abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132094125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]

In het begin heb ik heel veel aluin en pleisters gebruikt. :X :@
Oh, gebruik dit niet als je nog slaperig bent... Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb mijn neus opengesneden... :')
pi_132106630
quote:
18s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh, gebruik dit niet als je nog slaperig bent... Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb mijn neus opengesneden... :')
Je bedoelt net boven je bovenlip zeker? Je 'neuslel' zeg maar? Lukte mij vanochtend ook, niet heel extreem resultaat maar m'n neus vond het niet lief van me ;) En ik gebruik niet eens zo'n klapmes haha! :D

Wat is aluin precies? Ik weet wat het doet, maar eigenlijk geen idee wat het is. Laat het een geurtje achter ook?
pi_132106892
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Je bedoelt net boven je bovenlip zeker? Je 'neuslel' zeg maar? Lukte mij vanochtend ook, niet heel extreem resultaat maar m'n neus vond het niet lief van me ;) En ik gebruik niet eens zo'n klapmes haha! :D

Wat is aluin precies? Ik weet wat het doet, maar eigenlijk geen idee wat het is. Laat het een geurtje achter ook?
Nee, echt m'n neus... Terwijl ik het mes van me af bewoog ging ik met mijn gezicht naar voren -> mijn neus (en een stuk van m'n linkerwang) opengesneden... :')

Aluin:
quote:
De bekendste toepassing in het dagelijks leven stond vroeger bij elke man op de wastafel. Aluin werd als bloedstelpend middel gebruikt door mannen die zich bij het scheren gesneden hadden. Het bindt zich namelijk aan eiwitten van de beschadigde huid, en doet deze samentrekken (adstringerende werking) waardoor de bloeding stopt.
Ik ruik het niet, maar dat komt door mijn aftershave... ;)
pi_132109500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef kvd het volgende:
hahaha, de aanwezigen hebben dus niet maximaal van jullie zangkunsten kunnen genieten ;)
Nope, maar dat is niet heel erg!

CarOnline, ik heb hetzelfde probleem! Het venster om aan te passen opent wel gewoon, maar opslaan lukt niet..
pi_132109576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, echt m'n neus... Terwijl ik het mes van me af bewoog ging ik met mijn gezicht naar voren -> mijn neus (en een stuk van m'n linkerwang) opengesneden... :')

Aluin:

[..]

Ik ruik het niet, maar dat komt door mijn aftershave... ;)
Auw! Klinkt nog steeds als een tovertruc, zoals je dat voor elkaar hebt gekregen :P
pi_132127711
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:04 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Nope, maar dat is niet heel erg!

CarOnline, ik heb hetzelfde probleem! Het venster om aan te passen opent wel gewoon, maar opslaan lukt niet..
Ah jij ook dus. Echt irritant!
Misschien lossen ze het wel op, als er meer problemen zijn.
Screw them.
We're going home.
pi_132144053
Ik heb mijn doelen in een spreadsheet staan :@ . Ik kom er gewoon nog niet aan toe om ze netjes uit te werken.

Day Zero Project

De eerste vier doelen had ik al afgestreept en vandaag heb ik doel vijf, vijftig push ups ook gehaald w/ .

[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 14-10-2013 09:29:32 ]
pi_132144312
Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken *snik* maar daarmee wel doel #98 (Bekijk een televisieserie die je nog niet kent) behaald! *O* Verder een documentaire gekeken en een plant gekocht. En een nieuw blogje: http://vlinderdayzero.wor(...)uizen-en-orchideeen/

Het schiet voor mijn gevoel allemaal nog niet echt op, maar nu BB klaar is, heb ik vast weer meer tijd voor andere doelen :P

Ohja, ook al 2 weken niet gerookt en niet gedronken!
pi_132152915
Net begonnen met de zolder opruimen, doel zoveelenzoveel.

Maar wat een klus. Wat een ENORME klus. We hebben toen we gingen verhuizen de vorige zolder gewoon over verhuisd en daarna 5 jaar alles gewoon naar boven gemieterd, (vlizotrap op een kier en hop) en alleen voor de kerstspullen ging de zolder echt open.
Een zolder van 12 meter lang en 6 meter breed kan wel wat herbergen 8-)

Inderdaad ;(
Tassen, kampeerspul, dekbedden, dekbedhoezen, tassen, veel héél veel te kleine kleding van de dochters, schoolprut, snoeren, opladers, allerhande dozen van dingen, computerspul, tassen, allerlei vader- en moederdag knutsels, oude foto's, tassen, Baby Born, Bratz, Barbies, My Little Pony, Littlest Pet Shop, Didle, tassen, Little People, verkleedkleren, je kan er een flinke Bart Smit mee vullen.

OMG. Dat gaat echt 1001 dagen duren ben ik bang.
Nu al 4 puinzakken en 5 vuilniszakken naar beneden en je ziet er nog niks van 8)7
Screw them.
We're going home.
pi_132152934
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:51 schreef Vlinder88 het volgende:
Vandaag de laatste aflevering van Breaking Bad gekeken *snik* maar daarmee wel doel #98 (Bekijk een televisieserie die je nog niet kent) behaald! *O* Verder een documentaire gekeken en een plant gekocht. En een nieuw blogje: http://vlinderdayzero.wor(...)uizen-en-orchideeen/

Het schiet voor mijn gevoel allemaal nog niet echt op, maar nu BB klaar is, heb ik vast weer meer tijd voor andere doelen :P

Ohja, ook al 2 weken niet gerookt en niet gedronken!
Wat knap, 2 weken niet roken en drinken!
Ga je dat volhouden denk je?
Screw them.
We're going home.
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:50:30 #86
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132157662
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:03 schreef CarOnline het volgende:
Net begonnen met de zolder opruimen, doel zoveelenzoveel.

Maar wat een klus. Wat een ENORME klus. We hebben toen we gingen verhuizen de vorige zolder gewoon over verhuisd en daarna 5 jaar alles gewoon naar boven gemieterd, (vlizotrap op een kier en hop) en alleen voor de kerstspullen ging de zolder echt open.
Een zolder van 12 meter lang en 6 meter breed kan wel wat herbergen 8-)

Inderdaad ;(
Tassen, kampeerspul, dekbedden, dekbedhoezen, tassen, veel héél veel te kleine kleding van de dochters, schoolprut, snoeren, opladers, allerhande dozen van dingen, computerspul, tassen, allerlei vader- en moederdag knutsels, oude foto's, tassen, Baby Born, Bratz, Barbies, My Little Pony, Littlest Pet Shop, Didle, tassen, Little People, verkleedkleren, je kan er een flinke Bart Smit mee vullen.

OMG. Dat gaat echt 1001 dagen duren ben ik bang.
Nu al 4 puinzakken en 5 vuilniszakken naar beneden en je ziet er nog niks van 8)7
Je mag mn moeder inhuren _O-
Kaleidoscopiklimax
pi_132159280
Ik heb afgelopen weekend besloten dat ik dit ook wil doen. Het verzinnen (en jatten) van doelen blijkt echter toch niet zo simpel als ik dacht.. Zit nu rond de 50. Heb de blog al wel gemaakt omdat ik niet eerst wil wachten tot ik ze alle 101 heb. Gaandeweg komen er heus nog wat bij :)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_132159502
quote:
17s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]

Zit nu rond de 50.

[..]

Ik heb gewoon een aantal doelen in mijlpalen opgesplitst. En omdat elke mijlpaal een doel op zich is, zit je zo aan de 101.
pi_132161625
ik kan misschien weer een doel afstrepen. doel 29: proef iets wat je niet lust bv. een spruitje

BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_132161834
Ik heb een doel niet behaald -O-, namelijk 095. Krijg geen boete gedurende deze 1001 dagen.

Had de auto op zaterdagavond geparkeerd in Nijmegen en was in de veronderstelling dat ik geen kaartje hoefde te kopen, zoals ik al jaren doe. Maar blijkbaar is dat onlangs veranderd, dus toen ik terug kwam bij de auto zat er een mooie bon onder mijn ruitenwisser }:|.

Omdat ik dat doel niet behaal, behaal ik ook meteen doel 101. Behaal alle bovenstaande 100 doelen niet, dus ik heb besloten doel 095 gewoon te vervangen (shame on me).

Ik heb gisteren aan mijn vriend beloofd dat ik volgend jaar écht in de katapult (op de kermis) en in de python (in de efteling) ga. Dus die moeten op mijn doelenlijstje en nemen dus plek 095 in.

(ow, wat heb ik nu al een spijt van die belofte :') ;( :X )
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:39:41 #91
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132162833
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef sararaats het volgende:
ik kan misschien weer een doel afstrepen. doel 29: proef iets wat je niet lust bv. een spruitje

BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
Lekker!

Als je er suiker in doet, is de smaak minder erg. :Y
Kaleidoscopiklimax
pi_132162905
Spruitjes, heerlijk! Ik gruwel van rauwe tomaat, dus dat staat op mijn lijstje. Ik ben inmiddels een zeer behendig tomaat-uit-salade-visser geworden maar het zou zoveel fijner zijn als ik het gewoon zou lusten.

Jammer van je boete Anne, ik had denk ik iets anders gekozen ter vervanging :P
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132163269
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Lekker!

Als je er suiker in doet, is de smaak minder erg. :Y
Of gesmolten kaas er overheen ^O^.
pi_132163941
Ik was ook nooit gek op spruitjes, maar er is van Iglo (dacht ik, kan ook een ander merk zijn) een heerlijke variant: spruitjes met spekjes en een beetje kruidenboter. Er is een verpakking van uit de diepvries, echt heel lekker zijn ze dan!
pi_132165320
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef sararaats het volgende:

BAH SPRUITEN!!!!!!!!!!
spuitjes kort koken en dan wokken met kastanjechampignons en katenspek...mjammie

(sowieso spruitjes :Y) )
pi_132191776
Spruitjes! O+ Een shitload aan appelmoes erbij kan ook helpen :)
pi_132216750
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Wat knap, 2 weken niet roken en drinken!
Ga je dat volhouden denk je?
Het gaat me beiden verrassend goed af. Zelfs in de kroeg zitten met thee of alcoholvrij bier (toch het idee he) bevalt redelijk. Maar ben wel blij als ik na deze maand weer een biertje mag :P Sigaretten hoop ik natuurlijk wel van af te blijven..

Spruitjes, lekker! Met ham en kaas uit de oven :)
pi_132219709
Bijna doel: 94. Fotolijstjes ophangen behaald.
Heb voor de meeste fotolijstjes een plek gevonden (staand, niet opgehangen) maar moet er nog een ophangen maar heb geen spijkers.....nog even wachten dus.

Werd wel tijd, woon nu al een jaar in ons nieuwe huis en nog steeds hadden niet alle fotolijstjes een plekje.
pi_132220497
Hoera! Doel 1 behaald! Ik heb een werkelijk te walgelijke spaarpot gekocht met gouden glitters die nu door het hele huis (en op de kat :7 ) zitten. Dat laatste is even minder maar hij staat nu op zn plekje in de boekenkast dus nu geen glitterfestijn meer :)
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_132266231
Ik ben weer van de partij. 3 jaar geleden enthousiast begonnen aan mijn lijst en blog om vervolgens totaal niet meer gemotiveerd te zijn en mijn lijst en blog uiteindelijk gewoon verwijderd.

Begin ik vandaag met een nieuwe lijst en een nieuwe blog! Er is de afgelopen jaren genoeg gebeurd en ik heb mezelf toch nog redelijk laten verslonzen. De lijst gaat mij weer back on track brengen.

Link staat in de sig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')