doe niet zo gekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:55 schreef Stimorol- het volgende:
Chai, schoonmaken doe je met bleekwater
Ik heb vroeger schoongemaakt bij oudjes en ze waren allemaal altijd dik tevreden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:03 schreef Stimorol- het volgende:
Anders is het geen echte schoonmaak. Sws kunnen allochtonen beter schoonmaken
Goed zo meis.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vroeger schoongemaakt bij oudjes en ze waren allemaal altijd dik tevreden.
Anderen hadden er nog weleens een zeuroudje tussen zitten, maar ik nooit.
Ook een keer 10 euro fooi in mijn handen gedrukt gekregen, wat helemaal niet mag.
ah werken daarom zoveel allochtonen bij schoonmaakbedrijvenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:03 schreef Stimorol- het volgende:
Anders is het geen echte schoonmaak. Sws kunnen allochtonen beter schoonmaken
maar een paardenstal met bleek schoonmaken lijkt me niet echt een strak plan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vroeger schoongemaakt bij oudjes en ze waren allemaal altijd dik tevreden.
Anderen hadden er nog weleens een zeuroudje tussen zitten, maar ik nooit.
Ook een keer 10 euro fooi in mijn handen gedrukt gekregen, wat helemaal niet mag.
Nee, water loopt daar niet weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar een paardenstal met bleek schoonmaken lijkt me niet echt een strak plan..
heb je ze wel extra goed schoongemaakt voor dierendag?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, water loopt daar niet weg.en dat bleekwater is nogal slecht voor paardenbeentjes.
Vroeger hadden we oude stallen met roosters, daar kon je eens in de zoveel tijd ook gewoon met de hogedrukspuit overheen.
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ze wel extra goed schoongemaakt voor dierendag?
Moment dat je dat hele hok spic en span hebt gemaakt schijt dat beest toch weer alles onder.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ze wel extra goed schoongemaakt voor dierendag?
2. En ik mest 3 stallen uit, want 1 pensiongast betaald ook voor dagelijks uitmesten van de stal.quote:
ligt eraan hoe groot je bak isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:25 schreef Gridlok het volgende:
Hoeveel bakken stront produceert zo'n beest op een dag?
aangepast aan het niveau van de users jaquote:
Geen idee. Ze staan altijd nog overdag buiten. Maar heb nu ongeveer een halve kruiwagen per stal en dat is incl. vuile bodembedekking doordat de urine daardoor wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:25 schreef Gridlok het volgende:
Hoeveel bakken stront produceert zo'n beest op een dag?
Ik ken alleen maar speciekuipen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot je bak is
[..]
aangepast aan het niveau van de users ja
Kun je die stront ook nog verkopen aan de landbouw ofzo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee. Ze staan altijd nog overdag buiten. Maar heb nu ongeveer een halve kruiwagen per stal en dat is incl. vuile bodembedekking doordat de urine daardoor wordt opgenomen.
Verkopen niet zo gauw, maar het kan wel gebruikt worden voor bemesting. Werkt wat trager in dan drijfmest en in combinatie met stro wordt het organische stof gehalte in de bodem ook beter op peil gehouden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun je die stront ook nog verkopen aan de landbouw ofzo?
champignon.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Verkopen niet zo gauw, maar het kan wel gebruikt worden voor bemesting. Werkt wat trager in dan drijfmest en in combinatie met stro wordt het organische stof gehalte in de bodem ook beter op peil gehouden.
Voor championkwekerij is paardenmest volgens mij heel geschikt.Alleen dan moet je wel echt de mest leveren en niet incl. bodembedekking.
Toucheequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot je bak is
[..]
aangepast aan het niveau van de users ja
soms vind ik haar toch wel in ordequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:02 schreef -supergirl-[/url] het volgende:
[..]
ey grafhoofd. kun jij ook ooit normale reacties geven in topics? of is je piemeltje zover afgestorven dat je nu permanent onaanspreekbaar bent?
als iemand een zure pruim is hier op fok dan ben jij dat wel.
xoxo
soms?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vind ik haar toch wel in orde
lurkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, definitie is supergirl weeniequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De definitie van een hoer niet kennen.Mooi dit.
Ja, mooi ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vind ik haar toch wel in orde
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, mooi ditzeker nog een schrale poes van vanacht.
Goh vraag me af waardoorquote:
Oke, en je noemt mij zuur?quote:
Ehm... ik zit al jaren op dit forum, dus ik kan wel lezen..ja. Apart dat je dat nu pas opmerktquote:
Jouw zuurheid stak er altijd een beetje bovenuit. Dus je leesvaardigheden drongen niet echt tot me door.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehm... ik zit al jaren op dit forum, dus ik kan wel lezen..ja. Apart dat je dat nu pas opmerkt
Er drongen wel andere dingen tot je door of niet? waardoor je nu aan de antibiotica zit?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jouw zuurheid stak er altijd een beetje bovenuit. Dus je leesvaardigheden drongen niet echt tot me door.
Kun je dat niet handelen? maagd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er drongen wel andere dingen tot je door of niet? waardoor je nu aan de antibiotica zit?haha
Huh?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kun je dat niet handelen? maagd.
jullie houden echt een beetje van elkaar he?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kun je dat niet handelen? maagd.
Gast DM haar nou maar gewoon met wat je wilt, ze weigert hoogstwaarschijnlijk toch nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie houden echt een beetje van elkaar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |