Dank, ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingenquote:
Meer dan 10quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb FL Stu Mur Moir Mono Uns Bob Snow Vas Dandybleu Ono , LB
Iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijd voor een paar plantjes thuis als ik dit zo lees.![]()
Scheelt je een half jaartje wiet kopen oid.
Monopoly.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Ik heb Liesje1979, Mono, Ezechielk, Bart, Studeur, RockNijntje, Heiden6, Klojo, Intronic, Unfckingtitled, Renren, Vas, Spaghettivreter, Krul, Ama, Hork+vrouw, EBAH, Paul, Puala, Kanovinnie, Ro-ald, FL, Oerbeer, Mur, Stefanhaan, Stevenmac26, Yvonne, en wat andere FOK!kers waarvan ik weet dat ze FOK!kers zijn maar waarvan ik hun username niet meer weet
FOK!kers op FB
Teringquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:27 schreef Moira. het volgende:
Ik heb Liesje1979, Mono, Ezechielk, Bart, Studeur, RockNijntje, Heiden6, Klojo, Intronic, Unfckingtitled, Renren, Vas, Spaghettivreter, Krul, Ama, Hork+vrouw, EBAH, Paul, Puala, Kanovinnie, Ro-ald, FL, Oerbeer, Mur, Stefanhaan, dandybleu, Stevenmac26, Yvonne, en wat andere FOK!kers waarvan ik weet dat ze FOK!kers zijn maar waarvan ik hun username niet meer weet
FOK!kers op FB
Gevondenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:28 schreef smitjew het volgende:
Mij kun je op zich wel easy vinden op facebook , heb alleen mijn naam en achternaam verkeerd om staan.
Oh ja.quote:
Ik heb jou nog gemeet zelfsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:28 schreef smitjew het volgende:
Mij kun je op zich wel easy vinden op facebook , heb alleen mijn naam en achternaam verkeerd om staan.
Gevondenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:28 schreef smitjew het volgende:
quote:
Moira. is vrienden geworden met X.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Chill , krijg net facebook bericht zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |