quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
toen ik 4 was wist ik al dat we genept werden, maar ik mocht niks zeggen ivm met mijn oudere broer
Mijn broer was gelukkig dat jaar erna ook van zijn geloof...en we zijn er nog niet over uit of dat door mij kwamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 jaar moeten doen alsof ik het leuk vond op school en thuis nog heel wat jaren extra, aangezien zusje 5 jaar jonger is.
En ontzettend goedgelovig destijds
Wij deden speurtochten in huis...dat was dan wel weer magisch, want elk jaar gingen mijn broer en ik een uur van te voren op zoek en nog kreeg mijn vader het voor elkaar om op die plekken cadeau's te verbergenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo kregen jullie nog wel extraclamg cadeaus Laysa en Ing. Ik wist niet dat er "zoveel". Jaar tussen jullie zat.
en terecht! Boevenbende is het. Met hun criminele ex-leiderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Stelletje opportunisten
50Plus verliest helft aanhang in peiling
Jij bent anders ook een kei in de spreid standquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Queller het volgende:
[..]
En je hangt nog zo lekker strak aan je botten
Whahahahaaaaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een kei in de spreid stand
Jij hoeft ook helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Queller het volgende:
Ik voel het nog steeds
Fijn dat we de foto's nog hebben, want dit doe ik niet nog een keer
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
Nou...ik zou het ook niet doen...respect....repsect...psecret
Ik ga voor jou niet meer op m'n rugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij hoeft ook helemaal niets te doen
Laf u 2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:32 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik hou van jou
[..]
Ja
[..]
Praat voor jezelf
Wtf...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
Bonsoirrrrrrrrrrrrr
Ik heb een dilemma
(Vragen jullie even 'wat dan Greys?' want dat hoort tegenwoordig zo geloof ik dat je dan eerst niet zegt wat er is maar dat anderen het moeten vragen, dus toe maar)
Heb jij daar niet je facebook mee vol staan af en toe?quote:
Vlotjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Vertel meer! Desnoods betalen we bij!!!
Als ik ergens de schijt aan hebquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij daar niet je facebook mee vol staan af en toe?![]()
Dat mensen alleen 'Blergh' posten en jij maar moet raden wat er is?
Het lijkt steeds meer mode tegenwoordig! Toch? Of alleen bij mij?
Hm ja aanbellen durf ik dan dus weer niet, bang dat ik ze misschien wakker maak, stom hequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik ergens de schijt aan heb
Ik zou ff aanbellen eerst of zodanig vrolijk tegen de hond jodelen dat ze wel door hebben dat jij het bent
Niet eens echt enorm, formaatje labrador maar het is een merkloze, een enorm gespierde. Zelfs S had er moeite mee eerder vandaag haha. Je moet echt goed opletten anders sleurt ie zo je arm uit de komquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |