Yep. Fucking moe alleen omdat ik een verjaardag had tot een paar uur geledenquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Seauwieseau. Lekker werkjes aan het doen?
Mooi werkquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yep. Fucking moe alleen omdat ik een verjaardag had tot een paar uur geleden
Gelukkig alleen moe, rustig aan gedaan met het bierquote:
Kleine Pietertjes worden groot zeg ik altijd maar. En dat blijkt nu maar weer eens.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig alleen moe, rustig aan gedaan met het bierIk begin wel steeds minder geschikt te worden voor 3 uur slaap per nacht
![]()
Deel die Concerta met mij, kan ik hard gaan op de zondagochtendquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kleine Pietertjes worden groot zeg ik altijd maar. En dat blijkt nu maar weer eens.
In de breedte valt het mee overigens!quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kleine Pietertjes worden groot zeg ik altijd maar.
Heb ik niet meer geloof ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deel die Concerta met mij, kan ik hard gaan op de zondagochtend
Zou niemand merken volgens mij, ze zijn allang blij dat er uberhaupt iemand is op zondagquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb ik niet meer geloof ikZwaar trippen in het bejaardentehuis
quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou niemand merken volgens mij, ze zijn allang blij dat er uberhaupt iemand is op zondag![]()
Al knarsetandend en scheel kijkend bejaarden uitleggen hoe ze nieuwe batterijen in de afstandsbediening doen
Ik zag het ineens voor mequote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zag het ineens voor me![]()
"Mmmnnnnghghhhghhg meneeeeer Janseeeeeen....neeee de winkels zijn niet opennnnnn... HET IS ZONDAG!!mmmnnnnghghhghhg"
R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik verveel me echtVertel eens een leuk verhaal
Hete tantesquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:02 schreef Fsmxi het volgende:
Mijn god, nog beter dan de kale advertenties op kamernet zonder foto is toch wel iets als ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kijk ik naar? Waarom die foto erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Dat vroeg ik me ook al af, dit is eigenlijk minder een kameradvertentie en meer een "gezocht: barbuddy" oidquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Waarom die foto erbij
Waarom zoek je uberhaupt een kamer, jij verdient toch tonnen met Starcraft 2 spelenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, dit is eigenlijk minder een kameradvertentie en meer een "gezocht: barbuddy" oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |