abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132738527
Ik heb eindelijk weer eens een doel behaald:

http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/10/hello-pumpkin.html

Het gaat de laatste tijd wel een beetje matigjes. Ik geef 't weer maar de schuld B-).

Greys. Lokquote. Waar blijven jouw updates?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:01 schreef Greys het volgende:
pi_132749489
Is dat nou moeilijk, zo'n pompoen uitsnijden? Ik ben behoorlijk onhandig met messen (heb de littekens als bewijs) en ben dan bang door te schieten als ik kracht zet. Zo'n schil lijkt me zo stug namelijk. Ziet er tof uit hoor :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132750454
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Is dat nou moeilijk, zo'n pompoen uitsnijden? Ik ben behoorlijk onhandig met messen (heb de littekens als bewijs) en ben dan bang door te schieten als ik kracht zet. Zo'n schil lijkt me zo stug namelijk. Ziet er tof uit hoor :Y
valt op zich wel mee. ik deed het met verstandelijk gehandicapten...als zij het kunnen, kan jij het ook. wel beetje voorzichtig doen natuurlijk ;)
pi_132763447
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een doel behaald:

http://anne101doelen.blogspot.nl/2013/10/hello-pumpkin.html

[ afbeelding ]

Het gaat de laatste tijd wel een beetje matigjes. Ik geef 't weer maar de schuld B-).

Greys. Lokquote. Waar blijven jouw updates?

[..]

Super!!!

Die gaat op m'n lijstje voor volgend jaar!
Screw them.
We're going home.
pi_132764391
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond 'm tamelijk hard, dus bijvoorbeeld echt mooie ronde vormen snijden lijkt mij best lastig als ik 't zelf moet doen.
Vriendlief heeft 'm bij mij gesneden :Y. Die is daar wat handiger in :P. En het was sowieso wel leuk om saampjes te doen *; .
pi_132764555
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik vond 'm tamelijk hard, dus bijvoorbeeld echt mooie ronde vormen snijden lijkt mij best lastig als ik 't zelf moet doen.
Vriendlief heeft 'm bij mij gesneden :Y. Die is daar wat handiger in :P. En het was sowieso wel leuk om saampjes te doen *; .
daar heb je een appelboor voor ;)
pi_132764590
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:54 schreef kvd het volgende:

[..]

daar heb je een appelboor voor ;)
Niet! Want die heb ik niet :6 :D.
pi_132782798
Ik kan weer een doel afstrepen, 60 push ups. Het ging niet van harte, maar ik ben weer een stapje dichter bij de 100 push ups gekomen w/ .

[ Bericht 8% gewijzigd door Devv op 01-11-2013 00:52:16 ]
pi_132784651
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Devv het volgende:
Ik kan weer een doel afstrepen, 60 push ups. Het ging niet van harte, maar ik ben weer een stapje dichter bij de 100 push ups gekomen w/ .
Ik vind het knap hoor, 60 _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132784690
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:40 schreef Devv het volgende:
60 Wtf... 1 woord: Au.
Respect!
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:03:35 #164
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132799446
Straks Voice kijken met cola kip drumsticks. Ben benieuwd hoe het smaakt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:24:00 #165
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132801832
Volgens mij heb ik te veel cola gebruikt. Het blijft best waterig.
pi_132802314
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:24 schreef hexje het volgende:
Volgens mij heb ik te veel cola gebruikt. Het blijft best waterig.
Te veel kan toch niet? Hoeveel heb je gebruikt op hoeveel kip?
En inkoken....deksel eraf, vuurtje wat hoger (en als dat niet lukt wat extra suiker, ketchup en mosterd)
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:41:25 #167
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132802528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Te veel kan toch niet? Hoeveel heb je gebruikt op hoeveel kip?
En inkoken....deksel eraf, vuurtje wat hoger (en als dat niet lukt wat extra suiker, ketchup en mosterd)
Ik ben te snel. Kip is gaar maar het moet nog een uurtje. Ik heb mij netjes aan het recept gehouden. :) Ik heb 500 gram kip en 300ml cola gebruikt.
pi_132802758
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik ben te snel. Kip is gaar maar het moet nog een uurtje. Ik heb mij netjes aan het recept gehouden. :) Ik heb 500 gram kip en 300ml cola gebruikt.
ooooohhhhh....dan komt het helemaal goed :Y
pi_132804683
Doel 13 in de pocket. Op dit moment zit ik een film te kijken uit mijn geboortejaar: ET
Uiteraard de extra lange versie van 2 uur, in HD :)
pi_132804960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:45 schreef Freddeh het volgende:
Doel 13 in de pocket. Op dit moment zit ik een film te kijken uit mijn geboortejaar: ET
Uiteraard de extra lange versie van 2 uur, in HD :)
Ik was eens op vakantie, de eerste keer zonder ouders naar het buitenland. De afspraak gemaakt dat ik zou bellen als ik aangekomen was (lang geleden, pre-mobiele tijdperk). Natuurlijk had ik het veel te druk met andere zaken (feesten, jongens, zonnen enzo) en de telefooncel was wel een kilometertje lopen ofzo ( :') ) en het was warm (+40 graden) en er stond altijd een hele lange rij. Dus deze dame had nooit gebeld.
Hangt er na een paar dagen een briefje bij de ingang van de camping 'kvd, fone home' (inclusief spellingfout en verkeerd gespelde naam), toen voelde ik me aardig E.T. (alhoewel hij het zelf zei natuurlijk). Ik moet er ook altijd aan denken als ik E.T. zie/een fotootje zie van E.T./lees over E.T. :Y
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:57:27 #171
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132805159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef kvd het volgende:

[..]

ooooohhhhh....dan komt het helemaal goed :Y
Helemaal goed gekomen!! Het was erg lekker.
pi_132805304
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef hexje het volgende:

[..]

Helemaal goed gekomen!! Het was erg lekker.
^O^

En nou heb ik er ook zin in :{
pi_132806059
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik was eens op vakantie, de eerste keer zonder ouders naar het buitenland. De afspraak gemaakt dat ik zou bellen als ik aangekomen was (lang geleden, pre-mobiele tijdperk). Natuurlijk had ik het veel te druk met andere zaken (feesten, jongens, zonnen enzo) en de telefooncel was wel een kilometertje lopen ofzo ( :') ) en het was warm (+40 graden) en er stond altijd een hele lange rij. Dus deze dame had nooit gebeld.
Hangt er na een paar dagen een briefje bij de ingang van de camping 'kvd, fone home' (inclusief spellingfout en verkeerd gespelde naam), toen voelde ik me aardig E.T. (alhoewel hij het zelf zei natuurlijk). Ik moet er ook altijd aan denken als ik E.T. zie/een fotootje zie van E.T./lees over E.T. :Y
Lachen, mooie herinneringen zijn dat. Van die kleine dingetjes :D

Zo heb ik bijzondere herinneringen aan het liedje "Breakfast at Tiffany's" omdat ik een week lang ontbeten heb bij een restaurantje in Krakau: Tiffany's
pi_132807237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Lachen, mooie herinneringen zijn dat. Van die kleine dingetjes :D

Zo heb ik bijzondere herinneringen aan het liedje "Breakfast at Tiffany's" omdat ik een week lang ontbeten heb bij een restaurantje in Krakau: Tiffany's
Oh, dat kan ik me helemaal voorstellen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 november 2013 @ 21:55:12 #175
163650 Greys
pi_132807456
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef hexje het volgende:

[..]

Dat heb ik soms ook. Dan vis ik de kip er uit, gooi ik de cola op hoger vuur en als het dan stroperig wordt de kip er weer bij.

Ik heb zelf een Day Zero dipje :@
Loop een paar updates achter, kan even de zin niet vinden om er over te bloggen. Ik ga er dit weekend maar weer eens voor zitten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132811430
Ik heb na het kopen van de spaarpot een doel behaald. En met gemak zelfs, dat had ik na de eerste versie niet aan zien komen ;) Ik heb #71 gehaald, maak en eet 5 overnight oats. Ik vind het heerlijk! Blijf dit ook echt nog een hele tijd doen (tot ik het zat ben en met iets anders moet ontbijten)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_132816845
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb na het kopen van de spaarpot een doel behaald. En met gemak zelfs, dat had ik na de eerste versie niet aan zien komen ;) Ik heb #71 gehaald, maak en eet 5 overnight oats. Ik vind het heerlijk! Blijf dit ook echt nog een hele tijd doen (tot ik het zat ben en met iets anders moet ontbijten)
Heb je nog verschillende varianten gegeten? Ik eet normaal met alleen banaan erin, erg lekker. Gisteren met banaan/pindakaas geprobeerd maar vond dat echt niet lekker.
pi_132817419
Ik heb verschillende gegeten :) En ik ben duidelijk geen fan van sojamelk dus de rest heb ik fijn met griekse yoghurt en koeienmelk gemaakt.
mango-banaan-sojamelk
banaan-amandel-sojamelk
yoghurt-chia - melk - framboos- granaatappelpit
yoghurt - chia - melk - mango - braam - gemengde noten
yoghurt - chia - lijnzaad - melk - framboos

Lang leve het diepvriesfruit van de appie. Voor ik 's avonds begin met koken leg ik eruit wat ik in de oats wil doen en na het eten maak ik de oats. De banaan pel ik natuurlijk wel even zelf ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132817795
Het lijkt me mooi om zo bewust met je gezonde eten bezig te kunnen zijn. Helaas heb ik er al meerdere keren naar gekeken en weet dat ik niet tegen die structuur/textuur kan.

Dus petje af voor jullie!
pi_132817864
Leuk en aardig hoor, dat gezonde ontbijt maar als ik vervolgens een pot chocoladekruidnootjes tegenkom, gaatie leeg.. Ik heb niet voor niets wat afvaldoelen in mn lijstje staan ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132818392
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:24 schreef nectarientje het volgende:
Leuk en aardig hoor, dat gezonde ontbijt maar als ik vervolgens een pot chocoladekruidnootjes tegenkom, gaatie leeg.. Ik heb niet voor niets wat afvaldoelen in mn lijstje staan ;)
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor. Ik zie gewoon een heel lijstje met gezonde dingen staan, die gezond voor het lichaam worden beschouwd, je immuunsysteem, de darmstelsel, je energie geven en dergelijke. Voor mij met rare darmen en weinig energie zou het een ideaal/gezond ontbijt zijn, alleen zal ik dat nooit met overnight oats of pap of yoghurt naar binnen krijgen (mompelt iets met overgeven enzo.... :@ ). Daarbij ben ik een moeilijke ontbijter, er gaat bij mij eigenlijk 's ochtends vroeg met moeite wat in.

En ik denk dat je chocoladekruidnoten na zo'n ontbijt beter kunnen dan na 'dik belegde' boterhammen en salades voor op brood en vleeswaren en croissants enzo ;)
pi_132818421
Je moet gewoon discipline hebben ;) . Zo moeilijk is het niet om ongezond eten te laten staan. Het is een kwestie van wennen. Je gaat die zak Chips vanzelf niet meer missen.
pi_132818578
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:08 schreef Devv het volgende:
Je moet gewoon discipline hebben ;) . Zo moeilijk is het niet om ongezond eten te laten staan. Het is een kwestie van wennen. Je gaat die zak Chips vanzelf niet meer missen.
Ik geloof dat iedereen mij verkeerd begrijpt met 'gezond'. Of slaat deze opmerking niet op mij?
pi_132819870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:17 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik geloof dat iedereen mij verkeerd begrijpt met 'gezond'. Of slaat deze opmerking niet op mij?
Ik denk dat ik je dan verkeerd begrepen heb.
pi_132822635
Wat bedoel je dan wel met gezond? Je doelt meer op de maaltijd op zich (hence de keuze tussen havermout of croissants) denk ik dan discipline om het geheel te laten staan over de hele dag?

En eens Devv, het is geen rocket science.. Maar nu draait het aardig uit op een dieetdiscussie en het dieet is een doel, de discussie erover niet ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132822861
Ik ben warme havermoutpap gaan eten 's ochtends toen ik nog dagelijks op de fiets naar kantoor ging (2x25km). Ik merkte dat mijn lichaam wat meer vezels nodig had en een bepaalde dosering koolhydraten, die ik in havermoutpap wel vond en niet in een boterhammetje.
Voor die tijd heb ik ook nog yoghurt met cruesli geprobeerd maar dat leverde maagproblemen op, in de vorm van onderaan de Brienenoordbrug staan overgeven. Je had de schooljeugd moeten zien kijken joh :')
Anyway, ik ben pas een paar weken meer overnight oats gaan eten ipv de warme variant. Nu ik niet meer fiets begin ik te merken dat mijn lichaam wat extremer reageert op een warm ontbijt, in de vorm van veel zweten en niet meer af te koelen zijn. Met overnight oats gaat dat beter.

Wat betreft de sojamelk varianten, die 'mag' ik niet. Daardoor wordt de werking van mijn schildkliermedicijnen beinvloed en zou ik de dosering daarvan moeten bijstellen. Probleem daarvan is dus weer dat je de effecten van wijziging van dosering pas echt merkt na 6 weken, terwijl je maar een enkele keer sojamelk neemt. Zootje wordt dat dus :)

Wat doet de chia precies? En welke variant was je favoriet? :)
pi_132823704
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:24 schreef nectarientje het volgende:
Wat bedoel je dan wel met gezond? Je doelt meer op de maaltijd op zich (hence de keuze tussen havermout of croissants) denk ik dan discipline om het geheel te laten staan over de hele dag?

En eens Devv, het is geen rocket science.. Maar nu draait het aardig uit op een dieetdiscussie en het dieet is een doel, de discussie erover niet ;)
Wat ik al eerder zei, gezond staat niet gelijk aan afvallen voor mij. Het gaat mij meer om het beginnen van de dag met ingrediënten die goed zijn voor je lichaam, je immuunsysteem, darmstelsel enzovoort. Die je lichaam een energieboost kunnen geven. En daar bewust mee bezig te zijn, de dag van tevoren al bedenken welke fruitsoorten/zaden, hoeveel en waar het goed voor is enzovoort. Het lijkt mij heerlijk om op zo'n manier de dag te kunnen starten, maar heb door overmatig overgeven gedurende zo'n 10 jaar (door 4 dagen in de week migraine) erg veel moeite met bepaalde semi-vloeibare/zachte levensmiddelen (yoghurt, vla, pap, melk met bv cornflakes of havermout want die worden zacht). Na 1 hap ga ik overgeven/kokhalzen.
En sowieso moeite met ontbijten 's ochtends, voor 10 uur gaat er hier met moeite een cracker in

De discipline om dingen niet te nemen is hier zeker wel aanwezig. En hier spreekt een mega chips-verslaafde, maar heb dat aan banden gelegd. Maximaal 1 keer in de week (en dan doe ik het meestal nog niet ;) en dan blijft de zak keurig een week staan), koekjes en chocola zijn hier eigenlijk voor vriend, tegen de tijd dat ik meestal ergens zin in heb heeft hij het al opgegeten ( :') ). Koken doe ik zo gezond mogelijk enzovoort. Ik ben trouwens niet eens afgevallen na het stoppen met chips kanen :') Pas nu ik door allerlei persoonlijke factoren slecht eet door haast geen eetlust, gaan de kilo's er een beetje vanaf.

Mijn zoveel-maanden-zwanger-buikje is hier voor een groot gedeelte te wijten aan darmproblemen, daar heeft discipline en gezond eten niet echt invloed op. Vanaf het moment dat het slechter ging met de darmen, nam de buikomvang ook toe. De extra kilo's van afgelopen jaar komen hier echt door minder bewegen na het stoppen van werk en het stoppen met roken (zonder het te hebben vervangen met snaaien), ondanks dat ik juist gezonder ben gaan eten. Daarvoor was mijn buikje ook al 'zwanger' ;)

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is ;)
pi_132824545
Wij eten sinds een paar maanden ook overnight oats als ontbijt, ik had van tevoren niet gedacht dat we het zo lekker zouden vinden. Ik had naar aanleiding van half Pinterest ook enthousiast chia en lijnzaad gekocht maar ik ben er nog niet aan toe gekomen het te proberen want we blijven een beetje hangen in ons favo recept;
Gelijke delen havermout, vanille soyayoghurt en amandelmelk plus een halve banaan per schaaltje, vanillesuiker en kaneel. Alles mengen en bessen erbovenop. Van de zomer verse blauwe bessen en nu diepvries zomerfruit van AH of bosvruchten van de Lidl (nu te koop voor 2.50 per 750 gram). We gooien het fruit er bevroren bij, de volgende ochtend is het toch wel ontdooid.
Dunc is ook nogal weg van havermout-vanille yoghurt-amandelmelk met rum essence, kersen en wat hagelslag.
Het is ook een lekkere manier om overtollig fruit weg te werken, van de zomer kwam ik eens terug van de markt toen ik merkte dat de helft van de pruimen geplet was geraakt in de tas, uit de hand eten is dan niet zo prettig meer maar in de oats smaakten ze prima.

Ik heb een day zero planning gemaakt in een spreadsheet want zonder overzicht en zonder plan ga ik er niet komen, dan blijf ik denken "ach, ik heb nog x jaren/maanden/weken" en dan komt het niet af. Nu heb ik het mooi verdeeld.

Uit die verdeling is gekomen dat ik maar eens moest gaan oefenen op doel #74; leer je eigen haar invlechten. Ik kan wel gewoon vlechten (3,4,5 strengen en rope braid) maar de enkele keer dat ik een Franse vlecht probeerde zat het niet zoals ik wil of raakte ik het spoor bijster. Vandaag ging het al beter dan gisteren, dus ik moet gewoon blijven oefenen.

Verder heb ik Reflektor van Arcade Fire gekozen tot album van de maand (#87) en heb ik weer wat erwten in de week staan om een tweede lading pea sprouts (#53) te zaaien. De plantjes van de eerste lading zijn al best hoog maar een groot deel van de gezaaide erwten zijn niet uitgelopen en ik zag ook wat schimmel in het bakje. Ik had de erwten bedekt met een laagje grond en ga dat bij de tweede poging niet doen, eens kijken of dat beter werkt.
pi_132827300
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:07 schreef kvd het volgende:

[..]

Wat ik al eerder zei, gezond staat niet gelijk aan afvallen voor mij. Het gaat mij meer om het beginnen van de dag met ingrediënten die goed zijn voor je lichaam, je immuunsysteem, darmstelsel enzovoort. Die je lichaam een energieboost kunnen geven. En daar bewust mee bezig te zijn, de dag van tevoren al bedenken welke fruitsoorten/zaden, hoeveel en waar het goed voor is enzovoort. Het lijkt mij heerlijk om op zo'n manier de dag te kunnen starten, maar heb door overmatig overgeven gedurende zo'n 10 jaar (door 4 dagen in de week migraine) erg veel moeite met bepaalde semi-vloeibare/zachte levensmiddelen (yoghurt, vla, pap, melk met bv cornflakes of havermout want die worden zacht). Na 1 hap ga ik overgeven/kokhalzen.
En sowieso moeite met ontbijten 's ochtends, voor 10 uur gaat er hier met moeite een cracker in

De discipline om dingen niet te nemen is hier zeker wel aanwezig. En hier spreekt een mega chips-verslaafde, maar heb dat aan banden gelegd. Maximaal 1 keer in de week (en dan doe ik het meestal nog niet ;) en dan blijft de zak keurig een week staan), koekjes en chocola zijn hier eigenlijk voor vriend, tegen de tijd dat ik meestal ergens zin in heb heeft hij het al opgegeten ( :') ). Koken doe ik zo gezond mogelijk enzovoort. Ik ben trouwens niet eens afgevallen na het stoppen met chips kanen :') Pas nu ik door allerlei persoonlijke factoren slecht eet door haast geen eetlust, gaan de kilo's er een beetje vanaf.

Mijn zoveel-maanden-zwanger-buikje is hier voor een groot gedeelte te wijten aan darmproblemen, daar heeft discipline en gezond eten niet echt invloed op. Vanaf het moment dat het slechter ging met de darmen, nam de buikomvang ook toe. De extra kilo's van afgelopen jaar komen hier echt door minder bewegen na het stoppen van werk en het stoppen met roken (zonder het te hebben vervangen met snaaien), ondanks dat ik juist gezonder ben gaan eten. Daarvoor was mijn buikje ook al 'zwanger' ;)

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is ;)
Roken heeft invloed op de werking van de schildklier ;)

Hoe lang moet je nog?
pi_132827340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:34 schreef Freddeh het volgende:
Wat doet de chia precies? En welke variant was je favoriet? :)
Chia maakt het wat smoother naar mijn idee. Het is schijnt superduperamazing te zijn volgens Mike ;) Qua smaak doet het niets, net als lijnzaad. Maar ik merk dat ik me prettiger voel door lijnzaad. Die chia heb ik nog onvoldoende gehad om te beoordelen of het iets doet. Favoriet, de laatste was het beste qua structuur en ik ben geen moeilijke fruiteter dus ik vind denk ik alles wel fijn.

kvd, helder :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Gelijke delen havermout, vanille soyayoghurt en amandelmelk plus een halve banaan per schaaltje, vanillesuiker en kaneel. Alles mengen en bessen erbovenop. Van de zomer verse blauwe bessen en nu diepvries zomerfruit van AH of bosvruchten van de Lidl (nu te koop voor 2.50 per 750 gram). We gooien het fruit er bevroren bij, de volgende ochtend is het toch wel ontdooid.
Dunc is ook nogal weg van havermout-vanille yoghurt-amandelmelk met rum essence, kersen en wat hagelslag.

Uit die verdeling is gekomen dat ik maar eens moest gaan oefenen op doel #74; leer je eigen haar invlechten. Ik kan wel gewoon vlechten (3,4,5 strengen en rope braid) maar de enkele keer dat ik een Franse vlecht probeerde zat het niet zoals ik wil of raakte ik het spoor bijster. Vandaag ging het al beter dan gisteren, dus ik moet gewoon blijven oefenen.

Vanille-yoghurt is ook een goed idee! Ga ik proberen komende week :)
Ik kan juist alleen mn eigen haar invlechten :@ Vlecht bovenop of onder maakt niet uit maar invlechten bij een ander lukt me niet. Misschien moet ik dat dan een doel maken ;)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132829133
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:20 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Roken heeft invloed op de werking van de schildklier ;)

Hoe lang moet je nog?
Niet...dat zijn mijn fijne darmen ;) Maar thuis hebben we het dus over mijn zoveel-manden-zwangere-buik :Y
pi_132839494
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:21 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Chia maakt het wat smoother naar mijn idee. Het is schijnt superduperamazing te zijn volgens Mike ;) Qua smaak doet het niets, net als lijnzaad. Maar ik merk dat ik me prettiger voel door lijnzaad. Die chia heb ik nog onvoldoende gehad om te beoordelen of het iets doet. Favoriet, de laatste was het beste qua structuur en ik ben geen moeilijke fruiteter dus ik vind denk ik alles wel fijn.

kvd, helder :)

[..]

Vanille-yoghurt is ook een goed idee! Ga ik proberen komende week :)
Ik kan juist alleen mn eigen haar invlechten :@ Vlecht bovenop of onder maakt niet uit maar invlechten bij een ander lukt me niet. Misschien moet ik dat dan een doel maken ;)
Nee maar Mike, dat is écht waanzinnig! Ik ga het even nalezen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Niet...dat zijn mijn fijne darmen ;) Maar thuis hebben we het dus over mijn zoveel-manden-zwangere-buik :Y
lol Wat ontzettend flauw :')

Begonnen met doel 39. Knoop een Day Zero polsbandje. Ik heb een patroon opgesteld en ben met dunne katoenen draadjes begonnen om een polsbandje te knopen, met de tekst DAY ZERO erop. Liep wel tegen een probleem aan, die knoopjes rollen namelijk erg vaak om doordat de draadjes zo dun zijn. Vanavond duik ik in de wolvoorraad van de vrouw, en kijk ik even wat ik daarin vind voor moois :) Morgen verder!

*edit* En ik bedenk me net dat overnight oats ook in de categorie "Eet 10 dingen die je nog nooit gegeten hebt" valt. Dus voor doel 14 schrijf ik die nog even bij :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Freddeh op 02-11-2013 23:05:42 ]
pi_132970852
Waar is iedereen?

@kvd en anderen uit regio Groningen... De bloedbankdate gaat niet meer door :{ Ik werk niet meer in Groningen maar heb nu net een uitnodiging gehad.
pi_132972415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:11 schreef Freddeh het volgende:
Waar is iedereen?

@kvd en anderen uit regio Groningen... De bloedbankdate gaat niet meer door :{ Ik werk niet meer in Groningen maar heb nu net een uitnodiging gehad.
Helaas....aan de andere kant...volgens mij ga ik de volgende keer van mijn stokje, dus is het niet zo verstandig te meeten ;)
Heb je al iets gevonden of nog druk bezig?
pi_132977596
Hi hello!
Paar weken druk, dus weinig tijd voor Fok! of m'n DZP.. Heb ook maar half bijgelezen, maar dat gaat vanaf nu wel weer lukken :) Heb zondag Monsters University gekeken, past mooi bij m'n ABC-movies-doel :) En vanaf deze week ook maar weer verder met m'n andere doelen!
pi_132980516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef kvd het volgende:

[..]

Helaas....aan de andere kant...volgens mij ga ik de volgende keer van mijn stokje, dus is het niet zo verstandig te meeten ;)
Heb je al iets gevonden of nog druk bezig?
Heb inmiddels wat gevonden, werk nu in Meppel bij een bedrijf in de zorg, op de ICT afdeling :)
pi_132982086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Heb inmiddels wat gevonden, werk nu in Meppel bij een bedrijf in de zorg, op de ICT afdeling :)
^O^
pi_132984223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Freddeh het volgende:

[..]

congrats! :)
pi_132984303
Wat vinden jullie, telt muziek van Chopin ook als een nieuwe artiest? :P
Ik wist niet dat het zo rustgevend kon zijn :)
pi_132984753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Bubbles90. het volgende:
Wat vinden jullie, telt muziek van Chopin ook als een nieuwe artiest? :P
Ik wist niet dat het zo rustgevend kon zijn :)
tuurlijk, je ontdekt een muzikant/componist,hoort erbij.
pi_133012356
Een week lang buiten wandelen in de lunchpauze. Check.
pi_133016735
Cursus Latijn afgerond, check. :)

Nu door met het aansluitende doel: 'Jippus et Jannica' lezen. :)
pi_133035152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Cursus Latijn afgerond, check. :)

Nu door met het aansluitende doel: 'Jippus et Jannica' lezen. :)
Cool, waar vind je zo'n cursus?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_133035526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Cool, waar vind je zo'n cursus?
Deze was van Laudius (net zoiets als LOI). Moet wel zeggen dat het niveau vrij snel omhoog gaat bij deze cursus. Ik heb zelf gymnasium gedaan en met die achtergrond is het een fijne cursus, maar ik denk dat het vrij snel erg moeilijk wordt voor iemand die helemaal op 0 begint. Het LOI heeft er ook één, die leek mij wat makkelijker.

De cursus was verder prima, alleen de administratie van Laudius is een ramp. Dus ook daarom zou ik een andere aanraden ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')