Oh, gebruik dit niet als je nog slaperig bent... Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb mijn neus opengesneden...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
In het begin heb ik heel veel aluin en pleisters gebruikt.![]()
Je bedoelt net boven je bovenlip zeker? Je 'neuslel' zeg maar? Lukte mij vanochtend ook, niet heel extreem resultaat maar m'n neus vond het niet lief van mequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, gebruik dit niet als je nog slaperig bent... Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb mijn neus opengesneden...
Nee, echt m'n neus... Terwijl ik het mes van me af bewoog ging ik met mijn gezicht naar voren -> mijn neus (en een stuk van m'n linkerwang) opengesneden...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Je bedoelt net boven je bovenlip zeker? Je 'neuslel' zeg maar? Lukte mij vanochtend ook, niet heel extreem resultaat maar m'n neus vond het niet lief van meEn ik gebruik niet eens zo'n klapmes haha!
Wat is aluin precies? Ik weet wat het doet, maar eigenlijk geen idee wat het is. Laat het een geurtje achter ook?
Ik ruik het niet, maar dat komt door mijn aftershave...quote:De bekendste toepassing in het dagelijks leven stond vroeger bij elke man op de wastafel. Aluin werd als bloedstelpend middel gebruikt door mannen die zich bij het scheren gesneden hadden. Het bindt zich namelijk aan eiwitten van de beschadigde huid, en doet deze samentrekken (adstringerende werking) waardoor de bloeding stopt.
Nope, maar dat is niet heel erg!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
hahaha, de aanwezigen hebben dus niet maximaal van jullie zangkunsten kunnen genieten
Auw! Klinkt nog steeds als een tovertruc, zoals je dat voor elkaar hebt gekregenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, echt m'n neus... Terwijl ik het mes van me af bewoog ging ik met mijn gezicht naar voren -> mijn neus (en een stuk van m'n linkerwang) opengesneden...
Aluin:
[..]
Ik ruik het niet, maar dat komt door mijn aftershave...
Ah jij ook dus. Echt irritant!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:04 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niet heel erg!
CarOnline, ik heb hetzelfde probleem! Het venster om aan te passen opent wel gewoon, maar opslaan lukt niet..
Wat knap, 2 weken niet roken en drinken!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:51 schreef Vlinder88 het volgende:
Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken *snik* maar daarmee wel doel #98 (Bekijk een televisieserie die je nog niet kent) behaald!Verder een documentaire gekeken en een plant gekocht. En een nieuw blogje: http://vlinderdayzero.wor(...)uizen-en-orchideeen/
Het schiet voor mijn gevoel allemaal nog niet echt op, maar nu BB klaar is, heb ik vast weer meer tijd voor andere doelen![]()
Ohja, ook al 2 weken niet gerookt en niet gedronken!
Je mag mn moeder inhurenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef CarOnline het volgende:
Net begonnen met de zolder opruimen, doel zoveelenzoveel.
Maar wat een klus. Wat een ENORME klus. We hebben toen we gingen verhuizen de vorige zolder gewoon over verhuisd en daarna 5 jaar alles gewoon naar boven gemieterd, (vlizotrap op een kier en hop) en alleen voor de kerstspullen ging de zolder echt open.
Een zolder van 12 meter lang en 6 meter breed kan wel wat herbergen![]()
Inderdaad![]()
Tassen, kampeerspul, dekbedden, dekbedhoezen, tassen, veel héél veel te kleine kleding van de dochters, schoolprut, snoeren, opladers, allerhande dozen van dingen, computerspul, tassen, allerlei vader- en moederdag knutsels, oude foto's, tassen, Baby Born, Bratz, Barbies, My Little Pony, Littlest Pet Shop, Didle, tassen, Little People, verkleedkleren, je kan er een flinke Bart Smit mee vullen.
OMG. Dat gaat echt 1001 dagen duren ben ik bang.
Nu al 4 puinzakken en 5 vuilniszakken naar beneden en je ziet er nog niks van
Ik heb gewoon een aantal doelen in mijlpalen opgesplitst. En omdat elke mijlpaal een doel op zich is, zit je zo aan de 101.quote:
Lekker!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef sararaats het volgende:
ik kan misschien weer een doel afstrepen. doel 29: proef iets wat je niet lust bv. een spruitje
BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
Of gesmolten kaas er overheenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Lekker!
Als je er suiker in doet, is de smaak minder erg.
spuitjes kort koken en dan wokken met kastanjechampignons en katenspek...mjammiequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef sararaats het volgende:
ik kan misschien weer een doel afstrepen. doel 29: proef iets wat je niet lust bv. een spruitje
BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
Het gaat me beiden verrassend goed af. Zelfs in de kroeg zitten met thee of alcoholvrij bier (toch het idee he) bevalt redelijk. Maar ben wel blij als ik na deze maand weer een biertje magquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat knap, 2 weken niet roken en drinken!
Ga je dat volhouden denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |