ik wel
Maar hoe MD het zelf vertelde, dat klonk niet echt als alleen spiermassa
Ik bedoel dat ik wel snap dat ze liever zelf die weegschaal sneller naar beneden zou zien gaan ipv omhoog omlaag omhoog omlaag. Vooral als je net (toch?) drie keer per week sport zou het in het begin aardig hard moeten gaan, dacht ik.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aan links jep en rechts begint nu ook terwijl ik al 2 weken niet meer heb gevoetbald, en rechts is m'n knie ineens stuk
Mezelf toch maar eens een schop onder mijn kont geven denk. Kom ik dan ook weer net mee wanneer het weer kouder en natter gaat wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hmm ja dat herken ik wel, het niet vast willen zitten aan dagen. Dat vind ik ook het nadeel aan voetbal, ik kan er niet tegen als ik dingen MOET, daarom vind ik hardlopen ook zo fijn. Lekker gaan wanneer ik zin heb, maar dat werkt alleen als je zelf een beetje gemotiveerd bent
Nee hoor, in Nederland valt in de zomer de meeste regen dus dat mag geen excuus zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mezelf toch maar eens een schop onder mijn kont geven denk. Kom ik dan ook weer net mee wanneer het weer kouder en natter gaat worden
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:12 schreef Oognip het volgende:
Ik kom de eerste weken dat ik sport ook aan hoor, m_d. Geen idee wat het is maar het is zo en daarna gaat het hard er af. Knap dat je het iig volhoudt
We kunnen ook gewoon gaan batsenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee hoor, in Nederland valt in de zomer de meeste regen dus dat mag geen excuus zijnen van sporten krijg je het warm. Opgelost, slotje
Je hoeft ook niet alles te vragen hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk precies met je knie? Heb ik nog helemaal niet gevraagd
Kunnen we ook doen inderdaadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon gaan batsen![]()
Als je dat vaak genoeg doet val je ook af en voor de conditie zal het ook niet slecht zijn
Dat klinkt inderdaad niet zo goed nee... en nu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te vragen hoor
Maar sinds ik voetbal hoor ik elke keer een knak (zelfs door m'n muziek heen) als ik kracht op m'n been zet, vooral met fietsen. En als ik door m'n knieën ga hoor ik het kraken en voelt het alsof er wat verschuift. Niet helemaal zoals het hoort
Hoop ik dat maandag m'n medisch dossier bij nieuwe huisarts is en maak ik een afspraak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet zo goed nee... en nu?
Ah dan zal het idd wel vocht ofzo zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jawel, nadat je drie kilo bent afgevallen met sporten en dan twee rustdagen hebt... het kan nooit vet zijn, maar vocht, of wat het dan ook is...
[..]
Nee, ik zit niet bij een sportschool, maar ik heb mijn BMR bepaald na een meting van mijn vetmassa (ik heb jou ooit overigens uitgelegd wat BMR was, remember?![]()
), dus dat klopt wel.
[..]
Nou, bij mij werkt het andersom, ik kom altijd aan van sporten. Dat ik nu niet opgeef, maar al vijf weken bezig ben vind ik heel watEn nee, ik kan me niet voorstellen dat het alleen spiermassa is, zo snel bouw je bij mijn weten geen spieren op. Maar ik weet ook dat ik geen 21000 kcal teveel heb gegeten, dus dat het geen vet kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |